Доброго вам дня!
Номер телефону не відображається. Допоможіть вирішити цю проблему.
Найкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналДоброго вам дня!
Номер телефону не відображається. Допоможіть вирішити цю проблему.
Найкраща відповідь від Anita
Переглянути оригінал
Так має бути.
4 день поспіль iMessage не може активуватися. Еплівська підтримка у чаті підказуввла, що «в ідеалі мав би відображатися номер».
4 день поспіль iMessage не може активуватися. Еплівська підтримка у чаті підказуввла, що «в ідеалі мав би відображатися номер».
Номер буде відображатись тоді, коли на цьому номері буде активовано iMessage/FaceTime. Оскільки він не активований - номера немає))
А коли ж він буде активований? В айді він доданий. Раніше з фізичною сімкою аймесидж з ним працював. Зараз процес активації триває 4 добу. Причому у перші дві доби знімало за відправку смски за кордон, -перевірка активації.
А коли ж він буде активований? В айді він доданий. Раніше з фізичною сімкою аймесидж з ним працював. Зараз процес активації триває 4 добу. Причому у перші дві доби знімало за відправку смски за кордон, -перевірка активації.
Тут вже не підкажу, з активацією iMessage/FaceTime у Київстар часто трапляються проблеми, і дуже рідко щось в тому плані вирішується, на жаль.
Тому й питаю, можливо варто повернутися до фізичної сімки, а київстар нехай вивчить цю проблему.
дуже цікава ситуація.
А ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної заявки на перевірку?
Звертався двічі. І двічі з тех служби не відзвонюються. Зараз наберу ще раз.
Тобто реєстрували звернення і казали, що наберуть із тех служби і тиша
Причому другий день тиша. Куди писати, що робити, якось вкрай дивно)))
Дивно, але оператори з технічного відділу так і не позвонили.
ьогодні вранці проблему вирішив самотужки: зайшов у властивості епл айді і до існуючого київстарного номеру, повторно додав той самий номер. Вийшло так, що у властивостях айді відображалося два ! однакових номери телефону. Після цього відімкнув аймесидж і фейстайм. Перезавантажив телефон. Далі влючив аймесидж і фейс тайм. зайшов у властивості стільнику і побачив, що номер телефону есімки уже відображається! Побачив також, що відправилася смска з активацією. Через кілька хвилин аймесидж активувався. Повторно зайшов у властивості епл айді і видалив один із двох номерів, який не був активний для аймесидж. Зараз наче все відображається коректно.
Вітаю!
Підскажіть, будь ласка, чи якийсь спосіб додати мій номер до SIM-карти у вигляді MSISDN?
Дякую.
Підскажіть, будь ласка, чи якийсь спосіб додати мій номер до SIM-карти у вигляді MSISDN?
Це звичайна прив`язка номера до SIM-картки.
Власно кажучи. сам номер на SIM-картці може бути записаним, а може й ні, але ви також можете внести його туди власноруч. Не контактом на SIM-картку, а через меню.
На iPhone це Налаштування > Телефон > Мій Номер
MSISDN - це підв`язка номера до картки з боку оператора.
Вона завжди є, окрім карток для планшету / модему, бо з них всеодно нікуди не телефонуватимуть.
Мені здається що ви користуєтесь саме такою карткою-парою, без можливості здійснення дзвінків.
Хоча записати свій номер, як вказано вище, туди все ж таки можна, але це не MSISDN.
Дякую за відповідь, kikiwora.
Піду шукати на своєму Samsung де можна прописати номер телефону. Але сімка не для планшету. Вона з основного мого номеру.
Доброго дня.
А телефон мобільний є різниці який використовувати, щоб номер вписати, чи потрібно пробувати який є в наявності?
Private share запрацювало?
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, чому номер мого телефону в налаштуваннях став іншим з вчорашнього дня? Я взагалі цей номер не знаю!Телефон бачить один номер, а мені телефонують на інший.
Та ж сама проблема🥺
З часом виправлять напевно.
А номер відображався спочатку тому що фізична сім картка з цим номером була у слоті.
Після того як вийняти сім, номер пропаде і все..😡
уточніть, будь ласка, я вірно зрозуміла, ви вийняли SIM-карту з телефону, і в телефоні в налаштуваннях номер не відображується?
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.