Не можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналНе можу додзвонитися до оператора!
Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналЛично мне слабо верится в пиковые загрузки поддержки в два часа ночи.
Вночі працює 2 з половиною оператори, вот вам і “пікова нагрузка”)))
Зателефонуйте з іншого оператора на 0 800 300 466, швидко піднімуть))
Мне кажется, в один и тот же автоответчик попадаем, что через короткий номер, что через полный.
Про доступ к оператору с 14 до 17 это обман, я проверил. В это время тоже нет операторов.
Про доступ к оператору с 14 до 17 это обман, я проверил. В это время тоже нет операторов.
Сьогодні телефонував в 19:40, додзвонився з першого разу. Або Київстар зібльшив кількість працівників колл-центру, або більшість дзвонильщиків були зайняті носінням дєда на палці))
Зауважу, що час очікування відповіді в чаті залежить від кількості користувачів. Оператор в чаті спілкується з трьома абонентами одночасно. Відповідно миттєво перевірити та написати відповідь не можливо технічно. Необхідно трошки зачекати.
У меня также проблема, интернета нет с 8 мая.Сегодня уже 13 мая. Они даже не спешат
Дуже прикро, але домашній інтернет так в не запрацював!
мені дійсно дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом. Всі скарги обов’язково будуть зареєстровані і передані у відділ по роботі з клієнтами.
Маю надію, що ситуація зміниться.
Проблему вирішено чер ФБ підтримку. АЛЕ! Клієнт МАЄ ПРАВО на швидке вирішення своєї проблеми через ВСІ засоби зв”язку, люди немають часу сидіти годину на телефону в пошуку пункту меню, через яке можна з”єднатися! І ваш дебільний робот це просто насмішка. Краще б вже він одразу відповідав: йдіть в жопу, я б не намагалася довго і нудно знайти потрібні слова, щоб потрапити на оператора.
“Я в бешенстве! Неделю не плачу за номер, которым пользовалась годами, связи со мной постоянно НЕТ!!!! такого не было раньше. Дозвониться к оператору НЕРЕАЛЬНО, тут в чате робот тоже все время учится и к оператору не подключает, что похоже так и задумано, отношение к клиенту отвратное.”
Є альтернативні канали для звернення до оператора (НЕ бот): Онлайн чат в WEB-версії системи самообслуговування «Мій Київстар» або «Онлайн консультант» внизу сторінки відгуків на сайті www.kyivstar.ua - https://kyivstar.ua/uk/support/feedback, де можна поспілкуватися саме з оператором. Також Ви можете поспілкуватись з оператором в особистих повідомленнях в одній з наших спільнот (FB, Viber, Telegram).
Как связаться с живым оператором, минуя тупую Зоряну и тормознутую систему 466?
Это издевательство: в пятницу вечером, уже час не работает домашний интернет, и нет возможности связаться с оператором и узнать, нет ли каких-то сбоев в моем доме! Это позор, Киевстар! Не за таким качеством услуг я переходил к вам от другого провайдера!
Да, это реальная сейчас проблема, уже с год примерно. Нет возможности соединения с оператором. Пропал инет, дозвонится не реально.как решать проблему не понимаю. Они реально хотят чтоб люди с ними после такого оставались? Очень долго с КС , но все чаще думаю о смене как инет провайдера. так и моб. оператора. решайте проблему с доступом к оператором быстрее, или растеряете часть клиентов.
Я розумію, наскільки важливо в такі важкі часи залишатись на зв’язку. Також розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.
На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами.
Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Дякую вам за терпіння та розуміння.
Що стосується вирішення питання з роботою Інтернету, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки і реєстрації технічного звернення.
В какое либо время не позвоню оператор занят 24/7 блондинка перекидывает только в вайбер. Тог. Мессенджер. Где связи нет ни какой просто открытое окно. Бот говорит что нужно пополнить счёт для списания денег. Пополнил. Деньги списались. Интернета нет. Классно работаем ребятки. Поддержки 0. интернета 0. связи 0. денег 0
Тут все туго операторы занеты зоряня ето бесполезное приложение для уничтожения нервной системы однорадует ее можна материть хотя ябы обматерил оператора
Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.
На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами.
Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.
Дякую вам за терпіння та розуміння.
Що стосується вирішення питання з роботою Інтернету, будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.
Не можливо звязатись з оператором, По номеру 466 бот пропонує тільки розділи та підрозділи меню, а про оператора -нічого. Не пропонуйте ссилку на номери, вони нічого не дають, Якщо маєте конкретні дії- будьласка пропонуйте.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.