Як подзвонити оператору Київстар?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15495 відповідей

Як подзвонити оператору Київстар

Виникли питання щодо обслуговування або нових сервісів? Думаєте, як зателефонувати оператору Київстар? Щоб зв'язатися зі службою підтримки компанії, вам не треба виконувати жодних складних дій, запам'ятовувати довгі комбінації цифр і телефонувати на кілька номерів одразу. В цьому матеріалі ми розповімо, які послуги надає компанія, і як швидко з'єднатися з кол-центром.

Про компанію Kyivstar

Свою історію в Україні оператор мобільного зв'язку Київстар почав ще в 1994 році, а вже з 1997-го стали доступні дзвінки в мережі. Сьогодні компанія вважається одним з найбільших операторів країни, який надає наступні послуги:

  • вихідні та вхідні дзвінки всередині мережі та на номери інших операторів;

  • міжнародні дзвінки;

  • передача даних на основі мобільних і фіксованих технологій (мобільний і домашній інтернет);

  • інтернет-магазин для покупок онлайн;

  • додаткові сервіси – Smart продукти, SMS-розсилка, Красивий номер, Страховка, Визначник номера та інші.

Як зв'язатися з оператором: прямий номер

Практично кожен абонент хоча б одного разу стикався з необхідністю подзвонити живому оператору в контакт-центр, щоб розв'язувати наявну проблему або дізнатися про нові пропозиції. Спробуйте розібратися з ситуацією в системі «Мій Київстар», де можна зв'язатися з оператором в режимі онлайн-чату:

  • для клієнтів передплаченого зв'язку і контракту внизу на сторінці є кнопка «Онлайн-чат»;

  • для юридичних осіб – внизу будь-якої сторінки є посилання «Зворотній зв'язок», де абонент може обрати з'єднання з оператором за допомогою «Онлайн-помічника».

Пошукати відповідь на своє питання в розділах Спільноти,  а також пропонуємо наступні способи зв'язку з консультантом:

  1. Для клієнтів компанії. Код 466 – безкоштовно з мобільного телефона.

  2. Номер гарячої лінії 0 800 300 466 – для абонентів з фіксованим мобільним зв'язком в Україні, без оплати.

  3. Щоб поговорити з оператором у роумінгу, надішліть запит *105*466# і зачекайте на дзвінок від співробітника компанії.

  4. Ви також можете зв'язатися безпосередньо з оператором і отримати допомогу в додатку Viber.

  5. Змінити тарифний план можна за допомогою автовідповідача за номером 477.

Довідкова Київстар: покрокова інструкція для зв'язку

Щоб зв’язатися з оператором, вам потрібно для початку прослухати меню, слідуючи вказівкам автовідповідача, а далі набрати певні цифри.

Для абонентів з передплаченим тарифним планом потрібно:

  • набрати 466;

  • обрати мову;

  • кілька разів натиснути 2;

  • після того як автовідповідач озвучить пункти меню, натиснути 9;

  • дочекатися з'єднання з оператором.

Для контрактних абонентів треба:

  • набрати 466;

  • натиснути 3;

  • після того як автовідповідач озвучить пункти меню, натиснути 9;

  • дочекатися з'єднання з консультантом.

Тепер ви знаєте, як зателефонувати оператору Київстар. Кожен варіант зв'язку з оператором має певні переваги та доступний для отримання інформації в будь-який зручний для абонентів час доби.


14 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Савченко Вячеслав, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом 😔

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? Що відбувається при спробі зателефонувати? 

дозвонитись не можливо до оператора,звязок ***,за що платимо коштикупили нову карточку вона непрацює

Рівень користувача 8
Позначка +5

@oleksiiR, в мене контрактний номер, комбінація дуже проста 466-4-9. Спробуйте перейти в головне меню і прослухати пропозиції. 

Як мені зв'язатися з оператором напряму? Якщо ви радите зателефонувати за номером 466, будь ласка наведіть приклад комбінацій меню в які необхідно переходити для отримання зв'язку з оператором. Бо зараз за цим номером не знайщов варіанта для розмови з оператором

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Ilham sadykhov,  у Спільноті необхідно спілкуватись коректно, без уживання ненормативної лексики та образ. В інакшому випадку - це може призвести до блокування у Спільноті. 

 

Для зв’язку з оператором у телефонному режимі наберіть з номера Київстар, що об’єднано з особовим рахунком, номер 460 та зателефонуйте до оператора за підказками меню без введення особового рахунку. Також можна звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону або номера особового рахунку для отримання інформації. 

Рівень користувача 1

КАК мне связаться с оператором?
С делал ошибку, что связал номер киевстара с домашним интернетом
ТЕПЕРЬ не могу дозвониться до оператора 
И не могу пополнить счёт в водафона, потому что уже надо с киевстара
А номер лицевого счёта почему-то уже изменился
И не могу пройти дальше в меню при звонке, ПОТОМУ ЧТО НЕТ ТАКОГО НОМЕРА ЛИЦЕВОГО СЧЁТА.
Кто придумал такое меню ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy Dnipro, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, через Спільноту вирішити фінансові та технічні питання не вийде, так як модератори не мають доступу до бази абонентів. 

Спробуйте звернутись до оператора через цю форму https://kyivstar.ua/uk/support.

Рівень користувача 1

Ці інструкції не працюють, неможливо зв'язатись з оператором. Чат-бот Зоряна пише "Наш агент зайнятий і тимчасово недоступний, будь ласка, спробуйте ще раз.". За моїм тарифним планом у мене 12 ГБ інтернету, через додаток Мій Київстар з'ясував, що витратив за місяць близько 7.5 ГБ Мобільного інтернету і 10.5 у Безлімітних додатках, але оператор почав списувати гроші з рахунку з невідомої мені причини, з 17 січня по 21-ше списавши все з мого рахунку 264 гривні. Мені б хотілося з'ясувати куди зникли ще 5.5 ГБ Мобільного інтернету, який залишався за тарифним планом, і чому списувались гроші, але з оператором зв'язатись просто неможливо ☹️

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kucher.julia11, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль технічні та фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 
Якщо ви звертались до оператора і була зареєстрована скарга, єдине, що можу порадити - це очікувати на інформування по факту усунення складностей. 

Рівень користувача 1

Я підключила собі акцію, безкоштовну, на місяць!(Київстар ТБ)

Мені змінили її на платну через ТИЖДЕНЬ  без мого дозволу!

Потім "типу вернули все назад" без всіх каналів і доступів до фільмів!!!

Мені потрібна акція яку я вибрала!

ВЖЕ ДВА ТИЖНІ ВОНИ "ВИРІШУЮТЬ ПИТАННЯ"

 

Це просто ЖАХ!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tarkys, мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка щодо служби підтримки Компанії. 

Уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? Як давно спостерігаються складності з покриттям? 

Рівень користувача 1

За що ми оплачуємо немалі кошти? За жахливий зв‘язок? За те, що з оператором зв‘язатись неможливо? За те, що навіть бот у вайбері не працює? Київстар, ви стали найгіршим оператором в Україні!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Сергей Агеев, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, наскільки важливо в такі важкі часи залишатись на зв’язку. Також розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Спробуйте, будь ласка, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Рівень користувача 1

Не возможно дозвониться к оператору, выполняю все ваши предписания, безуспешно!!!!! 

Відповісти