Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар



Показати перший допис

143 Відповідей

Рівень користувача 1

каже що недостатньо коштів і це не тільки у мене а й у всіх хто навколо

 

з номеру , куди зранку додатково ще поповнили кошти - дзвонити вже можна 

на іншому номері, де була знята абонплата 18.01 і кошти сьогодні не поповнювала додатково - все таки таки не працює , виклик не відбувається ,так само  пропонує поповнити разунок 

Рівень користувача 1

Від ранку неможливо до когось дозвонитися. Каже, що немає на рахунку. І це не тільки в мене. Акція підключена. Це якийсь збій системи?

Рівень користувача 1

я пополнел мобильную связь на 300 и абоненту плату сняло. Сейчас не могу позвонить не куда говорит мне пополнит щет

   

Рівень користувача 1

Аналогічно

Рівень користувача 1

Денег говорит нет, приложение не работает, посмотреть счет по номеру *111# тоже не получается.

Рівень користувача 3

Шановні ТОПи Київстар, що це за скотське ставлення до абонентів? Якщо у Вас збій, то можна хоча б якусь об’яву вивісити? Чому ми всі повинні ламати голову над тим, що відбувається?

Ви отримуєте зарплатню за ті кошти, що ми вам несемо. То чому таке ставлення до клієнтів?

  1. Неможливо здійснити жодного дзвінка - поповніть рахунок.
  2. Неможливо поповнити рахунок і перевірити, який залишок коштів.
  3. Контакт центр не відповідає та скидає дзвінки.
  4.  Неможливо зайти в мій кабінет Київстар.
  5.  Від представників Київстар жодного повідомлення про збій.

Як це називається взагалі? Будь-яка порядка компанія виставляє оголошення. Очевидно, порядність це не про вас.

Позначка

+ Kherson

Рівень користувача 1

Те саме, скільки б не намагалась дати запити.

Таж сама проблема

Рівень користувача 1

я пополнел счот на 300 грв. сняло на абоненту плату 27 января, сейчас я не могу ни кому позвонить, и говорить пополните счот, это кидалава а объясните мне?

 

Рівень користувача 1

Неможливо здійснити дзвінок. На рахунку 200+грн. Рахунок не перевірити чез *111# - викидає помилку. При наборі номера відповідає що недостатньо коштів! Така проблема у всієї сім'ї 5 телефонів.

Рівень користувача 1

Набираю номер, але вмикається автоматичне повідомлення "Недостатньо грошей...", хоча вони є на рахунку. Додаток Киїстар недоступний. Скажіть, будь ласка, що робити

Рівень користувача 1

Не можу подзвонити, не можу перевірити рахунок, тарифний план був наданий на 4 тижні!Чому не працює Київстар і коли все відновиться?

Рівень користувача 1

Не можу зателефонувати, кажуть, що не вистачає коштів на рахунку, хоча пакет підключили 2 дні тому. Я знаходжусь у «домашній зоні».

Коли запрацює київстар?

Рівень користувача 1

Така ж само проблема

Рівень користувача 1

Аналогачна проблема від ранку. Телефоную на постійний номер відповідь “Не достатньо коштів”. Поповнив рахунок 27.01.22.  На службові контакти *111# також не додзвонився. Сам зв’язок періодично стає неможливим.  Також який місяць проблеми зі входом на свою сторінку в Мій Київстар.    Як на мою думку компанія нічого не робить для покращення зв’язку і зручності користування додатками та сайтом. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Коли запрацює київстар?

Доброго дня, фахівці вже займаються проблемою, як тільки полагодять так и запрацює!

Це у всіх абонентів Київстар на цю хвилину так. Видно якийсь загальний збій

Рівень користувача 1

Чому за наявності коштів на рахунку і нарахованого пакету послуг при дзвінку видає недостатньо коштів для здійснення дзвінка?

Рівень користувача 1

Немає зв’язку. Говорять, що немає коштів. Поповнила. Знову теж саме. До оперетора не додзвонюсь

Рівень користувача 2
Позначка +1

https://twitter.com/TwiyKyivstar/status/1489148841584566274?s=20&t=vLOpctEtjFF4deV_ZfeMGg ответ Киевстар по проблеме

Таж сама проблема

Звідки ви.

Рівень користувача 1

15 хвилин тому телефонував з телефону дружини, в неї контракт — все працювало (( Значить, не у всіх (( Чи були від KS повідомлення?

Відповісти