Вирішено

Помилка при спробі перевірити стан рахунку


Рівень користувача 1

Не можу перевірити баланс основного рахунку, пише послуга тимчасово недоступна, і до оператора не можу додзвониться, навіть гудки не йдуть, нічого не говориться. Питання: що відбувається? В чому причина? Коли будуть усунені неполадки? Додам те, що зараз я перебуваю в м. Житомир ..
Хтось щось знає? Прошу дайте відповідь!!

icon

Найкраща відповідь від Christelle 20 вересень 2017, 02:15

@talib, раді Вас вітати у нашій Спільноті!🙂
А у нас почались роботи на обладнанні, яке обслуговує деякі сервіси, включаючи і перевірку рахунку. 😣 Неприємно, звісно, серед ночі із таким зіткнутись, але я точно знаю, що у нашій компанії клієнти, які з розумінням ставляться до планових робіт😊
Переглянути оригінал

39 Відповідей

@KavunIgor, вітаємо Вас в спільноті!☺ .
Зараз на устаткуванні проводяться планові роботи, по їх завершенню ситуація стабілізується. Технічний відділ обіцяв завершити роботу максимум до 06:00 ранку.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Поставте собі Мій Київстар, винесіть віджет на робочий стіл та дивіться свій рахунок досхочу.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Kigai, добро пожаловать в наше сообщество!
Проверить корректность работы команды можно с помощью переустановки сим в другое устройство, к примеру, телефон. Но учитывая сложность этого действия, лучше зарегистрировать номер в личном кабинете и иметь доступ к остатку и расходам в любое время суток.
Рівень користувача 6
Позначка +1
LarisaO, добро пожаловать в наше сообщество!
Проверить остаток можно через код *111# и вызов. Важно учитывать, что при пополнении может быть оплачена абонплата, возможно у вас именно такая ситуация.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@talib, раді Вас вітати у нашій Спільноті!🙂
А у нас почались роботи на обладнанні, яке обслуговує деякі сервіси, включаючи і перевірку рахунку. 😣 Неприємно, звісно, серед ночі із таким зіткнутись, але я точно знаю, що у нашій компанії клієнти, які з розумінням ставляться до планових робіт😊
Рівень користувача 1

Не можу перевірити баланс основного рахунку. Пише “Послуга тимчасово недоступна”.

Рівень користувача 8
Позначка +2
Должно изначально показывать правильный баланс счета и без всяких перезагрузок.

P.S: на iOS это самый бестолковый виджет из всех, когда-либо попадавшихся мне.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Iryna17, рада вітати вас у нашій спільноті!
Що отримуєте у відповідь? Чи працює ця комбінація в іншому телефоні?
Рівень користувача 4
Позначка
...я точно знаю, що у нашій компанії клієнти, які з розумінням ставляться до планових робіт😊@Christelle, інформацію про які оператор зазделегіть публікує на своєму маркетинговому сайті. До речі, ще в чинному законодавстві ця вимога є :)
На якій сторінці оператор інформує про ці планові роботи?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Iryna17, ця помилка свідчить про те, що телефон не сприймає набор короткої комбінації. Будь ласка, спробуйте сім-карту включити у інший телефон і там перевірити набор *111#.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@LarisaO, проверить дату снятия абонплаты можно *100# и вызов, следуя подсказкам меню просмотрите информацию о тарифе.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Maxik864, рекомендую спробувати перезавантажити телефон/ вкл.-викл. авіарежим і повторити спробу перевірки через годину.
Рівень користувача 8
Позначка +4
А каким способом проверяли?
Пробовали перезагрузить оборудование ?
Не можу дізнатись стан рахунку.
Рівень користувача 8
Позначка +1
через Мій Київстар спробуйте!
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Vitalii Semenchuk, раді вітати вас в нашій спільноті!
Взагалі ця помилка свідчить про те, що телефон не сприймає набір короткої комбінації.
Але ви пишете, що на інших сім-картах такої помилки немає🤔Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для детальної перевірки.
А поки що, як альтернатива, якщо у вас номер передплаченого зв'язку, перевірити стан рахунку зможете в голосовому режимі - 455 та виклик.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤔цікаво. А ви знаходитесь на території України, або закордоном?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤓а пробували в телефонній книзі, в самому контакті видалити спеціальну команду (*111#) і прописати її заново? І протестувати роботу USSD-запиту через збережений номер?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤔ніяких змін? Не працює?

P.S.: можете зробити скріншот помилки, і поділитись їм на форумі?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, дякую за скріншот.
🤔Передавала питання в технічний відділ (чи є складності в роботі USSD-запиту *111# та виклик), і отримала відповідь, що інформація про масові складності не надходила.
Тому в мене буде до вас прохання, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, прикріпити скріншот і описати в чому саме полягають складності. Консультант передасть запит на індивідуальну перевірку.
Карта стоит в автомобильной сигнализации, после поездки заграницу перестала работать, не могу проверить баланс. Карта сама работает, звонки принимает, но баланс не проверяется.
*111# запросом. Уже пополнил счет и связь восстановилась, но счет до сих пор не могу проверить. Возможно это баг в самом ПО сигнализации.
Не можу перевірити стан рахунку за *111#
До поїздки за кордон все працювало, після повернення додому при комбінації *111# видає " проблеми підключення чи недійсним код ММІ".
Здравствуйте! Пополнила счет, но денег на счете не вижу, в системе Мой Киевстар - баланс 0, при звонке 466 тоже 0, но телефон работает, звоню) Скажите, как посмотреть реальный остаток денег на счете? Тариф "Безлим розмови" Спасибо!

Відповісти