Вирішено

Як дізнатись PUK1-код / PUK2-код SIM-карти?


Рівень користувача 2

Допоможіть, будь ласка. Заблокував телефон і не можу зайти, а puk-коду не знаю. Сам пакет викинув. Номер 067ХХХХХХХ

icon

Найкраща відповідь від kikiwora 10 March 2018, 08:28

Переглянути оригінал

288 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Natalia7777777, скористайтесь, будь ласка, порадою @KurwaMatj 

Рівень користувача 1

Підкажіть, де знаходяться PIN, PUK і ІСС-коди в кабінеті “Мій Київстар”?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Підкажіть, де знаходяться PIN, PUK і ІСС-коди в кабінеті “Мій Київстар”?

В додатку Мій Київстар натискаєте “Профіль”, далі біля вашого номера натискаєте на “і в кружечку”

Рівень користувача 1

Я загубив телефон і в додаток зайти не можу, хочу це віднайти в ПК.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я загубив телефон і в додаток зайти не можу, хочу це віднайти в ПК.

Зробіть скріншот, як у вас виглядає кабінет Мій Київстар.

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

 

Слово next в адресній стрічці замініть на ecare

Має виглядати так: 

ecare.kyivstar.ua/subscription/summary

 

В розділі “Телефон” натисніть на назву свого телефону.

PIN та PUK-коди вашої SIM-карти вказано на кардхолдері стартового пакету.

Ви можете відновити PUK-код в один із наступних способів:

  • В системі самообслуговування «Мій Київстар» за умови наявності постійного пароля для авторизації;

Доступ к системе  мой киевстар есть, в каком разделе можно узнать этот код?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доступ к системе  мой киевстар есть, в каком разделе можно узнать этот код?

В сусідній темі вчора обговорювали: 

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@0966717434, якщо виникнуть складнощі, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support за допомогою :nerd:

Рівень користувача 4
Позначка +1

@mitrtei088, скористайтесь, будь ласка, порадами @KurwaMatj наданими вище:nerd:

Доброго дня, виникла проблема. Заблокувалася карточка, просить PUK код. Коли я пишу цей код, потім просить ввести новий PIN код. Пишу новий пін код, підтверджую але потім мене вертає на меню “залишилось 9 спроб для PUK коду”. Не знаю чому так, код я пишу правильно, спробувала так 3 рази, нічого не змінилося.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня, виникла проблема. Заблокувалася карточка, просить PUK код. Коли я пишу цей код, потім просить ввести новий PIN код. Пишу новий пін код, підтверджую але потім мене вертає на меню “залишилось 9 спроб для PUK коду”. Не знаю чому так, код я пишу правильно, спробувала так 3 рази, нічого не змінилося.

Дивіться уважно, вам потрібен саме PUK-1 код. 
Як варіант, можливо ви вводите PUK-1 код не від тієї картки, або ж з застарілого холдера (вже була заміна раніше).

В будь якому випадку, вам краще звернутись в магазин Київстар.

Заблокувась сім карта, незнаю puk. Я в Польщі.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Заблокувась сім карта, незнаю puk ,я впольщі

PUK-1 код можна подивитись в додатку Мій Київстар.

Де в додатку? Мені 57 рік добре не розбираюсь.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мені 57 рік добре не розбираюсь

  1. Коли зайдете в додаток Мій Київстар, натисніть на значок чоловічка “Мій профіль” (знизу, зправа)
  2. Появиться сторінка вашого профілю, і зверху великими цифрами ваш номер, біля номеру буде буква і в кружечку, натискаєте на цей кружечок.
  3. Вікдриється сторінка з всією вашою інформацією, там і шукайте графу PUK-1 код.

В якому додатку

Рівень користувача 8
Позначка +1

В якому додатку

Я написав в якому додатку, читайте уважно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Koffe, @mukola 323, ознайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми 🖍

Допоможіть розблокувати карту. Я вже тртій день розблокувую сім карту і не можу

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mukola 323, модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази для вирішення індивідуальних питань. 
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання потрібної інформації. 

Як туди зайти ,я в польщі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mukola 323, 🙄ви же зараз пишете в Спільноті, тобто Інтернет у вас зараз є. 
Натисніть на посилання https://kyivstar.ua/uk/support і оберіть розділ “Онлайн консультант”. В форматі чату отримайте відповідь на ваше питання від оператора. 

Опертор напевно автомат.,що робити?

Відповісти