Вирішено

Відсутній зв’язок на SIM-карті


Рівень користувача 7
Позначка +4
Останнім часом зникає сигнал на телефоні, відповідно не можу здійснювати та приймати дзвінки. Сигнал з’являється після перезавантаження телефона. Це проблеми з телефоном чи сімкою?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 5 September 2017, 15:27

Переглянути оригінал

1110 Відповідей

Здравствуйте, с 26 числа пропала сеть, связь и интернета нет. 26 числа менял карточку на новую с поддержкой 4g. В тот день, на сколько я знаю, случилась поломка, которую уже должны были устранить. На следующий день, то есть 27 числа, снова поменял карточку, все работало, однако спустя 2 часа опять все пропало. Уже все перепробовал: перезагружал телефон, включал авиарежим, вручную выбирал сети, вытаскивал симку и вставлял обратно. Ни первая симка, ни вторая не работают в других телефонах. У всех друзей и родных связь и интернет есть. Когда уже наконец все починят или как решить эту проблему?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@deezzFTW, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Спробую допомогти. 

Добрий день!

В мене відсутній зв’язок на сім-карті, неможливо ні зв’язатись з оператором, ні пройти аутентифікацію для онлайн-чата. Знаходжусь не в Україні, з місцевого оператора теж не можу здійснити двінок до оператора, щоб з’ясувати, в чому причина. Сімка не працює і на інших телефонах. Що робити в такий ситуації, щоб віновити роботу сім-карти та поновити зв’язок? Заборгованості нема.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IrynaNaidonova, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Спробую зробити перевірку.

Доброго дня! Я знаходжуся у Польщі з 05.03.2022 і користувалась тут місцевими операторами звязку. В Україні у мене контрактний номер Київстар 067ххх3713. Зараз при спробі поповнити рахунок чи хоча б дізнатись стан рахунку пише " не зарегистрирован в сети". Важливо що 17.05.2022 я отримала смс від Київстар з проханням поповнити рахунок до 15.06.2022, в інакшому випадку застосуються санкції. Сьогодні 14.06.2022 - отже ще маю можливість поповнити і намагаюсь це зробити, однак марно.
Практично замкнене коло виходить, тому що навіть увійти в мій Київстар не можу, адже необхідно ввести смс з кодом при авторизації. А ні дзвінки ні смс не можуть надійти. Роумінг на телефоні ввімкнений. Сімку діставала і ставила заново у телефон, також перезавантажувала - Без змін
       Хочу дізнатися що сталося з номером. Чи проблема лише технічна в сім карті чи щось інакше?
Також хочу додати, що два платежі по 100 грн.які я оплатила сьогодні на цей номер  схоже зарахувались, повернень на банк не було. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SikorskaOlena, для того, щоби я могла перевірити ситуацію за номером, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення повторно номер телефону, а також ПІБ власника номеру (або назву підприємства, якщо це корпоративний номер).

Доброго дня. Вже місяць немає зв'язку Київстар та не працює роумінг. Чому знімають абонплату? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alina1919, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також в якій країні ви зараз знаходитесь. 

Зник зв'язок у сім карти. Ніяких смс з приводу припинення обслуговування не надходило 0673525ххх

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karlu4kin, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення повторно номер телефону та ПІБ власника номеру (бачу, що номер контрактної форми обслуговування). Спробую допомогти. 

Відповісти