Як подзвонити оператору Київстар?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 13344 відповідей

Як подзвонити оператору Київстар

Виникли питання щодо обслуговування або нових сервісів? Думаєте, як зателефонувати оператору Київстар? Щоб зв'язатися зі службою підтримки компанії, вам не треба виконувати жодних складних дій, запам'ятовувати довгі комбінації цифр і телефонувати на кілька номерів одразу. В цьому матеріалі ми розповімо, які послуги надає компанія, і як швидко з'єднатися з кол-центром.

Про компанію Kyivstar

Свою історію в Україні оператор мобільного зв'язку Київстар почав ще в 1994 році, а вже з 1997-го стали доступні дзвінки в мережі. Сьогодні компанія вважається одним з найбільших операторів країни, який надає наступні послуги:

  • вихідні та вхідні дзвінки всередині мережі та на номери інших операторів;

  • міжнародні дзвінки;

  • передача даних на основі мобільних і фіксованих технологій (мобільний і домашній інтернет);

  • інтернет-магазин для покупок онлайн;

  • додаткові сервіси – Smart продукти, SMS-розсилка, Красивий номер, Страховка, Визначник номера та інші.

Як зв'язатися з оператором: прямий номер

Практично кожен абонент хоча б одного разу стикався з необхідністю подзвонити живому оператору в контакт-центр, щоб розв'язувати наявну проблему або дізнатися про нові пропозиції. Спробуйте розібратися з ситуацією в системі «Мій Київстар», де можна зв'язатися з оператором в режимі онлайн-чату:

  • для клієнтів передплаченого зв'язку і контракту внизу на сторінці є кнопка «Онлайн-чат»;

  • для юридичних осіб – внизу будь-якої сторінки є посилання «Зворотній зв'язок», де абонент може обрати з'єднання з оператором за допомогою «Онлайн-помічника».

Пошукати відповідь на своє питання ви можете в розділі «Загальні питання», а також пропонуємо наступні способи зв'язку з консультантом:

  1. Для клієнтів компанії. Код 466 – безкоштовно з мобільного телефона.

  2. Номер гарячої лінії 0 800 300 466 – для абонентів з фіксованим мобільним зв'язком в Україні, без оплати.

  3. Щоб поговорити з оператором у роумінгу, надішліть запит *105*466# і зачекайте на дзвінок від співробітника компанії.

  4. Ви також можете зв'язатися безпосередньо з оператором і отримати допомогу в додатку Viber.

  5. Змінити тарифний план можна за допомогою автовідповідача за номером 477.

Довідкова Київстар: покрокова інструкція для зв'язку

Щоб зв’язатися з оператором, вам потрібно для початку прослухати меню, слідуючи вказівкам автовідповідача, а далі набрати певні цифри.

Для абонентів з передплаченим тарифним планом потрібно:

  • набрати 466;

  • обрати мову;

  • кілька разів натиснути 2;

  • після того як автовідповідач озвучить пункти меню, натиснути 9;

  • дочекатися з'єднання з оператором.

Для контрактних абонентів треба:

  • набрати 466;

  • натиснути 3;

  • після того як автовідповідач озвучить пункти меню, натиснути 9;

  • дочекатися з'єднання з консультантом.

Тепер ви знаєте, як зателефонувати оператору Київстар. Кожен варіант зв'язку з оператором має певні переваги та доступний для отримання інформації в будь-який зручний для абонентів час доби.


2 Відповідей

Не возможно дозвониться к оператору, выполняю все ваши предписания, безуспешно!!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Сергей Агеев, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, наскільки важливо в такі важкі часи залишатись на зв’язку. Також розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Спробуйте, будь ласка, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації.

Відповісти