Вирішено

Як зв'язатись з оператором?



Показати перший допис

1717 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не можливо звязатись з оператором, По номеру 466 бот пропонує тільки розділи та підрозділи меню, а про оператора -нічого. Не пропонуйте ссилку на номери, вони нічого не дають, Якщо маєте конкретні дії- будьласка пропонуйте.

466, в головному меню 3 потім 9

Рівень користувача 1

Никак, у меня это не получилось ни разу за почти 2 года.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Петр Довгань, скористайтесь, будь ласка, порадою @KurwaMatj :pencil2:

P.S.: також, ви можете спробувати звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

Рівень користувача 1

Я 2 дня не могу найти . Горит так что я походу ща сменю и оператора интернета и мобильной связи. Хотел бы я посмотреть в глаза того человека который создал эту Зоряну, выкидыш неспособный не на что. Киевстар все ближе приближается к дну..  

Рівень користувача 2

По моим личным наблюдениям. Если все время говорит что операторы заняты. Нужно звонить с другого номера. Это какой то ЧС со стороны КС.

 

Просто посмотрите на это 😅 И это все операторы заняты или ожидание оператора на линии. 

Рівень користувача 6
Позначка

@LonleyLockley , @xell, @lUjek.Sh, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , а чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Рівень користувача 1

Никак, у меня это не получилось ни разу за почти 2 года.

Не зрозуміло: чому не створити в головному меню по 466 окремо “звязок з оператором”, а не заставляти людей, які кормлят Київстар, танцювати з бубнами, Га Київстар?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Никак, у меня это не получилось ни разу за почти 2 года.

Не зрозуміло: чому не створити в головному меню по 466 окремо “звязок з оператором”, а не заставляти людей, які кормлят Київстар, танцювати з бубнами, Га Київстар?

Тому що 26млн танцювальників з бубном по найменшій потребі почнуть замахувати кол-центр, а 90% цих дзвінків можна було б вирішити банальним ознайомленням на сайті умов тарифів, послуг і акцій. Тому до пункту “зв’язок з оператором” доходять тільки  найбільш кмітливі))
Таким чином Київстар стимулює вас читати, розвиватись, піднімати власний IQ ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Петр Довгань, ваші зауваження та пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ.

Рівень користувача 2

а когда в чате будет больше чем 1,5 оператора? 40 минут в рельсу ! почему нет счётчика ? типа Ваш номер в очереди .... и авто-соединение в порядке очереди. сложно слишком ???

Рівень користувача 2

час долбить чат !!! операторов нет .... Так может нормально хотя бы сделать счётчик очереди ? и автоподключение ждущего ? !!! а не спрашивать на какой то ..... номер телефона и опять писать что все операторы , ЧАС !!! ,заняты !!! и что бы в результате пообщаться со стеной ..... ты одно спрашиваешь - Тебе Ctrl+V на отвали ..…

не потому-ли они так заняты, что общаются как с ненормальными с абонентами !!! и их спрашивают по 20 раз одно и тоже в ожидании ответа на четко поставленный вопрос !!! 

чувствуется эффффрапецццццкий сервис ...…

Рівень користувача 8
Позначка +1

чувствуется эффффрапецццццкий сервис ...…

Європейський сервіс був до 2010-го, потім європейські акціонери пішли, а зараз якраз ваш улюблений “рассєйскій сервіс” )) 
Київстар повністю прямо чи опосередковано з 2010-го належить російським акціонерам, зокрема 56% акцій належить російській “Альфа Груп”.
Ой...))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SEREGAFOX, ваші зауваження та пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ.

Рівень користувача 1

не дозвонитесь .я дозванююсь з водафона на телефон 0800300466 .в мене питання до києвстару ви нас за дурнів тримаєте якщо кажете що ми не правільно набираємо оператора .то чому ж на водафоні я правильно його набираю і додзвонююсь а на кийстарі ні ?якщо роблю одне й теж ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

не дозвонитесь .я дозванююсь з водафона на телефон 0800300466 .в мене питання до києвстару ви нас за дурнів тримаєте якщо кажете що ми не правільно набираємо оператора .то чому ж на водафоні я правильно його набираю і додзвонююсь а на кийстарі ні ?якщо роблю одне й теж ?

Дозвон з інших операторів має вищий приорітет, і більш коротший шлях.
Такий принцип діє у всіх операторів.
Уявіть ситуацію: у вас вкрали телефон, вам необхідно швидко заблокувати вкрадену сім-карту, щоб зловмисники не отримали доступ до ваших банківських рахунків, соцмереж, тощо. Ви берете перший попавший телефон, а там Лайф наприклад, зрозуміло що абонент Лайфу просто так в колл-центр Київстар телефонувати не буде, значить щось трапилось. Тому з іншого оператора в “рідний” колл-центр додзвонитись значно легше.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Андрій Острожний, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 1

Снялись деньги  200 грн, а интернет не восстановился. 13 раз на протяжении 2х часов пыталась дозвонится : ВСЕ  ОПЕРАТОРЫ ЗАНЯТЫ! это как ?! у вас 1 оператор на всю Украину?! 1 раз дозвонилась и ВНИМАНИЕ!  20 минут я в час ночи слушала музыку! Вы ненормальные все там вообще!? А потом меня сбросили! Кто Вам вообще право дал так издевается над людьми! 

А ТЕПЕРЬ КТО ТУТ КОМПЕТЕНТНЫЙ?!!! ОТВЕТЬТЕ : ПОЧЕМУ НЕРЕАЛЬНО ДОЗВОНИТСЯ ЖИВОМУ ОПЕРАТОРУ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ПОЧЕМУ ВЫ ТРАТИТЕ ВРЕМЯ ЛЮДЕЙ ЧТОБЫ ОНИ СЛУШАЛИ ВАШЕ ГОЛОСОВОЕ МЕНЮ?!!!!

Для того чтобы услышать, что все операторы заняты, позвонив по номеру 466, мне пришлось слушать более 4-х минут абсолютно ненужного мне г.... После чего звонок сам сбросился. Причём начался разговор автоответчика с того, как вы цените моё время. Увольте человека, который решил, что автоответчик с меню с кучей уровней вложенности – хорошая идея.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Burkut, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертається велика кількість абонентів, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Артур Блещеев, всі ваші зауваження будуть зареєстровані і передані на розглядання колегам :pencil2:

Хочу терміново зв’язатися з оператором !!! змінила тарифний план , абонплату зняло а послуги надає як по-старому

Рівень користувача 6
Позначка

@Івершина Лєнабудь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки та отримання рекомендацій.

Рівень користувача 1

25 хвилин слухав музику, потім тупо скинули. Головне що 200 гривень 1 числа зняли, а інтернету нема, нащо трубку брати. Тепер всі лінії зайняті. Завтра же ж відключаюсь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sharx, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертається велика кількість абонентів, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 1

@Xomyak робот Зоряна, це ти?

Від 1 квітня минуло пів року, що за інкубатор? Оператор бере слухавку лише від "чужих" абонентів, в той час як існуючих тупо кидає в чорний список, навіть не додзвонившись. Так може ви і гроші людям почнете повертати за те що не працює? А то тарифи піднімати так на раз-два…

Київстар вже не той що був в 2010.

Відповісти