Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналВідсутній зв’язок на SIM-карті
“несподівано”, але проблема не була вирішена в чергово-обіцяний “крайній” термін. наступний хлопчик повідомив про нові терміни - через 2 дні. таке “вирішення” проблеми триває вже другий місяць. ніхто не несе відповідальності за слова і вчинки у цього оператора, лише змінюють терміни, результат відсутній!!
На жаль, модератори Спільноти на цю ситуацію ніяк вплинути не зможуть.
Немає зв'язку на телефоні, хочу дізнатись чи мій номер не заблоковано?
У чотирьох телефонів відразу немає зв'язку взагалі. ( Телефони у відмінному стані!)
Уже більше тижня неможливо прийняти дзвінок та подзвонити.
Зв'язку взагалі нема. До операторів зателефонувати неможливо.
За що ми повинні платити абонплату якщо що послуги по ній не надаються.
Ніфіга не працює!!!
Це Київстар просто уже неактуальний і потрібно переходити на іншого провайдера.
Таке враження, що вас взагалі операторів немає.
Напевно вирішили зекономити та замість операторів поставили тупого робота.
МОЛОДЦИ!!!
Шо це

Причину потрібно шукати в самому телефоні.
"Не зареєстровано в мережі" звідки взялася ця проблема, і як її позбутися??
В інший телефон пробували вставити вашу сім-карту?
Не працює мережа, помилка "не зарегистрирован в сети "
Не працює мережа, помилка "не зарегистрирован в сети "
Пробували вставити свою сім-карту в інший телефон?
Завжди лунає відповідь «цей номер не є дійсний» хоча номер дійсний і можно з нього дзвонити іншим, в чому проблема і як її вирішити?
Можна спробувати зняти всі переадресації, набрав комбінацію ##002# виклик. І якщо ситуаці не зміниться, необхідно буде звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.
Доброго дня. У мене проблеми із зв'язком, побпо його відсутсутнісь. Помагає пепезагрузка телефона. Але раніше такого не було. Сімки мінялася. Проблема залишилась. І діло не в телефоні, бо на лайфі зв'язок не попадає і сімки в інший телефон ставила. Проблема залишається. Як це виправити?
Додатково також уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь, в якій області, в якому населеному пункті? Складності з покриттям тільки у вас? Або і у інших також?
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.