Вирішено

Помилка при спробі перевірити стан рахунку


Рівень користувача 1

Не можу перевірити баланс основного рахунку, пише послуга тимчасово недоступна, і до оператора не можу додзвониться, навіть гудки не йдуть, нічого не говориться. Питання: що відбувається? В чому причина? Коли будуть усунені неполадки? Додам те, що зараз я перебуваю в м. Житомир ..
Хтось щось знає? Прошу дайте відповідь!!

icon

Найкраща відповідь від Christelle 20 вересень 2017, 02:15

@talib, раді Вас вітати у нашій Спільноті!🙂
А у нас почались роботи на обладнанні, яке обслуговує деякі сервіси, включаючи і перевірку рахунку. 😣 Неприємно, звісно, серед ночі із таким зіткнутись, але я точно знаю, що у нашій компанії клієнти, які з розумінням ставляться до планових робіт😊
Переглянути оригінал

39 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rromarrio, на текущий момент временно недоступен перевод средств с мобильного счета на банковскую карту, а так же вход в личный кабинет пользователя услуги "СМАРТ-деньги" по всем каналам. Это связано со вступлением в силу Закона о финансовом мониторинге.

Приносим извинения за временные неудобства :pray_tone2:

...и теперь когда хочу проверить счёт через *111# пишет нажаль послуга недоступна спробуйте пізніше, так же не могу войти в мой Киевстар, до этого все работало и тариф у меня оплачен

:thinking: как сейчас обстоят дела с проверкой счета и входом в систему самообслуживания?

Позначка +1

@rromarrio, возможно ваш аккаунт на Киевстаре заблокирован. Попробуйте, например,  сделать звонок.

Здравствуйте, мне пополнили счёт с водафона на киевстар на 200 грн, хотел перевести на карту через смарт деньги но не получается, пишет что для моего номера недоступно, и теперь когда хочу проверить счёт через *111# пишет нажаль послуга недоступна спробуйте пізніше, так же не могу войти в мой Киевстар, до этого все работало и тариф у меня оплачен

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gal93:thinking: пробували ще раз перевірити стан рахунку? Вийшло? 

Рівень користувача 1

Не можу перевірити баланс основного рахунку. Пише “Послуга тимчасово недоступна”.

Рівень користувача 8
Позначка +2
@IrynaStt, можливо, у вас кошти резервуються під інтернет-сесію. 🤔 Зверніться до оператора, щоб перевірити.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Должно изначально показывать правильный баланс счета и без всяких перезагрузок.

P.S: на iOS это самый бестолковый виджет из всех, когда-либо попадавшихся мне.
А якщо нема інтернет а, щоб зайти у Мій Київстар? Що тоді? Далі телефон перезагружати?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Поставте собі Мій Київстар, винесіть віджет на робочий стіл та дивіться свій рахунок досхочу.
Добрий день! При перевірці стану коштів вибиває не точну суму, потрібно перезагружати телефон, щоб показало реальні кошти. І якщо знов були потрачені гроші покаже ту ж суму при останній перезанрузці, тому потрібно знов перезагружати телефон. Можливо це в настройках телефона? Чи Все таки в мережі? Що робити?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, дякую за скріншот.
🤔Передавала питання в технічний відділ (чи є складності в роботі USSD-запиту *111# та виклик), і отримала відповідь, що інформація про масові складності не надходила.
Тому в мене буде до вас прохання, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, прикріпити скріншот і описати в чому саме полягають складності. Консультант передасть запит на індивідуальну перевірку.
@Xomyak, так. Скріншот нижче, в додатку.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤔ніяких змін? Не працює?

P.S.: можете зробити скріншот помилки, і поділитись їм на форумі?
Пробував. Навіть весь контакт стирав і заново створював, і з комою грався.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤓а пробували в телефонній книзі, в самому контакті видалити спеціальну команду (*111#) і прописати її заново? І протестувати роботу USSD-запиту через збережений номер?
Проблема з'явилась після повернення з-за кордону. Хоча не можу сказати точно, що було причиною. Не кожен день перевіряю. Всі попередні поради не допомогли.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤔цікаво. А ви знаходитесь на території України, або закордоном?
Цікаво, що працює, коли вводиш запит через цифрову панель а не через збережений номер
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Maxik864, рекомендую спробувати перезавантажити телефон/ вкл.-викл. авіарежим і повторити спробу перевірки через годину.
Коли хочу перевірити стан рахунку *111#
Вискакує помилка в якісь написано
"Проблема підключення чи не дійсний код MMI"
Допоможіть хто знає як вирішити проблему
Рівень користувача 6
Позначка +1
@LarisaO, проверить дату снятия абонплаты можно *100# и вызов, следуя подсказкам меню просмотрите информацию о тарифе.
LarisaO, добро пожаловать в наше сообщество!
Проверить остаток можно через код *111# и вызов. Важно учитывать, что при пополнении может быть оплачена абонплата, возможно у вас именно такая ситуация.

Спасибо большое за ответ! Через код *111 - получаю информацию - у вас на счете 0.00 грн. Дело в том, что я не помню, какого числа купила этот тариф, т. е. меня могут отключить в любой момент. Хотелось бы конечно знать точку отсчета)))
Анита, скажите, а как это оплачена абонплата при пополнении ? Как нужно положить деньги на счет в следующий раз, что бы видеть свои расходы? Еще раз спасибо за ответ.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Vitalii Semenchuk, раді вітати вас в нашій спільноті!
Взагалі ця помилка свідчить про те, що телефон не сприймає набір короткої комбінації.
Але ви пишете, що на інших сім-картах такої помилки немає🤔Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для детальної перевірки.
А поки що, як альтернатива, якщо у вас номер передплаченого зв'язку, перевірити стан рахунку зможете в голосовому режимі - 455 та виклик.
Не можу перевірити стан рахунку за *111# ... додому при комбінації *111# видає " проблеми підключення чи недійсним код ММІ" Переставляв сімку в інший телефон,то працює, Взяв іншу сімку київстару в свій телефон,також працює... Що робити ??
Рівень користувача 6
Позначка +1
LarisaO, добро пожаловать в наше сообщество!
Проверить остаток можно через код *111# и вызов. Важно учитывать, что при пополнении может быть оплачена абонплата, возможно у вас именно такая ситуация.

Відповісти