Питання

Зникає зв'язок, постійно реактивується iMessage.


Рівень користувача 5
  • Стажер
  • 89 відповідей

Доброго дня. З часу переходу на esim, виникла проблема. Постійно пропадає зв’язок. Прибиранння в налаштуваннях автоматичного пошуку мережі і вибір руками нічого не дало. Також постійно реактивується iMessage ( десь раз на тиждень) по номеру телефону і знімає за смс на міжнародні номери. Можливо хтось зтикався? Буду вдячний за допомогу. 

На скрині нижче помилка яка виникає коли пропадає зв’язок. 

 

 


7 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. З часу переходу на esim, виникла проблема. Постійно пропадає зв’язок. Прибиранння в налаштуваннях автоматичного пошуку мережі і вибір руками нічого не дало. Також постійно реактивується iMessage ( десь раз на тиждень) по номеру телефону і знімає за смс на міжнародні номери. Можливо хтось зтикався? Буду вдячний за допомогу. 

На скрині нижче помилка яка виникає коли пропадає зв’язок. 

Реактивація iMessage відбувається тому, що ви вимикаєте/вмикаєте конкретну eSIM. Це рівносильно вийманню фізичної сім-карти з лотка, після якої відбувається повторна активація сервісів Apple. Якщо хочете перепідключитись до мережі - використовуйте краще авіарежим.

Стосовно помилки: я б вам радив “відкотитись” на фізичну сім-карту, після чого скинути всі налаштування мереж в телефоні, і після того перейти знову на eSIM.

 

 

Рівень користувача 5

Доброго дня. З часу переходу на esim, виникла проблема. Постійно пропадає зв’язок. Прибиранння в налаштуваннях автоматичного пошуку мережі і вибір руками нічого не дало. Також постійно реактивується iMessage ( десь раз на тиждень) по номеру телефону і знімає за смс на міжнародні номери. Можливо хтось зтикався? Буду вдячний за допомогу. 

На скрині нижче помилка яка виникає коли пропадає зв’язок. 

Реактивація iMessage відбувається тому, що ви вимикаєте/вмикаєте конкретну eSIM. Це рівносильно вийманню фізичної сім-карти з лотка, після якої відбувається повторна активація сервісів Apple. Якщо хочете перепідключитись до мережі - використовуйте краще авіарежим.

Стосовно помилки: я б вам радив “відкотитись” на фізичну сім-карту, після чого скинути всі налаштування мереж в телефоні, і після того перейти знову на eSIM.

 

 

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

Можете самостійно через SmartSIM зробити “відкат”, їх можна знайти в будь якому магазині з мобільними телефонами, чи супермакеті.

Рівень користувача 5

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

Можете самостійно через SmartSIM зробити “відкат”, їх можна знайти в будь якому магазині з мобільними телефонами, чи супермакеті.

у мене контракт, нажаль самостійно не вийде. Але дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +1

у мене контракт, нажаль самостійно не вийде. Але дякую.

Ну спробуйте тоді скинути налаштування мереж, авось і допоможе. Обережно, видаляться всі збережені паролі до Wi-Fi.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

У мене те ж саме відбувалося декілька разів.
Схоже що якась помилка в конфігурації мережі Київстар призводить до примусового перезавантаження модема пристрою, при цьому відбувається реактивація eSIM

У будь-якому випадку, проблема більше не про реактивацію eSIM а про те що Київстар кожен раз списує 10₴,  по-факту, за одну SMS на сервісний номер котрий взагалі має бути безкоштовним.
Причому можливості придбати SMS за кордон пакетом, скажімо, у 10 штук на місяць немає.

Дуже вигідна для Київстар схема відмивання коштів.
Так само як і схема з тарифікацією технічного LTE трафіка. Це коли у вас вимкнені стільникові данні, а Київстар продає вам пакети по 100МБ за 10₴ при тому що витрачено 1МБ, і то не вами і навіть не операційною системою мобіли, а саме системного трафіку що відповідає за роботу, наприклад, дзвінків.
Оператори після псевдорозслідування кажуть що проблем з тарифікацією “не виявлено”.

Відключити такі “послуги з думкою про нас”, звісно ж, не можна.

Рівень користувача 8
Позначка +1

А Ви ніколи не думали що можливо проблема безпосередньо з прошивкою телефону? Я так розумію у Вас обох iPhone?! Раніше була бага з прошивкою IOS та Київстар, но потім цю багу сам Apple фіксив

Відповісти