Вирішено

Відсутній зв’язок на SIM-карті


Рівень користувача 7
Позначка +4
Останнім часом зникає сигнал на телефоні, відповідно не можу здійснювати та приймати дзвінки. Сигнал з’являється після перезавантаження телефона. Це проблеми з телефоном чи сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 5 вересень 2017, 15:27

Короткий екскурс по загальній інформації🏍️



Строк дії передплаченого номера становить 365 днів.

Строк дії контрактного номера необмежений. Оператор має право припинити надання послуг, якщо ви не користувалися послугами зв'язку понад 60 календарних днів.



Можливі наступні причини:



1. Ви можете перебувати в зоні невпевненого покриття мережі. Перевірте, як працює SIM-карта в іншому мобільному апараті.



2. SIM-карта пошкоджена. Необхідно звернутися до нашого магазину (адреси за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list ) для перевірки та подальшої її заміни https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration



3. SIM-карта заблокована шляхом неправильного вводу PIN-коду.



Його можна розблокувати PUK-кодом. Для введення PUK-коду є 10 спроб, після чого SIM-карта блокується остаточно. Індивідуальні коди SIM-карти зазначені на пластиковому кардхолдері в стартовому пакеті. Крім того, PUK1/PUK2-коди можна дізнатися в системі «Мій Київстар» (розділ «Огляд», блок «Інформація про пристрій»).



Якщо ви ще не зареєструвалися в системі «Мій Київстар», PUK-коди можна дізнатися звернувшись до нашої абонентної служби за номером 466 або спитати Зоряну.

Ось так вона виглядає та знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар.



4. Номер анульовано.



5. Обслуговування номера може бути припинено на підставі ст. 38 Закону України «Про телекомунікації». Цією статтею за оператором зв'язку закріплене право скоротити або припинити надання телекомунікаційних послуг споживачам, які порушують правила надання та одержання таких послуг.



Стосовно перевірки інформації по 4 та 5 пунктам необхідне безпосереднє звернення до служби підтримки абонентів за номером 466 або написати Зоряні.
Переглянути оригінал

996 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Milyanskaya:thinking: уточніть, будь ласка, пробували переставити SIM-карту в інший телефон? Також без змін? 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Відсутнє покриття на протязі 10 годин. Немає ніякого зв‘язку. Ні я не можу нікуди зателефонувати, ні до мене 

Не стійте на протязі, зайдіть до хати, не мерзніть))

І скажіть адресу, де спостерігаються труднощі з покриттям.

Відсутнє покриття на протязі 10 годин. Немає ніякого зв‘язку. Ні я не можу нікуди зателефонувати, ні до мене 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Надiн:thinking: уточніть, будь ласка, пробували переставити SIM-карту в інший телефон? Також без змін? 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Доброго ранку

Скажіть будь-ласка,чому в мене висвічує екстрені виклики(Київстар та водафон?) телефон у використанні 4місяці

Питайтесь там, де купили телефон)

Доброго ранку

Скажіть будь-ласка,чому в мене висвічує екстрені виклики(Київстар та водафон?) телефон у використанні 4місяці

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hentai_Online, напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Перевірю його поточний стан.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обратитесь к оператору в онлайн чат по данному вопросу

Доброго дня, я вже більше року перебуваю за кордоном і ось мені потрібно скористатись своім номером для логіну в банку, схоже начебто моя карта заблокована. Чи є можливість дізнатись чи це дійсно так і в такому випдаку чи можна її розблокувати?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Яна Сагайдак:thinking: уточніть, будь ласка, пробували переставити SIM-карту в інший телефон? Також без змін? 

P.S.: можливо знадобиться зробити заміну SIM-карти зі збереженням номеру

Не работает связь

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Лінда, напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Доброго дня. Нещодавно придбала новий номер. А зараз не можу дзвонити пише що «Незареєстрований в мережі» що треба зробити?

Напевно потрібно хоча б сказати сам номер, щоб @Xomyak могла перевірити стан номеру.

Доброго дня. Нещодавно придбала новий номер. А зараз не можу дзвонити пише що «Незареєстрований в мережі» що треба зробити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna Dzurskaya, ви звертались до оператора для уточнення інформації за вашим номером? Яку отримали відповідь?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Makassar, остаться на праздники без связи, сказать, что неприятно - ничего не сказать :confused:
Я правильно понимаю, что заявка все еще не рассмотрена?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olgarekhlitskaya, можливо все ж знадобиться зробити заміну SIM-карти зі збереженням номеру :nerd:

Рівень користувача 7
Позначка +1

Доброго дня. Від учора мобільний телефон перестав бачити сімкарту Київстар. Поповнення номеру регулярні,додатково на номері Київстар підключена послуга домашнього інтернету. Переставляла сімкарту в інший телефон,картина така сама. Чи можливо замовити дублікат?

Сходіть в магазин Київстар, вам перевипустять сім-карту безкоштовно.

Доброго дня. Від учора мобільний телефон перестав бачити сімкарту Київстар. Поповнення номеру регулярні,додатково на номері Київстар підключена послуга домашнього інтернету. Переставляла сімкарту в інший телефон,картина така сама. Чи можливо замовити дублікат?

У мене +38067ххххх88 теж така ситуація! Мало того що 31.12.2020 вкрали IPhone 11 pro max так 02.01.2021 змогла взяти нову сімку, вхідні не працюють і досі!!!! Видали мабуть сімок 5, спочатку говорили «не має зв‘язку з тел вашого абоненту», а зараз взагалі «цей номер не є дійсний!» 😳 Київстар дуже непоправиму наніс шкоду мені як дизайнеру!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna Dzurskaya, те, що в системі “Мій Київстар” ви бачите не ту модель телефону ніяк не впливає на те, що ви не можете приймати вхідні дзвінки. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації з телефонією. 

Рівень користувача 1

Нет возможности принимать входящие звонки с 31.12.2020. 01.01.2021 оформлена жалоба. Сегодня 06.01.2021 все ещё не работают входящие. Колл центр говорил, что ваша проблема решается. Каждый день переносят срок закрытия жалобы. Обратной связи от Киевстар нет. Все праздничные дни без связи. Контрактный абонент 18 лет!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Набор текста а вот в чем смысл не понятно. Если у Вас не работает симка то обращайтесь в магазин и проверяйте на месте при необходимости пусть зафиксируют соответствующую жалобу

Рівень користувача 8
Позначка +2

Нічого не зрозуміло. Сформулюйте питання корректно

Вкрали IPhone 11 pro max 512Gb midnight green 31.12.2020. І лиш 02.01.2021 змогла взяти нову сімку до номеру +38067хххх888 за 2тис грн, яку і досі не можуть відновити ! Три рази видавали сімку, яка не приймає вхідні дзвінки. Ніхто не може мені додзвонитись. Моя Дитина не може мені додзвонитись!! «Не має зв‘язку з тел вашого абоненту» ! В моєму Київстар мої 3 номери, і через викрадення 11 pro.. перетасувала номери по іншому, аніж вказані реєстраційно спочатку в моєму Київстар. Може тому є проблема??! Тому що Номер +38067хххх888 досі закріплений за 11 pro max… і з нього кожен день знімаються неадекватні кошти??! А даний номер мені прийшлось поставити в старий свій тел !! А в моєму Київстар дана перетасовка не відображається!!!

Відповісти