Вирішено

Як дізнатись PUK1-код / PUK2-код SIM-карти?


Рівень користувача 2

Допоможіть, будь ласка. Заблокував телефон і не можу зайти, а puk-коду не знаю. Сам пакет викинув. Номер 067ХХХХХХХ

icon

Найкраща відповідь від kikiwora 10 March 2018, 08:28

Переглянути оригінал

286 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
знайшла в малої в іграшках пластик з якого взята сімка. На пластику є серійний номер SIM-карти. Ось і думаємо, чий це пластик, бо купляли всій сім'ї 4G карти, й не підписали номера телефонів. А тепер подумали - як ми їх розберемо? На тих пластиках PINи і PUKи, а до якого номеру :)

Так серийный номер есть не только на пластике, но и на самой сим-карте. Вам достаточно достать сим-карту из телефона и сверить циферки на пластике с цифрами на сим-карте. Проделать эту операцию со всеми сим-картами в семье.
Рівень користувача 8
Позначка +1

Я забув пароль від додатку мій київстар і щоб його відновити потрібно puk 2. На номер 922*3 дається puk 1. Допоможіть будь ласка.

 

Найдите упаковку от симки (пластмаска в которой была симка при покупке) там пины и паки нужные вам, если как это чаще всего бывает вы ее потеряли тогда звоните оператору на 466 и доказывайте что симка ваша и возможно вам дадут пак 2!

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Maxim0707 Посмотрите лучший ответ в теме, там вся информация есть.
Рівень користувача 8
Позначка +3

PIN та PUK-коди вашої SIM-карти вказано на кардхолдері стартового пакету.

Ви можете відновити PUK-код в один із наступних способів:

  • В системі самообслуговування «Мій Київстар» за умови наявності постійного пароля для авторизації;
  • Самостійно за допомогою голосового меню IVR
  • за номером 466 (з будь-якого номера мережі Київстар) або tel:0800300466 (з міських та мобільних номерів по Україні), за умови підключеної послуги «Персональний пароль» на номері, по якому відновлюється PUK-код;
  • за номером 922*3 (з будь-якого номера мережі Київстар) або tel:0800300466 (з міських та мобільних номерів по Україні), за умови наявності серійного номера SIM-карти (ICC), який міститься її на зворотній стороні (Цей спосіб доступний виключно для абонентів передплаченого зв’язку.);
  • Звернувшись в один з Магазинів Київстар;
  • Звернувшись в інформаційно-довідкову службу за номером 466 (з будь-якого номера мережі Київстар) або tel:0800300466 (з міських та мобільних номерів по Україні).

Зверніть увагу!
Перед візитом в Магазин Київстар або дзвінком в інформаційно-довідкову службу підготуйте, будь ласка, інформацію, яка дозволить нам впевнитися в тому, що ви є власником номера:

  • Серійний номер SIM-карти (ICC), який міститься на її зворотній стороні;
  • Якщо серійний номер SIM-карти надати неможливо, підготуйте, наступну інформацію: 3 номера, на які ви частіш за все телефонуєте, приблизну дату здійснення таких дзвінків та залишок коштів на вашому рахунку.

Звертаємо особливу увагу абонентів, які пов’язали свій номер з банківською карткою! PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-картки є конфіденційною інформацією. Будь ласка, не повідомляйте її стороннім особам.

Відновлення PUK-коду є безкоштовним для всіх абонентів мережі Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +3
Відновлення PUK-коду
Рівень користувача 8
Позначка +3
Порівняти серійні номери на картці та на холдері. Навіть SIM-картку можно не витягувати, бо сам телефон пише цю інформацію.
Рівень користувача 8
Позначка +1

 

 

Слово next в адресній стрічці замініть на ecare

Має виглядати так: 

ecare.kyivstar.ua/subscription/summary

 

В розділі “Телефон” натисніть на назву свого телефону.

Рівень користувача 8
Позначка +3
Відновлення PUK-коду
Рівень користувача 8
Позначка +3

Ніяк, можете викинути картку, вона вже ніколи не запрацює.

PUK був останнім шансом на відновлення доступу до неї

 

Хоча отримати нову карту і зберегти власний номер ви ще можете, напевно.

Рівень користувача 8
Позначка +1
В системе Мой Киевстар или же обратится к оператору по номеру 466 предоставить серийный номер сим карты либо же
  • 3 частых номера телефону на которые вы звонили: длительность звонка более 30 сек и звонки должны быть уникальными 5 разных дней в течении месяца.
  • + баланс на счету.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Так же дополнительно можете прочитать тему: https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/yak-diznatis-puk1-kod-71
Рівень користувача 8
Позначка +3
PUK1/PUK2-коди можна дізнатися в системі «Мій Київстар» (розділ «Огляд», блок «Інформація про пристрій»).
Якщо ви ще не зареєструвалися в системі «Мій Київстар», PUK-коди можна дізнатися звернувшись до нашої абонентної служби за номером https://tel: 466.
Рівень користувача 8
Позначка +3

Він зазначений на холдері вашої картки

Рівень користувача 1
Доброго дня!
Я ввів 3 рази неправильний пароль, аби розблокувати SIM-Карту, і у мене заблокувався телефон, що просить PUK-CODE. Так як я не пам'ятаю де мій пакет у якому писали PUK-CODи я набрав у "922*3". По цьому номері я не зміг отримати PUK-CODи, хоч і написав номер і серійний код, що складався із 19 цифр мене послали. Зареєструватися на сайті "Kyivstar" я не зміг так як у мене заблокована SIM-КАРТА. Допоможіть будь ласка знайти і ввести PUK-CODE. Дякую!
Рівень користувача 8
Позначка +3
Первая же ссылка в поисковике
Рівень користувача 8
Позначка +1

Увів пін код три рази не правильно.Що робити?

При неверном вводе PIN кода, телефон должен запросить PUK код симки, если сложности остались обратитесь в ближайший магазин Киевстара по решению проблемы!

Рівень користувача 1
Телефон лежал в кармане полностью заряженный,достал пишет введите PUK код,хотя он был включенный и я не вводил пин код,можете пожалуйста помочь,упаковка с сим карты давно потеряна
Тем более мин код у меня стандартный 1111 смысла несколько раз мин коды разные вводить нет,прошу как можно быстрее помочь,За ранее спасибо!
Рівень користувача 5
Позначка +1

Телефон лежал в кармане полностью заряженный,достал пишет введите PUK код,хотя он был включенный и я не вводил пин код,можете пожалуйста помочь,упаковка с сим карты давно потерянаТем более мин код у меня стандартный 1111 смысла несколько раз мин коды разные вводить нет,прошу как можно быстрее помочь,За ранее спасибо!


Якщо це дійсно Ваш телефон, зверніться напряму до працівників Київстару 😎
Рівень користувача 8
Позначка +1

Ну не може ж бути, що я перша в країні, в якої сталася така проблема!!! Дитина гралася телефоном і тричі вводила пін код, заблокувала його. Моєму номеру 21 рік, він у мене для банків, інтернет-магазинів та шахраїв. Я з нього не телефонувала вже кілька років. Телефонують лише мені. Коли я звернулась до оператора за допомогою, дізналася, що мені можуть відновити номер,  лише якшо я телефонувала з нього і розмовляла не менша 20 секунд. Оператор порадила мені пошукати пластиковий тримач картки і попрощалася. порадьте, невже немає виходу?

Якщо у вас є додаток Мій Київстар, і там збережний вхід, там ви можете подивитись PUK-1 код, з допомогою якого можна встановити новий PIN-код або відновити сім-карту з допомогою SMART-SIM.

Якщо доступу до “Мій Київстар” немає - рекомендую звернутись в магазин з телефоном і паспортом, там вам далі підкажуть що робити.

Рівень користувача 4
Позначка +1
@10_demon _01, телефонуйте на 922*3 з будь-якого мобільного Київстар. Там через автовідповідача можна PUK дізнатися. Щоб отримати, треба буде ввести серійний номер сімки.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Illanovosad, вітаю вас у спільноті!
Будь ласка, ніколи і ні при яких обставинах не пишіть свій серійний номер сім-карти у інтернеті в загальному доступі. Цю інформацію можна надати тільки оператору у приватній бесиді.
Як отримати PUK код інформація описана у темі вище, будь ласка, ознайомтесь.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@AnnaO, якщо реєстрували номер в "Мій Київстар" і встановлювали постійний пароль, то серійний номер можете подивитися в розділі "Огляд". Якщо не реєстрували і не пам'ятаєте інформації щодо дзвінків, можете зробити заміну сім-карти. В Магазині Київстар можете надати залишок на рахунку і IMEI код від мобільного, де останній раз стояла сім-карта.
Рівень користувача 8
Позначка +3

Дивіться тут

Рівень користувача 8
Позначка +1

Приложение (Мой киевстар) или вся система глючила  Вышел из профиля приложение удалил. После этого установил приложение. При входе попросил код доступа . Когда конечно же нет.. теперь надо ввести PUK2 карточки от симки нет . Как мне получить этот код??? Зоряна только Puk даёт. Операторы все заняты .

Попробуйте связаться с оператором через чат https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +4
Здесь есть информация - https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/puk_reinstatement

Відповісти