Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар



Показати перший допис

143 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Shershen, @Kostiantyn_B, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NataFor, дякую, я додатково зареєструю технічне звернення, і передам на розглядання інженерам. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy71Javo, мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Щодо ситуації з особистим кабінетом, робимо все можливе для відновлення коректної роботи сервісу.

Дякую за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boris Garkusha, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації. Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OlegPV, @Dmytro Mrachkovskyi, @Serhii Vladimirov, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dasha92, на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexandr Katkov, надала відповідь в особистих повідомленнях :pencil2:

Рівень користувача 1

Вже можу телефонувати без проблем. Дякую!

Але по проплатах на телефон усі попереджують, щоб не платили, бо платежі зависають.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Temah, надала відповідь в особистих повідомленнях :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Shershen, щойно перевіряла актуальні “аварії”, поки що інформації інформація щодо складностей з поповненням рахунку не надходила.
Але я також бачу, що дуже багато користувачів залишають скарги.
Честно, поки що не рекомендую робити фінансові операції :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

@Shershen, щойно перевіряла актуальні “аварії”, поки що інформації інформація щодо складностей з поповненням рахунку не надходила.
Але я також бачу, що дуже багато користувачів залишають скарги.
Честно, поки що не рекомендую робити фінансові операції :shrug_tone2:

Це повідомлення від фінансових установ

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Shershen, дякую за інформацію :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Julia Okhotnik, @Dmytro Mrachkovskyi, @liza2803, @DmitryF, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Сегодня 03.02.2022 года у меня возникла проблема со связью Киевстар а именно когда я пытался кому-то позвонить мне отвечал автоответчик что " на вашем счету не достаточно средств для совершения звонка, пожалуйста пополните ваш счёт" а также не работало приложение "мой Киевстар". У меня услуга подключена до 14 февраля 2022 года. Это привело сегодня к большим проблемам для меня так как я не мог не кому позвонить по работе!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PvloYa, на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

P.S.: також складності спостерігались і при дзвінках но номер 466 та 460. На поточний момент складності усунені. В контактний центр можна телефонувати. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@July2306, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton123098, мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

За останніми новинами, сервіс перевірки рахунку працює в штатному режимі.

Щодо ситуації з особистим кабінетом, робимо все можливе для відновлення коректної роботи сервісу. 

Дякую за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Accident, мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

За останніми новинами, сервіс перевірки рахунку, та сервіс 100 працюють в штатному режимі. Також складності спостерігались і при дзвінках но номер 466 та 460. На поточний момент складності усунені. В контактний центр можна телефонувати. 

Щодо ситуації з особистим кабінетом, робимо все можливе для відновлення коректної роботи сервісу. 

Дякую за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gaf, @Demon6669, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Tsorokh, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

Також складності спостерігались і при дзвінках но номер 466 та 460. На поточний момент складності усунені. В контактний центр можна телефонувати. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tetyana0112, будь ласка, ознайомтесь з першим дописом теми :pray_tone2:

За останніми новинами, сервіс перевірки рахунку працює в штатному режимі. Також складності спостерігались і при дзвінках но номер 466 та 460. На поточний момент складності усунені. В контактний центр можна телефонувати. 

Щодо ситуації з особистим кабінетом, робимо все можливе для відновлення коректної роботи сервісу. 

Дякую за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 2
Позначка +1

Может не было связи у Билайна в РФ и поэтому связь у Киевстара тоже упала?
Есть технические подробности сотрудников Киевстар того, что произошло или все же Киевстар зависит от Билайна в РФ, как по интернет-трафику, когда трафик идет через Роскомнадзор, так и по голосовому трафику, который так же идет через Роскомнадзор и у них все данные хранится до полугода?
 

 

Рівень користувача 3

Может не было связи у Билайна в РФ и поэтому связь у Киевстара тоже упала?
Есть технические подробности сотрудников Киевстар того, что произошло или все же Киевстар зависит от Билайна в РФ, как по интернет-трафику, когда трафик идет через Роскомнадзор, так и по голосовому трафику, который так же идет через Роскомнадзор и у них все данные хранится до полугода?
 

 

Не думаю, що це з Beeline пов’язано, адже в них, в Київстару немає з ними паритету прямого https://bgp.he.net/AS15895#_graph4 (як видно там Telia, Cogenet і т.п.). Судячи з джерел інтернету представники компанії повідомили, що збій виник в результаті оновлення софту, хз….

p.s. особисто мене даний збій не задів взагалі:thinking: , зранку успішно здійснював дзвінок, користувався 4 G, ну може я потрапив в ряди тих щасливчиків:relaxed: , не знаю….правда рахунок не перевіряв в той час, то сказати не можу, але наразі USSD запити працюють та всі сервіси теж працюють нормально

Рівень користувача 1

Ні обіцянок, ні вибачень не прийшло мені. Могли б смс розсилку хоча б зробити як це робили на вибори, наприклад… Комусь нарахували компенсацію 20хв, але мабуть, не всі клієнти важливі - хоч я з Київстар вже 20 років, але не маю змоги навіть з оператором поговорити. Пишуть в новинах, що зв‘язок давно відновлено, а у мене й досі така картинка при наборі номеру:

Причому іншого номера я не маю. Майже з  самого ранку нікому не можу подзвонити. Добре, що всі здорові в родині і не потрібна швидка або інші термінові служби. Цікаво, а тим хто не додзвонився до лікарів вчасно Київстар теж 20 хв компенсації подарує?

Рівень користувача 2
Позначка +1

Может не было связи у Билайна в РФ и поэтому связь у Киевстара тоже упала?
Есть технические подробности сотрудников Киевстар того, что произошло или все же Киевстар зависит от Билайна в РФ, как по интернет-трафику, когда трафик идет через Роскомнадзор, так и по голосовому трафику, который так же идет через Роскомнадзор и у них все данные хранится до полугода?
 

 

Не думаю, що це з Beeline пов’язано, адже в них, в Київстару немає з ними паритету прямого https://bgp.he.net/AS15895#_graph4 (як видно там Telia, Cogenet і т.п.). Судячи з джерел інтернету представники компанії повідомили, що збій виник в результаті оновлення софту, хз….

p.s. особисто мене даний збій не задів взагалі:thinking: , зранку успішно здійснював дзвінок, користувався 4 G, ну може я потрапив в ряди тих щасливчиків:relaxed: , не знаю….правда рахунок не перевіряв в той час, то сказати не можу, але наразі USSD запити працюють та всі сервіси теж працюють нормально

Дякую за інформацію :)

Відповісти