Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15481 відповідь

Друзі! 

Мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Будь ласка, у кого спостерігаються складності з телефонією, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Xomyak 6 місяців тому

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Переглянути оригінал

143 Відповідей

Рівень користувача 4

SMS:“Вам нарахована компенсація: 20хв на інші мобільні. Термін дії до 06/02/2022.  Перевірка залишку: *502#. Дякуємо, що ви з нами!”:face_palm_tone1:
знущаються 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Livetanna, на сьогодні складності усунені. 

Уточніть, будь ласка, пробували перезавантажити телефон і зателефонувати на будь-який номер в мережі “Київстар”? 

P.S.: щодо компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vira Starunska, @Emangul, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

@Emangul, всі фінансові питання ви можете вирішити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Soleil, всі фінансові питання ви можете вирішити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dmitriipopov90, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Goga3000, @OleksandraZasup, @Nika Nika, @Oleksandr Brozhko, @NastasyaAP, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 1

@Livetanna, на сьогодні складності усунені. 

Уточніть, будь ласка, пробували перезавантажити телефон і зателефонувати на будь-який номер в мережі “Київстар”? 

P.S.: щодо компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки. 

Дякую, вже працює. Вчора кілька разів перезавантажувала - не допомагало. Сьогодні о 10:30 перестало показувати це повідомлення при наборі на будь-який інший номер і відновився звязок.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Livetanna, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PavelRVua, @ElenaBb, @Olga pavlivska, @Volodymyr19, @Soleil, @djfelkone, @YanaNaim, @Vasyl54321, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lida Kuznyak, @AngryALF, @Valeriamalenka, @Irina_Kyiv, @Demon6669, @Olga81, @Natali0778, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valentin maznicenko, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvk280974, прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно Компанії “Київстар” :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Akhtyrceva Anna, якщо фінансове питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MANONDZAN, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Emangul, @Kyryll Brazhko, @Olesyavb, @Irina Viktorovna, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych:worried:

Рівень користувача 4

@Kindrat Kalistratovych:worried:

💁🏻‍♂️😊

Відповісти