Корисно знати Вирішено

Як зв'язатись з оператором?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Не можу додзвонитися до оператора!

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 3 July 2018, 17:40

Переглянути оригінал

1685 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

@Huyvam21, якщо у вас виникли складнощі при з’єднанні у телефонному режимі, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хтось дозвонюється до довбаного оператора? 

Так, без проблем.

 

 

Хтось дозвонюється до оператора? чи можливе тільки прослуховування автовідповідача? В мене особисто не надаються послуги при оплаченому пакеті, нічого вияснити в будь який спосіб не вдається - двічі оплачувати - це на дурників, шановний Оператор???

Рівень користувача 6
Позначка

@Evgeny Pishchikov, з оператором можна з'єднатися як в телефонному режимі: 466 або 0800300466 (з питань телефонії); 460 або 0800300460 (з питань "Домашнього Інтернету"), так і в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support (внизу сторінки Онлайн Консультант).

Рівень користувача 8
Позначка +3

Нема іншого варіанту - оператор спеціально ввів ці обмеження щоб абоненти
1) Не телефонували з простими питаннямі
2) Не задовбували операторів
3) Не перевантажували систему

За фактом, для нас це дуже не зручно, але саме тому я більше і не абонент Київстара, згівнились вони.

Рівень користувача 1

Какой номер дозвона до оператора? Без тормознутый радионянь, автоответчиков и одних и тех же вопросов по кругу.
КАКОЙ КОД ДОЗВОНА?

466 - 2 - 2 - 9 это полный фонарь. Никогда нет свободных линий, телефон сбрасывается автоматически и вместо оператора я слышу 500 вопросов по кругу.

Как Мне решить вопрос свой , потратить пол дня на прослушивание всей пунктов и подпунктов или что? или оператора менять у которого оператор существует и существует способ связаться и задать вопрос?

2021 год. что за бред с сервисом

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Conductor, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sharx:sweat:

 

На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора. 
 

Де його взагалі можна знайти, цього оператора?

Все меню тричі переслухав.

"По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги." Ким? Роботом Зоряною? Там більше нікого нема! Трубку не беруть, а потім в чс. Тепер постійно "Всі лінії зайняті. Міняйте оператора". Оновлення системи з 1 квітня, а я на 1Гбіт вже 2 роки чекаю. Оновлення, це певно операторів замінювали на Зоряну якраз, бо як технології, так і послуги не змінились, лише сервіс. Можете не відписувати, всеодно проти роботодавця ви не попрете.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Xomyak робот Зоряна, це ти?...

@Sharx, не вгадали.

Так, від 1 квітня пройшло дуже багато часу, але досить багато технічних “аварій” і досі не закрито. Окрім цього, ніхто не відміняв звернень абонентів по іншим питанням. 

…Так може ви і гроші людям почнете повертати за те що не працює? А то тарифи піднімати так на раз-два…

По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги. Якщо складності на стороні Київстар, кошти повертаються на рахунок абонента після усунення технічних неполадок. 

На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора. 
Мені дійсно дуже шкода, що в цій ситуації я допомогти не можу. В модераторів немає доступу до бази абонентів для проведення індивідуальних перевірок. 

@Xomyak робот Зоряна, це ти?

Від 1 квітня минуло пів року, що за інкубатор? Оператор бере слухавку лише від "чужих" абонентів, в той час як існуючих тупо кидає в чорний список, навіть не додзвонившись. Так може ви і гроші людям почнете повертати за те що не працює? А то тарифи піднімати так на раз-два…

Київстар вже не той що був в 2010.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sharx, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертається велика кількість абонентів, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

25 хвилин слухав музику, потім тупо скинули. Головне що 200 гривень 1 числа зняли, а інтернету нема, нащо трубку брати. Тепер всі лінії зайняті. Завтра же ж відключаюсь.

Рівень користувача 6
Позначка

@Івершина Лєнабудь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки та отримання рекомендацій.

Хочу терміново зв’язатися з оператором !!! змінила тарифний план , абонплату зняло а послуги надає як по-старому

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Артур Блещеев, всі ваші зауваження будуть зареєстровані і передані на розглядання колегам :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Burkut, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертається велика кількість абонентів, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Для того чтобы услышать, что все операторы заняты, позвонив по номеру 466, мне пришлось слушать более 4-х минут абсолютно ненужного мне г.... После чего звонок сам сбросился. Причём начался разговор автоответчика с того, как вы цените моё время. Увольте человека, который решил, что автоответчик с меню с кучей уровней вложенности – хорошая идея.

Рівень користувача 1

Снялись деньги  200 грн, а интернет не восстановился. 13 раз на протяжении 2х часов пыталась дозвонится : ВСЕ  ОПЕРАТОРЫ ЗАНЯТЫ! это как ?! у вас 1 оператор на всю Украину?! 1 раз дозвонилась и ВНИМАНИЕ!  20 минут я в час ночи слушала музыку! Вы ненормальные все там вообще!? А потом меня сбросили! Кто Вам вообще право дал так издевается над людьми! 

А ТЕПЕРЬ КТО ТУТ КОМПЕТЕНТНЫЙ?!!! ОТВЕТЬТЕ : ПОЧЕМУ НЕРЕАЛЬНО ДОЗВОНИТСЯ ЖИВОМУ ОПЕРАТОРУ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ПОЧЕМУ ВЫ ТРАТИТЕ ВРЕМЯ ЛЮДЕЙ ЧТОБЫ ОНИ СЛУШАЛИ ВАШЕ ГОЛОСОВОЕ МЕНЮ?!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Андрій Острожний, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 8
Позначка +1

не дозвонитесь .я дозванююсь з водафона на телефон 0800300466 .в мене питання до києвстару ви нас за дурнів тримаєте якщо кажете що ми не правільно набираємо оператора .то чому ж на водафоні я правильно його набираю і додзвонююсь а на кийстарі ні ?якщо роблю одне й теж ?

Дозвон з інших операторів має вищий приорітет, і більш коротший шлях.
Такий принцип діє у всіх операторів.
Уявіть ситуацію: у вас вкрали телефон, вам необхідно швидко заблокувати вкрадену сім-карту, щоб зловмисники не отримали доступ до ваших банківських рахунків, соцмереж, тощо. Ви берете перший попавший телефон, а там Лайф наприклад, зрозуміло що абонент Лайфу просто так в колл-центр Київстар телефонувати не буде, значить щось трапилось. Тому з іншого оператора в “рідний” колл-центр додзвонитись значно легше.

не дозвонитесь .я дозванююсь з водафона на телефон 0800300466 .в мене питання до києвстару ви нас за дурнів тримаєте якщо кажете що ми не правільно набираємо оператора .то чому ж на водафоні я правильно його набираю і додзвонююсь а на кийстарі ні ?якщо роблю одне й теж ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SEREGAFOX, ваші зауваження та пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ.

Рівень користувача 8
Позначка +1

чувствуется эффффрапецццццкий сервис ...…

Європейський сервіс був до 2010-го, потім європейські акціонери пішли, а зараз якраз ваш улюблений “рассєйскій сервіс” )) 
Київстар повністю прямо чи опосередковано з 2010-го належить російським акціонерам, зокрема 56% акцій належить російській “Альфа Груп”.
Ой...))

Відповісти