Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15481 відповідь

Друзі! 

Мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Будь ласка, у кого спостерігаються складності з телефонією, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Xomyak 6 місяців тому

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Переглянути оригінал

143 Відповідей

Рівень користувача 4

@Kindrat Kalistratovych:worried:

💁🏻‍♂️😊

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych:worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Emangul, @Kyryll Brazhko, @Olesyavb, @Irina Viktorovna, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MANONDZAN, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Akhtyrceva Anna, якщо фінансове питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvk280974, прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно Компанії “Київстар” :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valentin maznicenko, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lida Kuznyak, @AngryALF, @Valeriamalenka, @Irina_Kyiv, @Demon6669, @Olga81, @Natali0778, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PavelRVua, @ElenaBb, @Olga pavlivska, @Volodymyr19, @Soleil, @djfelkone, @YanaNaim, @Vasyl54321, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Livetanna, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 1

@Livetanna, на сьогодні складності усунені. 

Уточніть, будь ласка, пробували перезавантажити телефон і зателефонувати на будь-який номер в мережі “Київстар”? 

P.S.: щодо компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки. 

Дякую, вже працює. Вчора кілька разів перезавантажувала - не допомагало. Сьогодні о 10:30 перестало показувати це повідомлення при наборі на будь-який інший номер і відновився звязок.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Goga3000, @OleksandraZasup, @Nika Nika, @Oleksandr Brozhko, @NastasyaAP, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dmitriipopov90, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Soleil, всі фінансові питання ви можете вирішити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vira Starunska, @Emangul, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

@Emangul, всі фінансові питання ви можете вирішити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Livetanna, на сьогодні складності усунені. 

Уточніть, будь ласка, пробували перезавантажити телефон і зателефонувати на будь-який номер в мережі “Київстар”? 

P.S.: щодо компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки. 

Рівень користувача 4

SMS:“Вам нарахована компенсація: 20хв на інші мобільні. Термін дії до 06/02/2022.  Перевірка залишку: *502#. Дякуємо, що ви з нами!”:face_palm_tone1:
знущаються 

Рівень користувача 2
Позначка +1

Может не было связи у Билайна в РФ и поэтому связь у Киевстара тоже упала?
Есть технические подробности сотрудников Киевстар того, что произошло или все же Киевстар зависит от Билайна в РФ, как по интернет-трафику, когда трафик идет через Роскомнадзор, так и по голосовому трафику, который так же идет через Роскомнадзор и у них все данные хранится до полугода?
 

 

Не думаю, що це з Beeline пов’язано, адже в них, в Київстару немає з ними паритету прямого https://bgp.he.net/AS15895#_graph4 (як видно там Telia, Cogenet і т.п.). Судячи з джерел інтернету представники компанії повідомили, що збій виник в результаті оновлення софту, хз….

p.s. особисто мене даний збій не задів взагалі:thinking: , зранку успішно здійснював дзвінок, користувався 4 G, ну може я потрапив в ряди тих щасливчиків:relaxed: , не знаю….правда рахунок не перевіряв в той час, то сказати не можу, але наразі USSD запити працюють та всі сервіси теж працюють нормально

Дякую за інформацію :)

Рівень користувача 1

Ні обіцянок, ні вибачень не прийшло мені. Могли б смс розсилку хоча б зробити як це робили на вибори, наприклад… Комусь нарахували компенсацію 20хв, але мабуть, не всі клієнти важливі - хоч я з Київстар вже 20 років, але не маю змоги навіть з оператором поговорити. Пишуть в новинах, що зв‘язок давно відновлено, а у мене й досі така картинка при наборі номеру:

Причому іншого номера я не маю. Майже з  самого ранку нікому не можу подзвонити. Добре, що всі здорові в родині і не потрібна швидка або інші термінові служби. Цікаво, а тим хто не додзвонився до лікарів вчасно Київстар теж 20 хв компенсації подарує?

Рівень користувача 3

Может не было связи у Билайна в РФ и поэтому связь у Киевстара тоже упала?
Есть технические подробности сотрудников Киевстар того, что произошло или все же Киевстар зависит от Билайна в РФ, как по интернет-трафику, когда трафик идет через Роскомнадзор, так и по голосовому трафику, который так же идет через Роскомнадзор и у них все данные хранится до полугода?
 

 

Не думаю, що це з Beeline пов’язано, адже в них, в Київстару немає з ними паритету прямого https://bgp.he.net/AS15895#_graph4 (як видно там Telia, Cogenet і т.п.). Судячи з джерел інтернету представники компанії повідомили, що збій виник в результаті оновлення софту, хз….

p.s. особисто мене даний збій не задів взагалі:thinking: , зранку успішно здійснював дзвінок, користувався 4 G, ну може я потрапив в ряди тих щасливчиків:relaxed: , не знаю….правда рахунок не перевіряв в той час, то сказати не можу, але наразі USSD запити працюють та всі сервіси теж працюють нормально

Рівень користувача 2
Позначка +1

Может не было связи у Билайна в РФ и поэтому связь у Киевстара тоже упала?
Есть технические подробности сотрудников Киевстар того, что произошло или все же Киевстар зависит от Билайна в РФ, как по интернет-трафику, когда трафик идет через Роскомнадзор, так и по голосовому трафику, который так же идет через Роскомнадзор и у них все данные хранится до полугода?
 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tetyana0112, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

За останніми новинами, сервіс перевірки рахунку працює в штатному режимі. Також складності спостерігались і при дзвінках но номер 466 та 460. На поточний момент складності усунені. В контактний центр можна телефонувати. 

Щодо ситуації з особистим кабінетом, робимо все можливе для відновлення коректної роботи сервісу. 

Дякую за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Tsorokh, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Також складності спостерігались і при дзвінках но номер 466 та 460. На поточний момент складності усунені. В контактний центр можна телефонувати. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gaf, @Demon6669, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Відповісти