Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар



Показати перший допис

143 Відповідей

Рівень користувача 4

SMS:“Вам нарахована компенсація: 20хв на інші мобільні. Термін дії до 06/02/2022.  Перевірка залишку: *502#. Дякуємо, що ви з нами!”:face_palm_tone1:
знущаються 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Livetanna, на сьогодні складності усунені. 

Уточніть, будь ласка, пробували перезавантажити телефон і зателефонувати на будь-який номер в мережі “Київстар”? 

P.S.: щодо компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vira Starunska, @Emangul, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

@Emangul, всі фінансові питання ви можете вирішити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Soleil, всі фінансові питання ви можете вирішити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dmitriipopov90, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Goga3000, @OleksandraZasup, @Nika Nika, @Oleksandr Brozhko, @NastasyaAP, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 1

@Livetanna, на сьогодні складності усунені. 

Уточніть, будь ласка, пробували перезавантажити телефон і зателефонувати на будь-який номер в мережі “Київстар”? 

P.S.: щодо компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки. 

Дякую, вже працює. Вчора кілька разів перезавантажувала - не допомагало. Сьогодні о 10:30 перестало показувати це повідомлення при наборі на будь-який інший номер і відновився звязок.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Livetanna, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PavelRVua, @ElenaBb, @Olga pavlivska, @Volodymyr19, @Soleil, @djfelkone, @YanaNaim, @Vasyl54321, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lida Kuznyak, @AngryALF, @Valeriamalenka, @Irina_Kyiv, @Demon6669, @Olga81, @Natali0778, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valentin maznicenko, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvk280974, прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно Компанії “Київстар” :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Akhtyrceva Anna, якщо фінансове питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MANONDZAN, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Emangul, @Kyryll Brazhko, @Olesyavb, @Irina Viktorovna, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми, а також з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych:worried:

Рівень користувача 4

@Kindrat Kalistratovych:worried:

💁🏻‍♂️😊

Відповісти