Вирішено

Помилка при спробі перевірити стан рахунку



Показати перший допис

39 Відповідей

Пробував. Навіть весь контакт стирав і заново створював, і з комою грався.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, 🤔ніяких змін? Не працює?

P.S.: можете зробити скріншот помилки, і поділитись їм на форумі?
@Xomyak, так. Скріншот нижче, в додатку.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@vitkh, дякую за скріншот.
🤔Передавала питання в технічний відділ (чи є складності в роботі USSD-запиту *111# та виклик), і отримала відповідь, що інформація про масові складності не надходила.
Тому в мене буде до вас прохання, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, прикріпити скріншот і описати в чому саме полягають складності. Консультант передасть запит на індивідуальну перевірку.
Добрий день! При перевірці стану коштів вибиває не точну суму, потрібно перезагружати телефон, щоб показало реальні кошти. І якщо знов були потрачені гроші покаже ту ж суму при останній перезанрузці, тому потрібно знов перезагружати телефон. Можливо це в настройках телефона? Чи Все таки в мережі? Що робити?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Поставте собі Мій Київстар, винесіть віджет на робочий стіл та дивіться свій рахунок досхочу.
А якщо нема інтернет а, щоб зайти у Мій Київстар? Що тоді? Далі телефон перезагружати?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Должно изначально показывать правильный баланс счета и без всяких перезагрузок.

P.S: на iOS это самый бестолковый виджет из всех, когда-либо попадавшихся мне.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@IrynaStt, можливо, у вас кошти резервуються під інтернет-сесію. 🤔 Зверніться до оператора, щоб перевірити.
Рівень користувача 1

Не можу перевірити баланс основного рахунку. Пише “Послуга тимчасово недоступна”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gal93:thinking: пробували ще раз перевірити стан рахунку? Вийшло? 

Здравствуйте, мне пополнили счёт с водафона на киевстар на 200 грн, хотел перевести на карту через смарт деньги но не получается, пишет что для моего номера недоступно, и теперь когда хочу проверить счёт через *111# пишет нажаль послуга недоступна спробуйте пізніше, так же не могу войти в мой Киевстар, до этого все работало и тариф у меня оплачен

Позначка +1

@rromarrio, возможно ваш аккаунт на Киевстаре заблокирован. Попробуйте, например,  сделать звонок.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rromarrio, на текущий момент временно недоступен перевод средств с мобильного счета на банковскую карту, а так же вход в личный кабинет пользователя услуги "СМАРТ-деньги" по всем каналам. Это связано со вступлением в силу Закона о финансовом мониторинге.

Приносим извинения за временные неудобства :pray_tone2:

...и теперь когда хочу проверить счёт через *111# пишет нажаль послуга недоступна спробуйте пізніше, так же не могу войти в мой Киевстар, до этого все работало и тариф у меня оплачен

:thinking: как сейчас обстоят дела с проверкой счета и входом в систему самообслуживания?

Відповісти