Вирішено

Як зв'язатись з оператором?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Не можу додзвонитися до оператора!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 29 April 2022, 10:00

Переглянути оригінал

1715 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nadia Momotenko, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ. 

Тричі телефонувала на гарячу лінію,була "приємно"вражена ,коли тобі кажуть до з'єднання з оператором 1хв,і ти така собі чекаєш......а потім перериває з'єднання твій Київстар.Ви скажете йой.,а ні,слідуючий раз під монотонну інструкцію я як дурепа знову чекала з'єднання з оператором,по моєму запитанні.За третім разом,не буду богословити,але дякувати богу,і аллаху,мені відповіла жива людина.Питання не вирішила,але то в процесі.Перший в моєму житті негативний відгук,про мобільного оператора,яким користуєшся все своє мобільне життя 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AxeleKonj, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Будь ласка, розумію ваші емоції, але вимушена була відредагувати коментар. 

Можете написати мені в особисті повідомлення, або в цій темі, що відбулось? Спробую допомогти. 

Во время войны стараешься платить а Они утаивают условия договора и вымогают плату за пол месяца...

Рівень користувача 8
Позначка +3

Варіанти зв’язку з оператором у темі: 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oscar, в цій  ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або до консультанта https://www.facebook.com/kyivstar/ із зазначенням номера телефону для отримання інформації. 

Учора поповнив рахунок та змінив тариф,через хвилин 30 у мене сам по собі помінявся тариф,не працює Інтернет взагалі,не може ніде зв’язатись з оператором,не ботами,а з реальним консультантом!!! В такий стан неможливо бути без зв’язку та Інтернету 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ruslan 450, скористайтесь, будь ласка, порадою @KurwaMatj :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як поговорити з оператором????

Альо, то оператор? Я тоже оператор))

466, в головному меню 3 потім 9

Як поговорити з оператором????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zhdanov3513, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, на сьогодні складності спостерігаються?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexVovk1982, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Декілька днів тому дійсно спостерігалась проблема з можливістю дзвінків до контактного центру. На сьогодні “аварія” закрита.

Приношу вибачення за тимчасові складності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katia2807, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Позначка

Как дозвонится? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Habaraiev Kostiantyn, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 1

Доброго дня!
Сьогодні 03.02.2022 цілий ранок я намагаюся хоч якимось чином зв"язатися з оператором! Але  телефони не відповідають: "Напрямок перевантажений".
Веб чат на сайті також не працює: "На даний момент усі оператори зайняті. Спробуйте звернутися пізніше, чи знайдіть популярні теми в нашій Спільноті - тут може бути відповідь на ваше запитання."
А з 8 по 10 сайт kyivstar.ua взагалі не працював!

Як  я маю вирішити своє питання, якщо з оператором неможливо з"язатися ніяким чином?! Це нормальне відношення до клієнтів?!

Не можу зв'язатися з оператором,  постійно лінія зайнята,  сьогодні зняло 330 грн.,хоча було написано,  що плата -250 грн., попередньо раніше дзвонила оператору для підключення суперсили,  пише, що негативна, хоча він запевняв,  що з наступного місяця  підключиться. І вже 2 місяці я переплачую через таку халатність операторів!!!

Рівень користувача 1

Почему нельзя дозвониться оператору?
А робот ведёт по кругу диалог.

Вы в офисе всех людей уволили что б сэкономить?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Ostik, з оператором можна з'єднатися як в телефонному режимі: 460 або 0800300460 (з питань "Домашнього Інтернету"), так і в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!

Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!

Давайте номер, зара наберу)

Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!

Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Irin Judge, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Ужасное обслуживание, дозвониться до операторов невозможно, автоответчик одно и тоже повторяет 1000 раз, бесполезная трата времени на бесполезную информацию, никаких решений проблем, час потрачен на выслушивания автоответчика, а проблема не решена, с оператором не связали, сами понаподключали ненужных функций 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Astya, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням мобільного номеру для отримання консультації.

Змінився тарифний план. Неможу звязатися з сервісом 466. Пише що довідка доступна з правилами користування 466. Мій номер098957ХХХХ прошу перевірити що стало з тарифним планом та звязком

Відповісти