Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15481 відповідь

Друзі! 

Мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Будь ласка, у кого спостерігаються складності з телефонією, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Xomyak 6 місяців тому

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Переглянути оригінал

143 Відповідей

Рівень користувача 4

Намагаючись зателефонувати, чую: недостатньо коштів на рахунку,хоч 27.01 була оплата тарифного плану. Набрати оператору також не можу, комбінація *112# - збій вибиває

Рівень користувача 3

Нікуди не можливо дозвонитись говорить нема грошей і так у всієї родини. Пакети поповнені що за фігня. 

Рівень користувача 3

Що з наданням послуг : і в мене і в чоловіка говорить, що на рахунку не має, хоча абонплата знята 26.01. Мій Київстар не бачить номера мого , до оператора не додзвонишся. За 300 грн в місяць обмежена в дзвінках - це жах. Пора переходити на інших операторів, які так не лагають 

Рівень користувача 3

Від ранку неможливо до когось дозвонитися. Каже, що немає на рахунку. І це не тільки в мене. Акція підключена. Це якийсь збій системи?

Рівень користувача 3

В усієї моєї родини каже , немає коштів. Акція нещодавно поповнювалась. *111# не відкриває, пише не працює. Що за збій?

Рівень користувача 3

Не можу здійснити телефонні дзвінки, плату за тариф знято 01.02., кошти на рахунку є.  466 не з'єднує з оператором

Рівень користувача 1

Від ранку неможливо до когось дозвонитися. Каже, що немає на рахунку. І це не тільки в мене. Акція підключена. Це якийсь збій системи?

Рівень користувача 3

Шановні ТОПи Київстар, що це за скотське ставлення до абонентів? Якщо у Вас збій, то можна хоча б якусь об’яву вивісити? Чому ми всі повинні ламати голову над тим, що відбувається?

Ви отримуєте зарплатню за ті кошти, що ми вам несемо. То чому таке ставлення до клієнтів?

  1. Неможливо здійснити жодного дзвінка - поповніть рахунок.
  2. Неможливо поповнити рахунок і перевірити, який залишок коштів.
  3. Контакт центр не відповідає та скидає дзвінки.
  4.  Неможливо зайти в мій кабінет Київстар.
  5.  Від представників Київстар жодного повідомлення про збій.

Як це називається взагалі? Будь-яка порядка компанія виставляє оголошення. Очевидно, порядність це не про вас.

Рівень користувача 2

16.01 оплатила пакет себе, сыну и маме. Сегодня не смогла позвонить,  т.к. "недостаточно денег". У мамы тоже самое. В приложение Мой киевстар зайти не могу. Справочные службы не работают. Что происходит?!

Рівень користувача 1
  1. При попытке зайти в приложение пишет “Ой, не удалось связаться с сервером”
  2. При попытке узнать баланс *111# пишет “Неизвестная ошибка”
  3. При попытке кого-то набрать слышу голосовое сообщение “На счету не достаточно средств”. НО деньги на счету были. Пополнил на 200 грн на всякий случай - то же самое.

Что происходит?

Рівень користувача 4
Позначка

Геніальний хід від київстара. Зараз народ кинеться поповнювати рахунки. Потім ці гроші у когось зарахуються, у когось відразу спишуться, у когось пропадуть з рахунку. А київстар буде морозитись. Можливо якійсь частині дуже настирливих, щось і компенсують. А в загальному свій фін.стан піднімуть.

Рівень користувача 1

Не можли зателефонувати! Навіть у довідкову, нонсенс, але відповідає "ге існує номера". Як можебне існувати 466??? Що з цим зв'язком???

Рівень користувача 1

Не возможно позвонить, говорят нет денег на счету, хотя они есть! Не работает проверка счета и приложение. Когда исправите? Что происходит?

Рівень користувача 1

Скільки можна кожного дня проблеми київстару терпіти?? Сьогодні нова, встаю а тут бац - не працює нічого, не можу ні подзвонити вже годину (каже що ніби коштів нема), ні смс написати, ні звісно ж оператору подзвонити, помилка при перевірці рахунку, *100# - сервіс недоступний, *111# сервіс недоступний, «мій київстар» - НЕДОСТУПНИЙ!  Ви вирішили ізолювати клієнта від суспільства??! Вже набридло, я змінюю оператора!

Рівень користувача 1

каже що недостатньо коштів і це не тільки у мене а й у всіх хто навколо

 

Рівень користувача 1

Не працюють послуги

Рівень користувача 1

Чому за наявності коштів на рахунку і нарахованого пакету послуг при дзвінку видає недостатньо коштів для здійснення дзвінка?

Рівень користувача 1

Львів

Аналогічна ситуація

 Оператори не відповідають, служба підтримки також

Рівень користувача 1

Неможливо здійснити дзвінок. На рахунку 200+грн. Рахунок не перевірити чез *111# - викидає помилку. При наборі номера відповідає що недостатньо коштів! Така проблема у всієї сім'ї 5 телефонів.

Рівень користувача 1

Добрий день. сьогодні взагалі немає можливості дзвонити, говорить, що недостатньо коштів. вчора поповнила рахунок, нарахували пакет послуг (смс прийшло) і гроші знялись. вчора після обіду дзвонила і все було добре. сьогодні від ранку не можу подзвонити і превірити свій рахунок. в кабінет Мій Київстар також зайти не можу. до оператора дзівки збиваються. як вирішити проблему? нікуди не виїжала і не міняла місця перебування.

 

Рівень користувача 4

Така сама історія

І дууууже не в тему!

кажуть можна пробитись, якщо наполегливо намагатись, з 3-4 спроби 

Рівень користувача 1

Добрий ранок, якщо звичайно його можна назвати добрим.

Пропав пакет послуг у всіх, сайт не працює, подзвонити навіть через 1 не можна, що коїться?

Рівень користувача 1

Не працюють сервіси Київстар, ні сайт, ні додаток, ні дзвінки...

Рівень користувача 1

Тоже самое! Есть деньги, есть минуты и Мб интернета. А говорят, что нет средств для звонка, справочная говорила, что нет операторов сначала. А теперь не работает не приложение, не устанавливается соединение со справочной и даже не работает проверка счета по 111. 
Киевстар, может вы разошлёте пользователям уведомление, что происходит, если с вами все равно связаться нельзя?!!

Рівень користувача 1

День добрый! Я плачу по тарифу 300 грн/мес за безлим. Сегодня не возможно позвонить никуда, мол "недостаточно средств на счёте", как так? Недели 2 назад только оплатила этот месяц! При этом сегодня слышала такие жалобы от многих по посёлку - Шевченково Харьковская обл. Это явно какие-то проблемы с вашей сетью, хотелось бы узнать как скоро их разрешат? 

Відповісти