Вирішено

Як зв'язатись з оператором?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Не можу додзвонитися до оператора!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 29 April 2022, 10:00

Переглянути оригінал

1715 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Habaraiev Kostiantyn, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Позначка

Как дозвонится? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katia2807, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexVovk1982, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Декілька днів тому дійсно спостерігалась проблема з можливістю дзвінків до контактного центру. На сьогодні “аварія” закрита.

Приношу вибачення за тимчасові складності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zhdanov3513, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, на сьогодні складності спостерігаються?

Як поговорити з оператором????

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як поговорити з оператором????

Альо, то оператор? Я тоже оператор))

466, в головному меню 3 потім 9

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ruslan 450, скористайтесь, будь ласка, порадою @KurwaMatj :wink:

Учора поповнив рахунок та змінив тариф,через хвилин 30 у мене сам по собі помінявся тариф,не працює Інтернет взагалі,не може ніде зв’язатись з оператором,не ботами,а з реальним консультантом!!! В такий стан неможливо бути без зв’язку та Інтернету 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oscar, в цій  ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або до консультанта https://www.facebook.com/kyivstar/ із зазначенням номера телефону для отримання інформації. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Варіанти зв’язку з оператором у темі: 

 

Во время войны стараешься платить а Они утаивают условия договора и вымогают плату за пол месяца...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AxeleKonj, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Будь ласка, розумію ваші емоції, але вимушена була відредагувати коментар. 

Можете написати мені в особисті повідомлення, або в цій темі, що відбулось? Спробую допомогти. 

Тричі телефонувала на гарячу лінію,була "приємно"вражена ,коли тобі кажуть до з'єднання з оператором 1хв,і ти така собі чекаєш......а потім перериває з'єднання твій Київстар.Ви скажете йой.,а ні,слідуючий раз під монотонну інструкцію я як дурепа знову чекала з'єднання з оператором,по моєму запитанні.За третім разом,не буду богословити,але дякувати богу,і аллаху,мені відповіла жива людина.Питання не вирішила,але то в процесі.Перший в моєму житті негативний відгук,про мобільного оператора,яким користуєшся все своє мобільне життя 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nadia Momotenko, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ. 

Відповісти