Не можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналНе можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналНе можливо звязатись з оператором, По номеру 466 бот пропонує тільки розділи та підрозділи меню, а про оператора -нічого. Не пропонуйте ссилку на номери, вони нічого не дають, Якщо маєте конкретні дії- будьласка пропонуйте.
466, в головному меню 3 потім 9
Никак, у меня это не получилось ни разу за почти 2 года.
P.S.: також, ви можете спробувати звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.
Я 2 дня не могу найти . Горит так что я походу ща сменю и оператора интернета и мобильной связи. Хотел бы я посмотреть в глаза того человека который создал эту Зоряну, выкидыш неспособный не на что. Киевстар все ближе приближается к дну..
По моим личным наблюдениям. Если все время говорит что операторы заняты. Нужно звонить с другого номера. Это какой то ЧС со стороны КС.
Просто посмотрите на это И это все операторы заняты или ожидание оператора на линии.
Никак, у меня это не получилось ни разу за почти 2 года.
Не зрозуміло: чому не створити в головному меню по 466 окремо “звязок з оператором”, а не заставляти людей, які кормлят Київстар, танцювати з бубнами, Га Київстар?
Никак, у меня это не получилось ни разу за почти 2 года.
Не зрозуміло: чому не створити в головному меню по 466 окремо “звязок з оператором”, а не заставляти людей, які кормлят Київстар, танцювати з бубнами, Га Київстар?
Тому що 26млн танцювальників з бубном по найменшій потребі почнуть замахувати кол-центр, а 90% цих дзвінків можна було б вирішити банальним ознайомленням на сайті умов тарифів, послуг і акцій. Тому до пункту “зв’язок з оператором” доходять тільки найбільш кмітливі))
Таким чином Київстар стимулює вас читати, розвиватись, піднімати власний IQ ))
а когда в чате будет больше чем 1,5 оператора? 40 минут в рельсу ! почему нет счётчика ? типа Ваш номер в очереди .... и авто-соединение в порядке очереди. сложно слишком ???
час долбить чат !!! операторов нет .... Так может нормально хотя бы сделать счётчик очереди ? и автоподключение ждущего ? !!! а не спрашивать на какой то ..... номер телефона и опять писать что все операторы , ЧАС !!! ,заняты !!! и что бы в результате пообщаться со стеной ..... ты одно спрашиваешь - Тебе Ctrl+V на отвали ..…
не потому-ли они так заняты, что общаются как с ненормальными с абонентами !!! и их спрашивают по 20 раз одно и тоже в ожидании ответа на четко поставленный вопрос !!!
чувствуется эффффрапецццццкий сервис ...…
чувствуется эффффрапецццццкий сервис ...…
Європейський сервіс був до 2010-го, потім європейські акціонери пішли, а зараз якраз ваш улюблений “рассєйскій сервіс” ))
Київстар повністю прямо чи опосередковано з 2010-го належить російським акціонерам, зокрема 56% акцій належить російській “Альфа Груп”.
Ой...))
не дозвонитесь .я дозванююсь з водафона на телефон 0800300466 .в мене питання до києвстару ви нас за дурнів тримаєте якщо кажете що ми не правільно набираємо оператора .то чому ж на водафоні я правильно його набираю і додзвонююсь а на кийстарі ні ?якщо роблю одне й теж ?
не дозвонитесь .я дозванююсь з водафона на телефон 0800300466 .в мене питання до києвстару ви нас за дурнів тримаєте якщо кажете що ми не правільно набираємо оператора .то чому ж на водафоні я правильно його набираю і додзвонююсь а на кийстарі ні ?якщо роблю одне й теж ?
Дозвон з інших операторів має вищий приорітет, і більш коротший шлях.
Такий принцип діє у всіх операторів.
Уявіть ситуацію: у вас вкрали телефон, вам необхідно швидко заблокувати вкрадену сім-карту, щоб зловмисники не отримали доступ до ваших банківських рахунків, соцмереж, тощо. Ви берете перший попавший телефон, а там Лайф наприклад, зрозуміло що абонент Лайфу просто так в колл-центр Київстар телефонувати не буде, значить щось трапилось. Тому з іншого оператора в “рідний” колл-центр додзвонитись значно легше.
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.
На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами.
Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Дякую вам за терпіння та розуміння.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Снялись деньги 200 грн, а интернет не восстановился. 13 раз на протяжении 2х часов пыталась дозвонится : ВСЕ ОПЕРАТОРЫ ЗАНЯТЫ! это как ?! у вас 1 оператор на всю Украину?! 1 раз дозвонилась и ВНИМАНИЕ! 20 минут я в час ночи слушала музыку! Вы ненормальные все там вообще!? А потом меня сбросили! Кто Вам вообще право дал так издевается над людьми!
А ТЕПЕРЬ КТО ТУТ КОМПЕТЕНТНЫЙ?!!! ОТВЕТЬТЕ : ПОЧЕМУ НЕРЕАЛЬНО ДОЗВОНИТСЯ ЖИВОМУ ОПЕРАТОРУ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ПОЧЕМУ ВЫ ТРАТИТЕ ВРЕМЯ ЛЮДЕЙ ЧТОБЫ ОНИ СЛУШАЛИ ВАШЕ ГОЛОСОВОЕ МЕНЮ?!!!!
Для того чтобы услышать, что все операторы заняты, позвонив по номеру 466, мне пришлось слушать более 4-х минут абсолютно ненужного мне г.... После чего звонок сам сбросился. Причём начался разговор автоответчика с того, как вы цените моё время. Увольте человека, который решил, что автоответчик с меню с кучей уровней вложенности – хорошая идея.
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.
На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертається велика кількість абонентів, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами.
Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Дякую вам за терпіння та розуміння.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Хочу терміново зв’язатися з оператором !!! змінила тарифний план , абонплату зняло а послуги надає як по-старому
25 хвилин слухав музику, потім тупо скинули. Головне що 200 гривень 1 числа зняли, а інтернету нема, нащо трубку брати. Тепер всі лінії зайняті. Завтра же ж відключаюсь.
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.
На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертається велика кількість абонентів, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами.
Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Від 1 квітня минуло пів року, що за інкубатор? Оператор бере слухавку лише від "чужих" абонентів, в той час як існуючих тупо кидає в чорний список, навіть не додзвонившись. Так може ви і гроші людям почнете повертати за те що не працює? А то тарифи піднімати так на раз-два…
Київстар вже не той що був в 2010.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.