Не можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналНе можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналТак, від 1 квітня пройшло дуже багато часу, але досить багато технічних “аварій” і досі не закрито. Окрім цього, ніхто не відміняв звернень абонентів по іншим питанням.
…Так може ви і гроші людям почнете повертати за те що не працює? А то тарифи піднімати так на раз-два…
По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги. Якщо складності на стороні Київстар, кошти повертаються на рахунок абонента після усунення технічних неполадок.
На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора.
Мені дійсно дуже шкода, що в цій ситуації я допомогти не можу. В модераторів немає доступу до бази абонентів для проведення індивідуальних перевірок.
"По факту звернення реєструється технічна та фінансова скарги." Ким? Роботом Зоряною? Там більше нікого нема! Трубку не беруть, а потім в чс. Тепер постійно "Всі лінії зайняті. Міняйте оператора". Оновлення системи з 1 квітня, а я на 1Гбіт вже 2 роки чекаю. Оновлення, це певно операторів замінювали на Зоряну якраз, бо як технології, так і послуги не змінились, лише сервіс. Можете не відписувати, всеодно проти роботодавця ви не попрете.
На жаль, для цього потрібно звернутись до оператора.
Де його взагалі можна знайти, цього оператора?
Все меню тричі переслухав.
Какой номер дозвона до оператора? Без тормознутый радионянь, автоответчиков и одних и тех же вопросов по кругу.
КАКОЙ КОД ДОЗВОНА?
466 - 2 - 2 - 9 это полный фонарь. Никогда нет свободных линий, телефон сбрасывается автоматически и вместо оператора я слышу 500 вопросов по кругу.
Как Мне решить вопрос свой , потратить пол дня на прослушивание всей пунктов и подпунктов или что? или оператора менять у которого оператор существует и существует способ связаться и задать вопрос?
2021 год. что за бред с сервисом
Нема іншого варіанту - оператор спеціально ввів ці обмеження щоб абоненти
1) Не телефонували з простими питаннямі
2) Не задовбували операторів
3) Не перевантажували систему
За фактом, для нас це дуже не зручно, але саме тому я більше і не абонент Київстара, згівнились вони.
Хтось дозвонюється до оператора? чи можливе тільки прослуховування автовідповідача? В мене особисто не надаються послуги при оплаченому пакеті, нічого вияснити в будь який спосіб не вдається - двічі оплачувати - це на дурників, шановний Оператор???
Добрый вечер. После ожидания 30 минут оператора звоню с водафон на 0800300466 идёт сброс при звонке я выбераю 9 пункт потом 1
Меня даже не перебрасывает на ожидание соединения, сразу сбрасывает и по новой все круги ада. Знать бы куда написать отзыв, да чтоб до них дошло хоть что-то. Начинала звонить абсолютно доброжелательно настроена, но сейчас у меня все кипит,второй день как я пытаюсь до них дозвониться какое-то издевательство над абонентами. Особенно после фразы, что они ценят наше время. Желание одно выкинуть симку и перейти на водафон. Вся работа у меня в интернете а я уже второй день без него.
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво. Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Дякую вам за терпіння та розуміння
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Змінився тарифний план. Неможу звязатися з сервісом 466. Пише що довідка доступна з правилами користування 466. Мій номер098957ХХХХ прошу перевірити що стало з тарифним планом та звязком
Ужасное обслуживание, дозвониться до операторов невозможно, автоответчик одно и тоже повторяет 1000 раз, бесполезная трата времени на бесполезную информацию, никаких решений проблем, час потрачен на выслушивания автоответчика, а проблема не решена, с оператором не связали, сами понаподключали ненужных функций
Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!
Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!
Пусть со мной свяжется оператор!!!!!!!!!!!
Я не могу найти решение проблемы !!!!!!!
Давайте номер, зара наберу)
Почему нельзя дозвониться оператору?
А робот ведёт по кругу диалог.
Вы в офисе всех людей уволили что б сэкономить?
Не можу зв'язатися з оператором, постійно лінія зайнята, сьогодні зняло 330 грн.,хоча було написано, що плата -250 грн., попередньо раніше дзвонила оператору для підключення суперсили, пише, що негативна, хоча він запевняв, що з наступного місяця підключиться. І вже 2 місяці я переплачую через таку халатність операторів!!!
Доброго дня!
Сьогодні 03.02.2022 цілий ранок я намагаюся хоч якимось чином зв"язатися з оператором! Але телефони не відповідають: "Напрямок перевантажений".
Веб чат на сайті також не працює: "На даний момент усі оператори зайняті. Спробуйте звернутися пізніше, чи знайдіть популярні теми в нашій Спільноті - тут може бути відповідь на ваше запитання."
А з 8 по 10 сайт kyivstar.ua взагалі не працював!
Як я маю вирішити своє питання, якщо з оператором неможливо з"язатися ніяким чином?! Це нормальне відношення до клієнтів?!
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.