Вирішено

Як зв'язатись з оператором?



Показати перший допис

1717 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Xomyak робот Зоряна, це ти?...

@Sharx, не вгадали.

Так, від 1 квітня пройшло дуже багато часу, але досить багато технічних “аварій” і досі не закрито. Окрім цього, ніхто не відміняв звернень абонентів по іншим питанням. 

…Так може ви і гроші людям почнете повертати за те що не працює? А то тарифи піднімати так на раз-два…

По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги. Якщо складності на стороні Київстар, кошти повертаються на рахунок абонента після усунення технічних неполадок. 

На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора. 
Мені дійсно дуже шкода, що в цій ситуації я допомогти не можу. В модераторів немає доступу до бази абонентів для проведення індивідуальних перевірок. 

Рівень користувача 1

"По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги." Ким? Роботом Зоряною? Там більше нікого нема! Трубку не беруть, а потім в чс. Тепер постійно "Всі лінії зайняті. Міняйте оператора". Оновлення системи з 1 квітня, а я на 1Гбіт вже 2 роки чекаю. Оновлення, це певно операторів замінювали на Зоряну якраз, бо як технології, так і послуги не змінились, лише сервіс. Можете не відписувати, всеодно проти роботодавця ви не попрете.

 

На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора. 
 

Де його взагалі можна знайти, цього оператора?

Все меню тричі переслухав.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sharx:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Conductor, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 1

Какой номер дозвона до оператора? Без тормознутый радионянь, автоответчиков и одних и тех же вопросов по кругу.
КАКОЙ КОД ДОЗВОНА?

466 - 2 - 2 - 9 это полный фонарь. Никогда нет свободных линий, телефон сбрасывается автоматически и вместо оператора я слышу 500 вопросов по кругу.

Как Мне решить вопрос свой , потратить пол дня на прослушивание всей пунктов и подпунктов или что? или оператора менять у которого оператор существует и существует способ связаться и задать вопрос?

2021 год. что за бред с сервисом

Рівень користувача 8
Позначка +3

Нема іншого варіанту - оператор спеціально ввів ці обмеження щоб абоненти
1) Не телефонували з простими питаннямі
2) Не задовбували операторів
3) Не перевантажували систему

За фактом, для нас це дуже не зручно, але саме тому я більше і не абонент Київстара, згівнились вони.

Рівень користувача 6
Позначка

@Evgeny Pishchikov, з оператором можна з'єднатися як в телефонному режимі: 466 або 0800300466 (з питань телефонії); 460 або 0800300460 (з питань "Домашнього Інтернету"), так і в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support (внизу сторінки Онлайн Консультант).

Хтось дозвонюється до оператора? чи можливе тільки прослуховування автовідповідача? В мене особисто не надаються послуги при оплаченому пакеті, нічого вияснити в будь який спосіб не вдається - двічі оплачувати - це на дурників, шановний Оператор???

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хтось дозвонюється до довбаного оператора? 

Так, без проблем.

 

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Huyvam21, якщо у вас виникли складнощі при з’єднанні у телефонному режимі, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Чому я не можу дозвонитись до оператора?

 

Рівень користувача 1

Добрый вечер. После ожидания 30 минут оператора звоню с водафон на 0800300466 идёт сброс при звонке я выбераю 9 пункт потом 1

Меня даже не перебрасывает на ожидание соединения, сразу сбрасывает и по новой все круги ада. Знать бы куда написать отзыв, да чтоб до них дошло хоть что-то. Начинала звонить абсолютно доброжелательно настроена, но сейчас у меня все кипит,второй день как я пытаюсь до них дозвониться  какое-то издевательство над абонентами. Особенно после фразы, что они ценят наше время. Желание одно выкинуть симку и перейти на водафон. Вся работа у меня в интернете а  я уже второй день без него.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Diana Nakoni Ppua, :thinking: що відбувається при спробі з’єднатись з оператором?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elena88110, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Змінився тарифний план. Неможу звязатися з сервісом 466. Пише що довідка доступна з правилами користування 466. Мій номер098957ХХХХ прошу перевірити що стало з тарифним планом та звязком

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Astya, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням мобільного номеру для отримання консультації.

Ужасное обслуживание, дозвониться до операторов невозможно, автоответчик одно и тоже повторяет 1000 раз, бесполезная трата времени на бесполезную информацию, никаких решений проблем, час потрачен на выслушивания автоответчика, а проблема не решена, с оператором не связали, сами понаподключали ненужных функций 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Irin Judge, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!

Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!

Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!

Давайте номер, зара наберу)

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Ostik, з оператором можна з'єднатися як в телефонному режимі: 460 або 0800300460 (з питань "Домашнього Інтернету"), так і в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support 

Рівень користувача 1

Почему нельзя дозвониться оператору?
А робот ведёт по кругу диалог.

Вы в офисе всех людей уволили что б сэкономить?

Не можу зв'язатися з оператором,  постійно лінія зайнята,  сьогодні зняло 330 грн.,хоча було написано,  що плата -250 грн., попередньо раніше дзвонила оператору для підключення суперсили,  пише, що негативна, хоча він запевняв,  що з наступного місяця  підключиться. І вже 2 місяці я переплачую через таку халатність операторів!!!

Рівень користувача 1

Доброго дня!
Сьогодні 03.02.2022 цілий ранок я намагаюся хоч якимось чином зв"язатися з оператором! Але  телефони не відповідають: "Напрямок перевантажений".
Веб чат на сайті також не працює: "На даний момент усі оператори зайняті. Спробуйте звернутися пізніше, чи знайдіть популярні теми в нашій Спільноті - тут може бути відповідь на ваше запитання."
А з 8 по 10 сайт kyivstar.ua взагалі не працював!

Як  я маю вирішити своє питання, якщо з оператором неможливо з"язатися ніяким чином?! Це нормальне відношення до клієнтів?!

Відповісти