Вирішено

Відображення номеру "Київстар" в налаштуваннях мобільного телефону / Часовий пояс в налаштуваннях мобільного телефону


  • Новачок
  • 1 відповідь

Доброго вам дня!
Номер телефону не відображається. Допоможіть вирішити цю проблему.

icon

Найкраща відповідь від Anita 17 December 2017, 12:21

Переглянути оригінал

49 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3
Да запихните вы свою карточку в другой телефон, что может менять вшитый в её память номер и поменяйте, в чём проблема то?

Одолжите у друга iPhone или Nokia на Symbian, или даже просто более старое устройство на Android - раньше в них такая функция точно была.

Точно так же в сим-парах номер телефона не прошит вообще. И у меня отображалась надпись что "не возможно определить" номер телефона. Просто вручную его указал и нет проблем.
Рівень користувача 8
Позначка +3

Если вы о том номере телефона который записывается в SIM карту перед продажей и в последствии отображается у вас в телефоне, то эту запись делают только на пакетах которые уже продаются с номерами. При замене SIM такого номера не будет, его нужно вносить вручную.

Как именно - зависит от устройства. Некоторе устройства не могу его изменять, в таком случае вам нужно найти другое устройство, которое может и заменить/указать номер там, а потом вернуть карточку обратно в ваш девайс.

На iPhone это изменение делается просто:
Телефон > Мой номер > Попадаем в поле с номером, указываем свой

Обращу ваше внимание на то что этот номер сугубо для красоты, так сказать чтобы абонент не забыл его. Физически ваш номер в любом случае у вас есть и оператор о нём знает. Потому не думайте что если в этом поле ничего нет, то у вас нет номера, это не так.

никак

это в cdma-телефонах (Интертелеком) такое можно сделать (и то не во всех, а только в тех, которые такую функцию поддерживают, т.е. без ruim-карты)

а в gsm-телефонах -- только sim-карта и все
Рівень користувача 1
Спасибо
Рівень користувача 6
Позначка +1

@averson, заміна SIM-карти в даній ситуації не знадобиться, відображення номера є функціональністю мобільного апарату, детальніше інформацію краще уточнити у виробника телефону.

Рівень користувача 1
Менять СИМ не обязательно.
Можно в старом телефоне, который поддерживает функцию отображения собственных номеров, их прописать.
В твоем телефоне проблемы нет!! У меня та же беда была, менял два номера, в одном магазине с разницей в 2 минуты. В одном телефоне , в одном слоте - на одной карточке отображаются номера, а на второй нет!
Проблема кроется, скорее всего, в не поставленной галочке при прошивке СИМ-карты или чего-то недопрописалось при прошивке карточки

Причому другий день тиша. Куди писати, що робити, якось вкрай дивно)))

Дивно, але оператори з технічного відділу так і не позвонили.
ьогодні вранці проблему вирішив самотужки: зайшов у властивості епл айді і до існуючого київстарного номеру, повторно додав той самий номер. Вийшло так, що у властивостях айді відображалося два ! однакових номери телефону. Після цього відімкнув аймесидж і фейстайм. Перезавантажив телефон. Далі влючив аймесидж і фейс тайм. зайшов у властивості стільнику і побачив, що номер телефону есімки уже відображається! Побачив також, що відправилася смска з активацією. Через кілька хвилин аймесидж активувався. Повторно зайшов у властивості епл айді і видалив один із двох номерів, який не був активний для аймесидж. Зараз наче все відображається коректно.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@georgiypilipets, вам вдалося вирішити це питання? 

що робити у меня неизвесно номер телефону i змiнити це не можу

Добрий день.

Виникла ситуація, коли в мобільному телефоні у розділі меню «Про пристрій» не відображається номер телефону. При спробі використання СІМ-карти іншого оператора все відображається коректно. В центрі Київстар у моєму місті порекомендували звернутись в сервіс щоб перевірити телефон. В сервісі підтвердили, що з телефоном все гаразд і причина на стороні мобільного оператора.

В чому може бути причина?

Заздалегідь вдячний за допомогу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sopilka03:hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Gardeka, в цій темі знайдете відповідь на ваше питання 🤓

Доброго дня,

Кожен раз при поверненні з-за кордону телефон показує невірний час - на одну годину вперед.

Проявляється при увімкнутій опції “use network-provided time zone“.

Див знімок екрану що додається.

Виглядає як проблема мережі. Прошу виправити.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AndriyH, на жаль, але провайдер ніяк не впливає на відображення часового поясу на мобільному телефоні :confused:
Проблему потрібно шукати в налаштуваннях девайсу. 

@jeka159 или вы имели в виду eSim?

если да, то этого у КС еще нет, но обещают

@Derkk 

Доброго дня. 

А телефон мобільний є різниці який використовувати, щоб номер вписати, чи потрібно пробувати який є в наявності? 

Private share запрацювало?

Рівень користувача 1
Можно ли в киевстаре вшить номер телефона в телефон и как это зделать ?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Тут либо менять сим карту в центре продаж Киевстар, либо править с помощью функций мобильного телефона (не все телефоны это поддерживают)
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Siergiej


это нормально т.к. номер "вшивается" в сим карту на сам чип, к которому компания уже не имеет доступ после того как вы его приобрели/купили. В данном случае, некоторые телефоны, поддерживают функцию "перезаписи своего номер", т.е. заходите в настройки телефона, выбираете параметр "мой номер" нажимаете изменить ( в моем телефоне такое возможно)
Рівень користувача 8
Позначка +3
Верно, если у вас iPhone, то просто зайдите в меню настройки, пункт Телефон > Мой номер, нажмите на него и введите нужный вам номер.
Сожео поменять через старую Nokia на Symbian, там этот номер можно найти в телефонной книге > мои номера.
Рівень користувача 8
Позначка +3

Підскажіть, будь ласка, чи якийсь спосіб додати мій номер до SIM-карти у вигляді MSISDN?

Це звичайна прив`язка номера до SIM-картки.
Власно кажучи. сам номер на SIM-картці може бути записаним, а може й ні, але ви також можете внести його туди власноруч. Не контактом на SIM-картку, а через меню.
На iPhone це Налаштування > Телефон > Мій Номер

MSISDN - це підв`язка номера до картки з боку оператора.
Вона завжди є, окрім карток для планшету / модему, бо з них всеодно нікуди не телефонуватимуть.

Мені здається що ви користуєтесь саме такою карткою-парою, без можливості здійснення дзвінків.
Хоча записати свій номер, як вказано вище, туди все ж таки можна, але це не MSISDN.

Рівень користувача 8
Позначка +1
а коли Ви телефонуєте комусь- абоненти ті бачать Ваш номер, чи якийсь інший?
так одна сим карта отображается, в чём проблема второй?!
Позначка

Дякую за відповідь, kikiwora.

 

Піду шукати на своєму Samsung де можна прописати номер телефону. Але сімка не для планшету. Вона з основного мого номеру.

 

Відповісти