Вирішено

Як зв'язатись з оператором?



Показати перший допис

1717 Відповідей

Рівень користувача 3

Лично мне слабо верится в пиковые загрузки поддержки в два часа ночи.

Вночі  працює 2 з половиною оператори, вот  вам і “пікова нагрузка”)))
Зателефонуйте з іншого оператора на 0 800 300 466, швидко піднімуть))

Мне кажется, в один и тот же автоответчик попадаем, что через короткий номер, что через полный.

Рівень користувача 3

Про доступ к оператору с 14 до 17 это обман, я проверил. В это время тоже нет операторов.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Про доступ к оператору с 14 до 17 это обман, я проверил. В это время тоже нет операторов.

Сьогодні телефонував в 19:40, додзвонився з першого разу. Або Київстар зібльшив кількість працівників колл-центру, або більшість дзвонильщиків були зайняті носінням дєда на палці))

Рівень користувача 6
Позначка

@Ih or, оператори працюють цілодобово як у чаті, так і в колл-центрі. Але дійсно, як написав @KurwaMatj, в нічний час кількість операторів значно менше.

Зауважу, що час очікування відповіді в чаті залежить від кількості користувачів. Оператор в чаті спілкується з трьома абонентами одночасно. Відповідно миттєво перевірити та написати відповідь не  можливо технічно. Необхідно трошки зачекати.

У меня также проблема, интернета нет с 8 мая.Сегодня  уже 13 мая. Они даже не спешат

Подзвоніть мені 096хххх539

Дуже прикро, але домашній інтернет так в не запрацював!

Рівень користувача 6
Позначка

@Натали1108, @Icepurple, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexeyZ, @Shishmak:sweat: мені дійсно дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом. Всі скарги обов’язково будуть зареєстровані і передані у відділ по роботі з клієнтами.

Маю надію, що ситуація зміниться. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mi ra ku ru, на жаль, можливість зворотного зв’язку не передбачена :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Проблему вирішено чер ФБ підтримку. АЛЕ! Клієнт МАЄ ПРАВО на швидке вирішення своєї проблеми через ВСІ засоби зв”язку, люди немають часу сидіти годину на телефону в пошуку пункту меню, через яке можна з”єднатися! І ваш дебільний робот це просто насмішка. Краще б вже він одразу відповідав: йдіть в жопу, я б не намагалася довго і нудно знайти потрібні слова, щоб потрапити на оператора.
“Я в бешенстве! Неделю не плачу за номер, которым пользовалась годами, связи со мной постоянно НЕТ!!!! такого не было раньше. Дозвониться к оператору НЕРЕАЛЬНО, тут в чате робот тоже все время учится и к оператору не подключает, что похоже так и задумано, отношение к клиенту отвратное.”

Рівень користувача 6
Позначка

@JuliaMostipan, дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно підтримки :disappointed_relieved:

Є альтернативні канали для звернення до оператора (НЕ бот): Онлайн чат в WEB-версії системи самообслуговування «Мій Київстар»  або «Онлайн консультант» внизу сторінки відгуків на сайті www.kyivstar.ua - https://kyivstar.ua/uk/support/feedback, де можна поспілкуватися саме з оператором. Також Ви можете поспілкуватись з оператором в особистих повідомленнях в одній з наших спільнот (FBViberTelegram). 

Хочу связаться с оператором

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хочу связаться с оператором

Для яких цілей?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dimasta, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 1

Как связаться с живым оператором, минуя тупую Зоряну и тормознутую систему 466?

Это издевательство: в пятницу вечером, уже час не работает домашний интернет, и нет возможности связаться с оператором и узнать, нет ли каких-то сбоев в моем доме! Это позор, Киевстар! Не за таким качеством услуг я переходил к вам от другого провайдера!

Рівень користувача 2

Да, это реальная сейчас проблема, уже с год примерно. Нет возможности соединения с оператором. Пропал инет, дозвонится не реально.как решать проблему не понимаю. Они реально хотят чтоб люди с ними после такого оставались?  Очень долго с КС , но все чаще думаю о смене как инет провайдера. так и моб. оператора. решайте проблему с доступом к оператором быстрее, или растеряете часть клиентов.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DarkSilver, @Lanatel, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, наскільки важливо в такі важкі часи залишатись на зв’язку. Також розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Що стосується вирішення питання з роботою Інтернету, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Як звязатися з оператором?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як звязатися з оператором?

466

Рівень користувача 6
Позначка

@Валя Матюха, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 1

В какое либо время не позвоню оператор занят 24/7 блондинка перекидывает только в вайбер. Тог. Мессенджер. Где связи нет ни какой просто открытое окно. Бот говорит что нужно пополнить счёт для списания денег. Пополнил. Деньги списались. Интернета нет. Классно работаем ребятки. Поддержки 0. интернета 0. связи 0. денег 0

Рівень користувача 1

Тут все туго операторы занеты зоряня ето бесполезное приложение для уничтожения нервной системы однорадует ее можна материть хотя ябы обматерил оператора

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Сергей Стильник, @nicelend, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Що стосується вирішення питання з роботою Інтернету, будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 1

Не можливо звязатись з оператором, По номеру 466 бот пропонує тільки розділи та підрозділи меню, а про оператора -нічого. Не пропонуйте ссилку на номери, вони нічого не дають, Якщо маєте конкретні дії- будьласка пропонуйте.

Відповісти