Не можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналНе можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналЯ розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ.
Тричі телефонувала на гарячу лінію,була "приємно"вражена ,коли тобі кажуть до з'єднання з оператором 1хв,і ти така собі чекаєш......а потім перериває з'єднання твій Київстар.Ви скажете йой.,а ні,слідуючий раз під монотонну інструкцію я як дурепа знову чекала з'єднання з оператором,по моєму запитанні.За третім разом,не буду богословити,але дякувати богу,і аллаху,мені відповіла жива людина.Питання не вирішила,але то в процесі.Перший в моєму житті негативний відгук,про мобільного оператора,яким користуєшся все своє мобільне життя
Будь ласка, розумію ваші емоції, але вимушена була відредагувати коментар.
Можете написати мені в особисті повідомлення, або в цій темі, що відбулось? Спробую допомогти.
Учора поповнив рахунок та змінив тариф,через хвилин 30 у мене сам по собі помінявся тариф,не працює Інтернет взагалі,не може ніде зв’язатись з оператором,не ботами,а з реальним консультантом!!! В такий стан неможливо бути без зв’язку та Інтернету
Як поговорити з оператором????
Альо, то оператор? Я тоже оператор))
466, в головному меню 3 потім 9
Уточніть, будь ласка, на сьогодні складності спостерігаються?
Декілька днів тому дійсно спостерігалась проблема з можливістю дзвінків до контактного центру. На сьогодні “аварія” закрита.
Приношу вибачення за тимчасові складності
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Дякую вам за терпіння та розуміння
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Доброго дня!
Сьогодні 03.02.2022 цілий ранок я намагаюся хоч якимось чином зв"язатися з оператором! Але телефони не відповідають: "Напрямок перевантажений".
Веб чат на сайті також не працює: "На даний момент усі оператори зайняті. Спробуйте звернутися пізніше, чи знайдіть популярні теми в нашій Спільноті - тут може бути відповідь на ваше запитання."
А з 8 по 10 сайт kyivstar.ua взагалі не працював!
Як я маю вирішити своє питання, якщо з оператором неможливо з"язатися ніяким чином?! Це нормальне відношення до клієнтів?!
Не можу зв'язатися з оператором, постійно лінія зайнята, сьогодні зняло 330 грн.,хоча було написано, що плата -250 грн., попередньо раніше дзвонила оператору для підключення суперсили, пише, що негативна, хоча він запевняв, що з наступного місяця підключиться. І вже 2 місяці я переплачую через таку халатність операторів!!!
Почему нельзя дозвониться оператору?
А робот ведёт по кругу диалог.
Вы в офисе всех людей уволили что б сэкономить?
Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!
Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!
Давайте номер, зара наберу)
Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!
Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!
Ужасное обслуживание, дозвониться до операторов невозможно, автоответчик одно и тоже повторяет 1000 раз, бесполезная трата времени на бесполезную информацию, никаких решений проблем, час потрачен на выслушивания автоответчика, а проблема не решена, с оператором не связали, сами понаподключали ненужных функций
Змінився тарифний план. Неможу звязатися з сервісом 466. Пише що довідка доступна з правилами користування 466. Мій номер098957ХХХХ прошу перевірити що стало з тарифним планом та звязком
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.