Вирішено

Інтернет 4G (LTE) в роумінгу


Рівень користувача 4
Позначка +1
Вітаю.
Досить часто подорожую або буваю у відрядженні закордоном.
Колись купував місцеві сімки і був інтернет LTE від місцевих операторів.
Останні 2 роки користуюсь роумінгом від Kyivstar, так як тарифи досить непогані.
Тільки є один нюанс - можна користуватись тільки 3G / 2G(EDGE). Чому у київстарівському роумінгу відсутній LTE
icon

Найкраща відповідь від Xomyak 6 June 2018, 15:09

Переглянути оригінал

80 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olga 2022, дуже рада, що вдалось вирішити проблему😊

@Dmytro123 передаємо колегам всю отриману інформацію та будемо тримати в курсі🤗

Рівень користувача 1
Позначка

Прийшла сьогодні сімка - 4G працює! Слава Red Forum )

 

 

Супер новина! Це додаткова інформація для технарів, може осилять прочитати всі коментарі у цій темі.

Нажаль рішення не для всіх… Потрібне універсальне вирішення проблеми від Київстар

Рівень користувача 3

Прийшла сьогодні сімка - 4G працює! Слава Red Forum )

 

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Dmytro123, дякую за зворотній зв’язок😊

Рівень користувача 3

@Olga 2022 ваші побажання щодо “правильної” роботи наших відділів передала колегам😎

Також маю новину для @Dmytro123@jadson. Технічний відділ відкрив глобальну “аварію” щодо складнощів з інтернет-з’єднанням в Німеччині та займається її вирішенням. Інформацію від користувачів Спільноти також було їм передано. 

На сьогодні всім абоненам надається рекомендація реєструватися в ручному режимі у мережі Vodafone в Німеччині!

Сподіваємося на якнайскоріше вирішення🤞🏻

Надіємось на зрушення….

Рекомендація не дієва - в ручному та автоматичному режимах пускає лише Telekom 2G !

Все вірно, ручний режим рекомендувала підтримка, і якщо бі модератори роздивилися скріни то побачили би скрін зі списком мереж в ручному режимі та відмовою всіх троьох 4ж мереж до реєстрації..

Рівень користувача 1
Позначка

@Olga 2022 ваші побажання щодо “правильної” роботи наших відділів передала колегам😎

Також маю новину для @Dmytro123@jadson. Технічний відділ відкрив глобальну “аварію” щодо складнощів з інтернет-з’єднанням в Німеччині та займається її вирішенням. Інформацію від користувачів Спільноти також було їм передано. 

На сьогодні всім абоненам надається рекомендація реєструватися в ручному режимі у мережі Vodafone в Німеччині!

Сподіваємося на якнайскоріше вирішення🤞🏻

Надіємось на зрушення….

Рекомендація не дієва - в ручному та автоматичному режимах пускає лише Telekom 2G !

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olga 2022 ваші побажання щодо “правильної” роботи наших відділів передала колегам😎

Також маю новину для @Dmytro123, @jadson. Технічний відділ відкрив глобальну “аварію” щодо складнощів з інтернет-з’єднанням в Німеччині та займається її вирішенням. Інформацію від користувачів Спільноти також було їм передано. 

На сьогодні всім абоненам надається рекомендація реєструватися в ручному режимі у мережі Vodafone в Німеччині!

Сподіваємося на якнайскоріше вирішення🤞🏻

Рівень користувача 3

@jadson, таку відповідь могли надати через те, що послуга роумінгу надається компанією «Київстар» спільно з певними роумінговими партнерами, мобільними операторами країни перебування клієнта. Саме партнер забезпечує всі технічні аспекти, але, на жаль, наші спеціалісти не завжди мають до всього доступ для перевірки. 

Зі свого боку ми розуміємо як важливо отримувати якісні послуги у будь-якій країні та будемо намагатися сприяти передачі інформації від наших користувачів для вирішення питання.

Так для вирішення цього у вас повинна бути нормальна взаємодія с технічним відділом, з інженерною освітою, а не з “відділом відписок”, наприклад щоб у вас були повноваження скласти лист на начальника вашого технічного відділу що є коллективна проблема, зафіксована в спільноті, по роумінгу в Німеччині, тільки в кодах 068 і тільки на 4g мережі, що при зверненні цих людей у підтримку - підтримка не находить проблеми, але проблема існує, прикласти скріни від кожного, їх номера телефонів для зв’язку та наприклад IMEI. Наприклад 4 людини тут будуть готові все надасти. І далі якщо у реальної технічної підтримки, інженерів, буде бажання з цим розібратись, вони розберуться, тощо це роумінг партнер не є перешкодою, Київстар може направити їм лист, номера, імеї, скріни, а вони можуть переглянути причину не реєстрації в їх мережах. Це ж звичайна практика, у вас з ними договірні відносини. Так що це просто відсутність бажання, відсутність компетенції тих до кого надходять ці заявки, це якісь молодщі спеціалісти служби підтримки, а не технічного відділу

Рівень користувача 4
Позначка +1

@jadson, таку відповідь могли надати через те, що послуга роумінгу надається компанією «Київстар» спільно з певними роумінговими партнерами, мобільними операторами країни перебування клієнта. Саме партнер забезпечує всі технічні аспекти, але, на жаль, наші спеціалісти не завжди мають до всього доступ для перевірки. 

Зі свого боку ми розуміємо як важливо отримувати якісні послуги у будь-якій країні та будемо намагатися сприяти передачі інформації від наших користувачів для вирішення питання.

Рівень користувача 1

Переписувався з підтримкою. Сказали що у мене і у них все ок. Це проблема на стороні їх німецького партнера. На моє прохання зв'язатись з технічними спеціалістами німецького оператора та з'ясувати проблему сказали не можуть це зробити. О_о не можуть зробити що? Написати емейл і повідомити про проблему з їхніми абонентами?

Це вже ближче к темі ! Можливо вони не можуть домовитися за тарифи по роумінгу між собою та корчуть дурня абонентам, поки домовляються. Київстару ганьба - не можуть українським біженцям дати нормальний інет за уплочені гроші

Якби проблема була з тарифами то вона була б у всіх. А так у моїх знайомих на Київстар в які поряд живуть інтернет в роумінгу ок. Це власне як на мене історія про те що технічний спеціаліст з Київстара мав би зв'язатись з технічним спеціалістом з німецького оператора і дослідити в чому проблема у деяких абонентів

Рівень користувача 3

Переписувався з підтримкою. Сказали що у мене і у них все ок. Це проблема на стороні їх німецького партнера. На моє прохання зв'язатись з технічними спеціалістами німецького оператора та з'ясувати проблему сказали не можуть це зробити. О_о не можуть зробити що? Написати емейл і повідомити про проблему з їхніми абонентами?

Це вже ближче к темі ! Можливо вони не можуть домовитися за тарифи по роумінгу між собою та корчуть дурня абонентам, поки домовляються. Київстару ганьба - не можуть українським біженцям дати нормальний інет за уплочені гроші

Рівень користувача 1

Переписувався з підтримкою. Сказали що у мене і у них все ок. Це проблема на стороні їх німецького партнера. На моє прохання зв'язатись з технічними спеціалістами німецького оператора та з'ясувати проблему сказали не можуть це зробити. О_о не можуть зробити що? Написати емейл і повідомити про проблему з їхніми абонентами?

Рівень користувача 3

@Olga 2022@jadson отримала інформацію і теорія @Dmytro123 поки не підтвердилась🤔

Спеціалісти надали інформацію що у Німеччині для колишніх абонентів Beeline доступне використання 4G. Cкладнощі з використанням можуть виникати, якщо немає USIM або cмартфона з підтримкою 4G, тоді користуватися інтернетом є можливість у мережі місцевого оператора лише на швидкості 2G.

Поки це вся інформація якою я володію(  Але також з @Xomyak будемо слідкувати за відгуками наших користувачів і можливо вдасться отримати більше інформації.

В мене телефон який підтримує навіть 5g. Сімка поміняна 2 роки тому на ту яка з підтримкою 4g. Більше скажу, нещодавно був в Бельгії і там роумінг працював на норм швидкості. Це в Німеччині тільки такі проблеми

Так і в мене підтримує. Місцевий Водафон працює, Лайф в роумінгу працює.  КС 068 - не працює. Підтримка просто коли не знає що сказати то дає таку відписку.  Ганьба Київстару!

Рівень користувача 1

@Olga 2022@jadson отримала інформацію і теорія @Dmytro123 поки не підтвердилась🤔

Спеціалісти надали інформацію що у Німеччині для колишніх абонентів Beeline доступне використання 4G. Cкладнощі з використанням можуть виникати, якщо немає USIM або cмартфона з підтримкою 4G, тоді користуватися інтернетом є можливість у мережі місцевого оператора лише на швидкості 2G.

Поки це вся інформація якою я володію(  Але також з @Xomyak будемо слідкувати за відгуками наших користувачів і можливо вдасться отримати більше інформації.

В мене телефон який підтримує навіть 5g. Сімка поміняна 2 роки тому на ту яка з підтримкою 4g. Більше скажу, нещодавно був в Бельгії і там роумінг працював на норм швидкості. Це в Німеччині тільки такі проблеми

Рівень користувача 3

@Olga 2022@jadson отримала інформацію і теорія @Dmytro123 поки не підтвердилась🤔

Спеціалісти надали інформацію що у Німеччині для колишніх абонентів Beeline доступне використання 4G. Cкладнощі з використанням можуть виникати, якщо немає USIM або cмартфона з підтримкою 4G, тоді користуватися інтернетом є можливість у мережі місцевого оператора лише на швидкості 2G.

Поки це вся інформація якою я володію(  Але також з @Xomyak будемо слідкувати за відгуками наших користувачів і можливо вдасться отримати більше інформації.

Я чекаю на сімку і сподіваюсь на Red-Forum, так як там ще в грудні 18 року писали що тільки пару місяців назад, тобто десь с жовтня 18го - почали видавати сімкі для 068 з правильним IMSI. А моя сімка до жовтня 18 року. Шкода що на любительскому форумі по мобільній связі щось знають, а Київстар - ні

 

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olga 2022, @jadson отримала інформацію і теорія @Dmytro123 поки не підтвердилась🤔

Спеціалісти надали інформацію що у Німеччині для колишніх абонентів Beeline доступне використання 4G. Cкладнощі з використанням можуть виникати, якщо немає USIM або cмартфона з підтримкою 4G, тоді користуватися інтернетом є можливість у мережі місцевого оператора лише на швидкості 2G.

Поки це вся інформація якою я володію(  Але також з @Xomyak будемо слідкувати за відгуками наших користувачів і можливо вдасться отримати більше інформації.

Рівень користувача 3

 

Якщо теорія @Dmytro123 підтвердиться, обов’язково цим поділюсь🙂

Чекаємо. Коли буде результат? як сімка доїде - я те ж поділюсь результатом. Лайф продлив акцію таку ж яка у КС на  роумінг до кінця вересня, теперь завдяки цьому є час,я кщо сімка не допоможе)

Рівень користувача 1

@Dmytro123, можемо спробувати перевірити вашу теорію, напишіть мені, будь ласка, у особисті повідомлення ваш номер. Спробую щось дізнатись у колег🤗

Маю теж телефон на 068 така сама проблема інтернет в роумінгу у Київстар в Німеччині тільки 2g. Поряд люди живуть з 067 і користуються норм швидкістю в роумінгу.

Сім карту вже міняв десь пару років тому на 4g тому проблема точно не в сімкарті)

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Tina Fedosiuk, користуватись мобільним інтернетом у Грузії є можливість, але безліміту на використання МБ немає на даний момент. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Olga 2022, розумію, що ситуація неприємна, але на жаль, впливу на технічний відділ ми, як модератори, не маємо😔 

Якщо теорія @Dmytro123 підтвердиться, обов’язково цим поділюсь🙂

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Dmytro123, можемо спробувати перевірити вашу теорію, напишіть мені, будь ласка, у особисті повідомлення ваш номер. Спробую щось дізнатись у колег🤗

Рівень користувача 3

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Безлімітних пакетів в роумінгу немає

Рівень користувача 3

Вот ще таке пишуть, форум не від оператора, а проблем знають більше чем сам оператор, так ще й 19й рік, цирк, а не Київстар...  https://red-forum.com/threads/%D0%9C%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D1%80%D0%BE%D1%83%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80.17615/page-19

Рівень користувача 3

@Helen04 @Xomyak 

Я вже не один з цією проблемою!

@Olga 2022

 

 

 

Нова сімка не допоможе - вся надія на модераторів спільноти. @Helen04 @Xomyak 

Модератори здається не дуже відрізняються від операторів та технічної служби, які пишуть відписки... Ричагів впливання видимо нуль ..

 

Відповісти