Телефонія. Складнощі під час здійснення вихідних дзвінків на номери Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15213 відповідей

Друзі! 

Мені дуже прикро, але на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Будь ласка, у кого спостерігаються складності з телефонією, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Xomyak 5 місяців тому

У четвер вранці в частини абонентів передплати Київстар виникали складнощі при дзвінках в мережі й на номери довідкового центру. Деякі абоненти отримали некоректні SMS-повідомлення про стан рахунку. 
Причиною цих складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків не було.
Абоненти, які зіткнулись з обмеженнями дзвінків внаслідок помилки, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг. Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння :pray_tone2:

Переглянути оригінал

143 Відповідей

Рівень користувача 1

Поповнила рахунок, зняло гроші і прийшла смс що плату за умовами тарифного плану здійснено, а зараз не можу навіть подзвонити бо каже що на моєму рахунку недостатньо коштів для здійснення дзвінка. Це як взагалі ?

Рівень користувача 2

16.01 оплатила пакет себе, сыну и маме. Сегодня не смогла позвонить,  т.к. "недостаточно денег". У мамы тоже самое. В приложение Мой киевстар зайти не могу. Справочные службы не работают. Что происходит?!

Рівень користувача 1

Тоже самое! Есть деньги, есть минуты и Мб интернета. А говорят, что нет средств для звонка, справочная говорила, что нет операторов сначала. А теперь не работает не приложение, не устанавливается соединение со справочной и даже не работает проверка счета по 111. 
Киевстар, может вы разошлёте пользователям уведомление, что происходит, если с вами все равно связаться нельзя?!!

Рівень користувача 1

Не можли зателефонувати! Навіть у довідкову, нонсенс, але відповідає "ге існує номера". Як можебне існувати 466??? Що з цим зв'язком???

Аналогично. Срочно надо было позвонить, а нифига. Пакет оплачен 11.01, сегодня уже все, что за .... Оператор не работает, приложение не работает!!!!

Рівень користувача 1
  1. При попытке зайти в приложение пишет “Ой, не удалось связаться с сервером”
  2. При попытке узнать баланс *111# пишет “Неизвестная ошибка”
  3. При попытке кого-то набрать слышу голосовое сообщение “На счету не достаточно средств”. НО деньги на счету были. Пополнил на 200 грн на всякий случай - то же самое.

Что происходит?

Рівень користувача 3

Що з наданням послуг : і в мене і в чоловіка говорить, що на рахунку не має, хоча абонплата знята 26.01. Мій Київстар не бачить номера мого , до оператора не додзвонишся. За 300 грн в місяць обмежена в дзвінках - це жах. Пора переходити на інших операторів, які так не лагають 

было и такое когда от слова ваще не работала мобильная связь на что тех поддержка сказала что это их проблема вернут 170 грн и ничего не вернули во сервис классный

Рівень користувача 2
Позначка +1

Такая же фигня, вы решили вопрос?

Рівень користувача 3

Не можу здійснити телефонні дзвінки, плату за тариф знято 01.02., кошти на рахунку є.  466 не з'єднує з оператором

аналогічна фігня,  останнім часом взагалі якість звязку просто жахлива

Рівень користувача 2

У меня и мамы тоже самое + у мамы за сегодня списались ещё 180 грн в никуда! 

Те саме, а чоловіку вдалося здійснити дзвінок

Рівень користувача 1

Не возможно позвонить, говорят нет денег на счету, хотя они есть! Не работает проверка счета и приложение. Когда исправите? Что происходит?

Рівень користувача 1

Скільки можна кожного дня проблеми київстару терпіти?? Сьогодні нова, встаю а тут бац - не працює нічого, не можу ні подзвонити вже годину (каже що ніби коштів нема), ні смс написати, ні звісно ж оператору подзвонити, помилка при перевірці рахунку, *100# - сервіс недоступний, *111# сервіс недоступний, «мій київстар» - НЕДОСТУПНИЙ!  Ви вирішили ізолювати клієнта від суспільства??! Вже набридло, я змінюю оператора!

Рівень користувача 3

Від ранку неможливо до когось дозвонитися. Каже, що немає на рахунку. І це не тільки в мене. Акція підключена. Це якийсь збій системи?

У мене теж саме - не довзонишся нікуди

Рівень користувача 1

Така ж ситуація в мене та у знайомих!

Рівень користувача 1

У мене теж вчора списали 105 грн + до оплати по тарифу!

Рівень користувача 4
Позначка

Геніальний хід від київстара. Зараз народ кинеться поповнювати рахунки. Потім ці гроші у когось зарахуються, у когось відразу спишуться, у когось пропадуть з рахунку. А київстар буде морозитись. Можливо якійсь частині дуже настирливих, щось і компенсують. А в загальному свій фін.стан піднімуть.

Рівень користувача 1

Добрий ранок, якщо звичайно його можна назвати добрим.

Пропав пакет послуг у всіх, сайт не працює, подзвонити навіть через 1 не можна, що коїться?

Рівень користувача 3

В усієї моєї родини каже , немає коштів. Акція нещодавно поповнювалась. *111# не відкриває, пише не працює. Що за збій?

Рівень користувача 3

В нас так само...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Заспокойтеся, тимчасовий загальний збій, не треба ничого поповнювати, чекаемо на повідомлення від представників компанії!

Тед саме, не можливо подзвонити!

Відповісти