Вирішено

Відсутній зв’язок на SIM-карті


Рівень користувача 7
Позначка +4
Останнім часом зникає сигнал на телефоні, відповідно не можу здійснювати та приймати дзвінки. Сигнал з’являється після перезавантаження телефона. Це проблеми з телефоном чи сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 5 September 2017, 15:27

Переглянути оригінал

1135 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cvarnoi68, в цій ситуації раджу скористуватись процедурою “Заміна SIM-карти зі збереженням номеру” (деталі за активним посиланням).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YanaKoval, уточніть, будь ласка, пробували переставити SIM-карту в інший телефон і протестувати її роботу? Ситуація не змінюється? 

Рівень користувача 1

Телефон на дві сім карти. Лайф не відвалюєця. Самсунг А325

Не працює сім карта на телефоні телефон взагалі її не бачить

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cvarnoi68, потім обов’язково напишіть результат.

Рівень користувача 1

Так. Спробую. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cvarnoi68, є можливість протестувати роботу SIM-карти в іншому телефоні? 

Рівень користувача 1

Ні не пробував.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazar Gold, зараз додаткову інформацію напишу в особистих повідомленнях. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cvarnoi68, уточніть, будь ласка, пробували переставити SIM-карту в інший телефон і протестувати її роботу? Ситуація не змінюється? 

Рівень користувача 1

Постійно зникае регістрція в мережі. Треба або перезавантажувати, або вмикати і вимикати режим польоту. Таке декілька раз на день.

Позначка

Ок

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazar Gold, йду в особисті повідомлення. 

Позначка

Село товмачик, коломийський район, Івано Франківська область.096ххх3209

Позначка

🙂

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazar Gold, отримала від вас звернення в особистих повідомленнях. Зараз відповім. 

Позначка

Не вдається зареєструватися в мережі.так пише..неможу здійснювати дзвінки,навіть рахунок перевірити, взагалі неможу користуватися продуктами компанії.чому?

Позначка

Телефон мережу бачить,й сім карта затребує пін код,але потім пише що тільки екстрені виклики і не вдається зареєструватися в мережі.оператор каже що сім активна і не заблокована.що тоді?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ghoust, я вірно розумію, що ви придбали новий стартовий пакет? Який тарифний план? Можете написати повну назву? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Немає можливості. Була б я б тут не питала

У нас також немає можливості дистанційно воскресити вашу сім-карту.

Якщо проблема саме в відсутності магазину Київстар - то можете купити в супермаркеті чи будь якому магазині мобільних телефонів купити SmartSIM  і зробити заміну сімкарти самостійно.

Немає можливості. Була б я б тут не питала

Рівень користувача 8
Позначка +1

Що робити? Оператор може дати відповідь з номера, якого телефонують, а з цього номера ні подзвонити ні код набрати не можу бо «мережа недоступна»

Зверніться в найближчий магазин Київстар.

Що робити? Оператор може дати відповідь з номера, якого телефонують, а з цього номера ні подзвонити ні код набрати не можу бо «мережа недоступна»

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alina1919, на жаль, технічно неможливо відмінити зняття оплати за умовами тарифу. Але, за номерами абонентів передплати відбуватиметься повернення коштів за зняту оплату (повну та денну), якщо в цей період не буде зафіксоване користування послугами зв'язку. Повернення відбувається щотижня (за попередній тиждень).

Доброго вечора. Наразі проживаю на окупованій території України в Запорізькій області. Вже більше місяця немає зв'язку та не працює роумінг. Чому й досі знімається абонплата? Номер телефону +38096ххх0818.

Відповісти