Корисно знати Вирішено

Як зв'язатись з оператором?



Показати перший допис

1682 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
цілком реально, щойно телефонував
1 год 15 хв. Найдовше очікування оператора за 10 років з Київстар
Рівень користувача 8
Позначка +1
в мене пару хвилин
Підскажіть як зв'язатись з оператором ,хто знає?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогий(-а), @Tysya окрім стандартного зв'язку із Абонентною службою (безкоштовно)

466

0 800 300 466

на превеликий жаль відсутня можливість 😢

Ви можете, залишити у цій спільноті ваше запитання, та очікувати відповідь, або сформувати своє питання роботу Зоряна, який з'єднає з оператором у чаті.

або у центрах офіційного продажу послуг компанії ПрАТ «Київстар»
І знову не дозвонитися. Ну і якість сервісу(
Какого хрена нельзя дозвонится до оператора?
Рівень користувача 7
Позначка +4
....Чат на сайте не работает!...
@Alexandra_berg, добро пожаловать в наше сообщество!
Чат работает в режиме 24/7, доступ к ним есть. Проводилось тестирование несколько раз со всех каналов, все ОК. Попробуйте еще раз!
Рівень користувача 8
Позначка +1
466 спробуй
Як звязятись з оператором?? Мені не зручно так
Рівень користувача 8
Позначка +1
466
Уже убила час на тыканье циферок. Бесполезно. Ой все заняты. Как возможно дозвониться???
Да ладно. То всім зрозуміло. Всі оператори постійно зайняті. Хто мені відповість на пару пікантних питань??
Та ж ситуація. На лайфі набаго краще обслуговування і чого всі рвуться за цим оператором.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Да ладно. То всім зрозуміло. Всі оператори постійно зайняті. Хто мені відповість на пару пікантних питань??

готовий відповісти
По перше мені зручно з оператором! Дайте відповідь інакше якщо я не звяжусь з оператором я викину в мусор ваші ссімки і переведу родину на лайф там з оператоором можна звязятись іі ціни адекватні
Рівень користувача 3
Двое суток такая же проблема
Рівень користувача 8
Позначка +1
По перше мені зручно з оператором! Дайте відповідь інакше якщо я не звяжусь з оператором я викину в мусор ваші ссімки і переведу родину на лайф там з оператоором можна звязятись іі ціни адекватні

та робіть як знаєте, переходьте, все рівно потім приповзете на колінах в одязі розкаяного грішника до магазину Київстар.
Як ти посміло таке меніі писати. Тоже мені мегаа кантора.Ви раду кллієнтам не мможете дати про що йде мова. Еее подивись який срач тут робиться. Досвідос, лайфсел покруче !! Навчись слухати клієєнта - "466" звязок з оператором тоже мені )) підказав як додзвонитись.
Рівень користувача 3
Три дня не могу дозвониться к операторам, то все линии заняты, то жду пока не сбросят вызов! Что творится в компании? Операторы уволились?
Ув компания "Киевстар" очень жаль, что Вы променяли живое общение на электронный вариант, но в принципе все логично, чем больше и богаче компания -тем недоступней, не каждый абонент будет писать письма. Напоминает застойный период, когда почта была единственным средством связи, хочеться верить, что благодаря этому нововведению, Вы сохраните своих абонентов, а теперь обьясните мне, к чему было создавать VIP обслуживание, если единственным вариантом связи с Вами стало написание писем? В моей ситуации при оплаченном тарифе " Киевстар Онлайн+ " о тсутствует интернет большую часть месяца, не говоря уже о скорости в момент его присутствия, очень здорово проплачивать услуги наперед, а потом писать письма не имея возможности высказаться. ВОПРОС: как Вы будете исправлять ситуацию и буду ли я иметь возможность со своим номером перейти в более щадящий пакет?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Як ти посміло таке меніі писати. Тоже мені мегаа кантора.Ви раду кллієнтам не мможете дати про що йде мова. Еее подивись який срач тут робиться. Досвідос, лайфсел покруче !! Навчись слухати клієєнта - "466" звязок з оператором тоже мені )) підказав як додзвонитись.
Дорогий @avgusta У вашому місті має бути центр обслуговування абонентів компанії, в них повноваження трохи більше а ніж у диспетчерській службі.
Дорогий @Kaliniv D припиніть цей нікчемний СПАМ! 😎
Рівень користувача 8
Позначка +1
Уже убила час на тыканье циферок. Бесполезно. Ой все заняты. Как возможно дозвониться???
а може простіше, звільнили усіх не компетентних. Залишили 10 консультантів, ось вони й не встигають.

Мені сподобалось як вирішили питання, із індивідуальним обслуговуванням у monobank Человечная служба поддержки обрати між VIBER , MESSENGER, TELEGRAM. Кожен абонент таким чином може задати своє індивідуальне питання.
Київстар спонсорували та підтримали VEON MESSENGER, але навіть у ньому не забезпечили питання до працівників kyivstar, тобто канал, якісь дурню із дитячих квестів вигадали.
Как дозвониться до оператора киевстар!!!??!?!
Рівень користувача 6
Позначка +1
@7775 якщо не вдається зв'язатись з оператором (можливо багато дзвінків та створилась черга), можна отримати інформацію в чаті, нашій спільноті 😉

Відповісти