Вирішено

Складнощі з відправкою SMS



Показати перший допис

260 Відповідей

Доброго дня!

Не приходять та не надсилаються смс у користувачів Київстар.

Рахунок проплачений, блокування немає!!!

дана проблема від 16.01.20 і до сьогодні 19.01.20!

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Dimon4ik86:thinking:  действительно, странная ситуация. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@rostyslav999s, спробуйте переставити сім-карту в інший телефон та відправити повторно. 

Не отправляет смс в обычном и безопасном режиме

Позначка +1

А что за безопасный режим?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не отправляет смс в обычном и безопасном режиме

який у Вас телефон? 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Yuliagadasa33, не отправляется на любой номер или на какой-то определенный? 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@VitaBryk, перевіряли, чи коректно вказаний номер смс-центру? 

Чому я не можу надіслати повідомлення на номер 786

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@123Xrustuna123, що пише телефон при відправці? 

А что за тарифный план? В него включены смс в счет абонплаты? Если нет, то должна быть сумма для оплаты смс (или пакета смс).
Если же входит в тариф, то в настройках сообщений проверьте номер смс-центра +380672021111 (должен быть такой).

В мене Z-тариф, мають бути безкоштовні SMS, номер смс-центра такий, а SMS всерівно невідправляються 

Тариф проплачен, звонки проходят но смс не отправляются

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MashaL:thinking: ви вже звертались до оператора для вирішення цього питання? 

Чому я не можу відправити смс? Взагалі нікому!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mimike0929:thinking: в ваш тарифний план входять SMS? Якщо ні, коштів на рахунку достатньо для відправки? 

Три телефона и три симки Киевстар, а смс не работает только звонки, почему ведь пару месяцев назад всё было нормально? (тарифы Безлим Соцсети).

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Zayac а вы случайно в инженерное меню телефона не заходили? Через него можно случайно удалить номер смс-центра.

Спасибо за ответ, но проблема оказалась в деньгах.

Позначка +1

@Zayac, :thinking: полагаю, это связано с нехваткой денег.

Да, хотя совсем недавно этих денег хватало.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zayac:thinking: возможно по номеру подключены дополнительные платные услуги, потому денег на отправку SMS и не хватило. 
Посмотреть затраты вы можете в личном кабинете системы самообслуживания “Мой Киевстар”. Раздел “Затраты и платежи” - “Детализация затрат”. 

Рівень користувача 1

Я не могу никому отправлять смс. Что мне делать?

Рівень користувача 6
Позначка

@Maksim228 ,  в першу чергу  необхідно перевірити наявність  бонусних смс або грошей на рахунку для відправки повідомлень.   Якщо є кошти/бонусні смс, а послугою не вдається скористуватись, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для перевірки.

У мене ще краще: на один номер (Vodafone) смс не відправляються, хоча раніше було все нормально. Пише: Не удалось отправить сообщение через KYIVSTAR. Ошибка 8.

На всі інші номери, включаючи номери Vodafone все відправляється.

Рівень користувача 6
Позначка

@kostpolt, якщо повідомлення не надсилається на один номер і ви вказуєте його в правильному форматі, це означає що складності на номері одержувача. З якоїсь із причин він не може приймати повідомлення.
Наприклад:
- увімкнено блокування СМС
- складності в мережі одержувача
- черга СМС.

Дякую, там правда може бути заповнена пам’ять смс на телефоні. Але перевірити важко, бо він десь вчора телефон посіяв...

Відповісти