Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Короткий екскурс по загальній інформації
️
Строк дії передплаченого номера становить 365 днів.
Строк дії контрактного номера необмежений. Оператор має право припинити надання послуг, якщо ви не користувалися послугами зв'язку понад 60 календарних днів.
Можливі наступні причини:
1. Ви можете перебувати в зоні невпевненого покриття мережі. Перевірте, як працює SIM-карта в іншому мобільному апараті.
2. SIM-карта пошкоджена. Необхідно звернутися до нашого магазину (адреси за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list ) для перевірки та подальшої її заміни https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
3. SIM-карта заблокована шляхом неправильного вводу PIN-коду.
Його можна розблокувати PUK-кодом. Для введення PUK-коду є 10 спроб, після чого SIM-карта блокується остаточно. Індивідуальні коди SIM-карти зазначені на пластиковому кардхолдері в стартовому пакеті. Крім того, PUK1/PUK2-коди можна дізнатися в системі «Мій Київстар» (розділ «Огляд», блок «Інформація про пристрій»).
Якщо ви ще не зареєструвалися в системі «Мій Київстар», PUK-коди можна дізнатися звернувшись до нашої абонентної служби за номером 466 або спитати Зоряну.
Ось так вона виглядає та знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар.
4. Номер анульовано.
5. Обслуговування номера може бути припинено на підставі ст. 38 Закону України «Про телекомунікації». Цією статтею за оператором зв'язку закріплене право скоротити або припинити надання телекомунікаційних послуг споживачам, які порушують правила надання та одержання таких послуг.
Стосовно перевірки інформації по 4 та 5 пунктам необхідне безпосереднє звернення до служби підтримки абонентів за номером 466 або написати Зоряні.
Переглянути оригінал

Строк дії передплаченого номера становить 365 днів.
Строк дії контрактного номера необмежений. Оператор має право припинити надання послуг, якщо ви не користувалися послугами зв'язку понад 60 календарних днів.
Можливі наступні причини:
1. Ви можете перебувати в зоні невпевненого покриття мережі. Перевірте, як працює SIM-карта в іншому мобільному апараті.
2. SIM-карта пошкоджена. Необхідно звернутися до нашого магазину (адреси за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list ) для перевірки та подальшої її заміни https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
3. SIM-карта заблокована шляхом неправильного вводу PIN-коду.
Його можна розблокувати PUK-кодом. Для введення PUK-коду є 10 спроб, після чого SIM-карта блокується остаточно. Індивідуальні коди SIM-карти зазначені на пластиковому кардхолдері в стартовому пакеті. Крім того, PUK1/PUK2-коди можна дізнатися в системі «Мій Київстар» (розділ «Огляд», блок «Інформація про пристрій»).
Якщо ви ще не зареєструвалися в системі «Мій Київстар», PUK-коди можна дізнатися звернувшись до нашої абонентної служби за номером 466 або спитати Зоряну.
Ось так вона виглядає та знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар.
4. Номер анульовано.
5. Обслуговування номера може бути припинено на підставі ст. 38 Закону України «Про телекомунікації». Цією статтею за оператором зв'язку закріплене право скоротити або припинити надання телекомунікаційних послуг споживачам, які порушують правила надання та одержання таких послуг.
Стосовно перевірки інформації по 4 та 5 пунктам необхідне безпосереднє звернення до служби підтримки абонентів за номером 466 або написати Зоряні.