Корисно знати Вирішено

Як зв'язатись з оператором?



Показати перший допис

1682 Відповідей

"По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги." Ким? Роботом Зоряною? Там більше нікого нема! Трубку не беруть, а потім в чс. Тепер постійно "Всі лінії зайняті. Міняйте оператора". Оновлення системи з 1 квітня, а я на 1Гбіт вже 2 роки чекаю. Оновлення, це певно операторів замінювали на Зоряну якраз, бо як технології, так і послуги не змінились, лише сервіс. Можете не відписувати, всеодно проти роботодавця ви не попрете.

 

На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора. 
 

Де його взагалі можна знайти, цього оператора?

Все меню тричі переслухав.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sharx:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Conductor, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 1

Какой номер дозвона до оператора? Без тормознутый радионянь, автоответчиков и одних и тех же вопросов по кругу.
КАКОЙ КОД ДОЗВОНА?

466 - 2 - 2 - 9 это полный фонарь. Никогда нет свободных линий, телефон сбрасывается автоматически и вместо оператора я слышу 500 вопросов по кругу.

Как Мне решить вопрос свой , потратить пол дня на прослушивание всей пунктов и подпунктов или что? или оператора менять у которого оператор существует и существует способ связаться и задать вопрос?

2021 год. что за бред с сервисом

Рівень користувача 8
Позначка +3

Нема іншого варіанту - оператор спеціально ввів ці обмеження щоб абоненти
1) Не телефонували з простими питаннямі
2) Не задовбували операторів
3) Не перевантажували систему

За фактом, для нас це дуже не зручно, але саме тому я більше і не абонент Київстара, згівнились вони.

Рівень користувача 6
Позначка

@Evgeny Pishchikov, з оператором можна з'єднатися як в телефонному режимі: 466 або 0800300466 (з питань телефонії); 460 або 0800300460 (з питань "Домашнього Інтернету"), так і в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support (внизу сторінки Онлайн Консультант).

Відповісти