Допоможіть, будь ласка. Заблокував телефон і не можу зайти, а puk-коду не знаю. Сам пакет викинув. Номер 067ХХХХХХХ
Найкраща відповідь від kikiwora
Переглянути оригіналДопоможіть, будь ласка. Заблокував телефон і не можу зайти, а puk-коду не знаю. Сам пакет викинув. Номер 067ХХХХХХХ
Найкраща відповідь від kikiwora
Переглянути оригіналПідкажіть, де знаходяться PIN, PUK і ІСС-коди в кабінеті “Мій Київстар”?
В додатку Мій Київстар натискаєте “Профіль”, далі біля вашого номера натискаєте на “і в кружечку”
Я загубив телефон і в додаток зайти не можу, хочу це віднайти в ПК.
Зробіть скріншот, як у вас виглядає кабінет Мій Київстар.
Слово next в адресній стрічці замініть на ecare
Має виглядати так:
ecare.kyivstar.ua/subscription/summary
В розділі “Телефон” натисніть на назву свого телефону.
PIN та PUK-коди вашої SIM-карти вказано на кардхолдері стартового пакету.
Ви можете відновити PUK-код в один із наступних способів:
Доступ к системе мой киевстар есть, в каком разделе можно узнать этот код?
Доступ к системе мой киевстар есть, в каком разделе можно узнать этот код?
В сусідній темі вчора обговорювали:
Доброго дня, виникла проблема. Заблокувалася карточка, просить PUK код. Коли я пишу цей код, потім просить ввести новий PIN код. Пишу новий пін код, підтверджую але потім мене вертає на меню “залишилось 9 спроб для PUK коду”. Не знаю чому так, код я пишу правильно, спробувала так 3 рази, нічого не змінилося.
Доброго дня, виникла проблема. Заблокувалася карточка, просить PUK код. Коли я пишу цей код, потім просить ввести новий PIN код. Пишу новий пін код, підтверджую але потім мене вертає на меню “залишилось 9 спроб для PUK коду”. Не знаю чому так, код я пишу правильно, спробувала так 3 рази, нічого не змінилося.
Дивіться уважно, вам потрібен саме PUK-1 код.
Як варіант, можливо ви вводите PUK-1 код не від тієї картки, або ж з застарілого холдера (вже була заміна раніше).
В будь якому випадку, вам краще звернутись в магазин Київстар.
Заблокувась сім карта, незнаю puk ,я впольщі
PUK-1 код можна подивитись в додатку Мій Київстар.
Мені 57 рік добре не розбираюсь
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання потрібної інформації.
Натисніть на посилання https://kyivstar.ua/uk/support і оберіть розділ “Онлайн консультант”. В форматі чату отримайте відповідь на ваше питання від оператора.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.