Важливо Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей
Все частіше обривається зв'язок та під час розмов чую сторонні звуки, шуми. З чим це пов’язано та як це усунути?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 30 серпень 2018, 12:18

@olololo, по-перше, слід визначити, де саме зникає покриття: тільки в приміщенні чи на вулиці також. Якщо тільки в приміщенні, то причиною її виникнення можуть бути конструкції будівлі, які заважають поширенню радіохвиль. Радіохвилі, відповідно до своєї фізичної природи, мають здатність затухати в місцях, що утруднюють їх проходження, а також внаслідок впливу таких факторів: робота сторонніх радіовипромінювальних пристроїв, атмосферні явища, складність рельєфу, конструктивні особливості будівель і т.д. Якщо на вулиці також, то слід перевірити/поцікавитися, чи у інших користувачів також є складнощі із покриттям. Якщо складність із покриттям (пропадає покриття/не чути співрозмовника/шум/обрив зв'язку при успішному з'єднанні/сторонні звуки в слухавці/приходить смс, що намагалися зателефонувати/абонент поза зоною досяжності та інші схожі) є тільки у вас, треба протестувати роботу сім-карти в іншому телефоні та перевірити, чи немає блокувань дзвінків в налаштуваннях телефону (при цьому, якщо ситуація однакова, слід, можливо, замінити картку на нову). Якщо в іншому телефоні все гаразд - треба ремонтувати мобільний. Якщо погане покриття і у інших користувачів, слід поцікавитися у оператора, можливо, у вашому населеному пункті є короткочасні масові складнощі, тоді їх усунуть і все буде 👌🏻. Якщо складнощі із покриттям у вашому населеному пункті спостерігаються давно, слід звернутися до оператора та залишити заявку для перевірки та усунення такої ситуації нашими інженерами. При цьому треба підготувати таку інформацію: назву населеного пункту, область, вулицю і номер дому, час (як давно проявляється погане покриття). Дані вулиці і номер дому потрібні суто для інженерів, адже вони швидше зможуть зорієнтуватися, яка базова станція могла підвести ❗️Якщо у вас покриття 4G і ви не можете здійснювати/приймати дзвінки, значить у вас обраний режим 4G only в телефоні. Виберіть потрібну опцію мережі в налаштуваннях телефону (в залежності від виробника / моделі): авто 2G / 3G / 4G /LTE.



P.S. Дані не використовуються для слідкування за абонентами 👁️😎😉
Переглянути оригінал

3560 Відповідей

Рівень користувача 4
Я пользуюсь связью недавно, и сейчас меня просто выводит связь от Киевстар, у нас в селе одна вышка, но она сбоит, ну это не из-за вышки, тут вокруге везде сбоит связь, она просто каждые 5 минут исчезает и нет стабильности, у всех в, селе и в городе сбот связь, тот же megogo не можна смотреть,
так-как связь исчезает и видео просто не грузит, это не из-за телефона если вы подумали так, это связь, я уже проверял на всех телефонах что попали под руки мои. нахожусь я в Черноморске, живу рядом с ним в одном селении. Что хочу сказать, решите проблему с сбоями!!
Рівень користувача 2
Люди у кого нету связи пишите сюда
Рівень користувача 1
Позначка
В ночь с 25 на 26 июня в 2:50 полностью пропала связь Киевстар. Это происходит третий раз за последнюю неделю. Когда восстановится связь?! В чем причины постоянных внезапных отключений?!
Рівень користувача 7
Позначка +1
В нашому н.п. вже 8 місяців є 3G і його покриття краще всіх інших операторів. Але є невелика проблема, зранку в приміщенні ловить лише EDGE, десь з 12 до 16 годин буде ловити вже 3-4 палочки 3G, вечором залишається одна палочка і вночі вже знову EDGE. Скільки вже звертались до оператору, але результату 0, тільки відправляють спеціалістів на перевірку. 😭 😭 😭
Рівень користувача 2
Вчера приехал на дачу метро осокорки (Киев), совчерашнего дня связь то появляеться то пропадаем интернет вообще нет. Две недели назад на этом же месте нарадываться не мог интернету. Когда появиться связь и интернет на Осокорках (Киев)?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Привіт. Рада вітати вас у Спільноті Київстар!

Ми живемо в прогресивний час, і мобільний зв'язок є невіддільною частиною нашого повсякденного життя. Іноді трапляється, що в самий непідходящий момент погіршується якість зв'язку, або ще гірше — зникає мережа і ми залишаємося на самоті. :(

Для вашої зручності я створила цю закріплену тему, щоб ви швидко могли знайти відповідь з рекомендаціями інших користувачів або додали свій коментар, на який ми швидше зможемо відреагувати.

Основні рекомендації, які слід виконати при тимчасових складнощах зі зв'язком:

Перевірте роботу SIM-картки в іншому телефоні та уточніть чи є скаладнощі у інших абонентів нашої мережі, які поруч з вами.
В залежності від цього можливі наступні варіанти:

1. У інших все гаразд. В іншому телефоні покриття є.
  • Потрібно перевіряти роботу мобільного апарату.
2. У інших все гаразд. В іншому телефоні також складнощі.
  • Потрібно робити заміну SIM-карти. Детальна інформація за посиланням
3. У інших такі ж складнощі при користуванні послугами зв'язку.
  • Для детальної перевірки зверніться до служби підтримки в онлайн-чат з системи Мій Київстар або скористайтесь онлайн-консультантом на сторінці.
Рівень користувача 2
Днепропетровская обл. г. Кривой рог, пропала сеть! Что, случилось и когда появиться?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогая, @Alena.Sliusar.
Чрезмерно много для этого нужно делать телодвижений, клиент делает единственно правильное движение это оплачивает услуги мобильной связи 3.1. Абонент зобов'язаний: 3.1.8. своєчасно оплачувати Інсталяційні роботи (якщо такі виконуються) та Послуги згідно зі встановленим в Умовах або у Договорі порядком розрахунків; а саме 3.1.12. утримувати у справному стані абонентські лінії у межах території, що належить Абоненту (приватний житловий будинок, присадибна ділянка, квартира, офісне приміщення тощо); — пункт 3.1.12. Не держите клиента за идиота.
— трудности в сети это проблемы ПрАТ «Київстар» в соответствии с договором 4.1.38. усувати пошкодження Мережі у строк, передбачений наказом Міністерства транспорту та зв’язку №147 від 19.03.2010 р. «Про встановлення рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку» та наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 91 від 22.02.2010 р. «Про встановлення рівнів якості послуг фіксованого телефонного зв'язку». У разі, якщо строки усунення пошкоджень Мережі не визначені законодавством – усунення таких пошкоджень здійснюється Оператором протягом 5 діб із зафіксованого моменту подання Абонентом відповідного повідомлення про пошкодження;

Лицензию ПрАТ «Київстар» получил, будь-те добры предоставлять только качественные услуги!
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Alex Dex, здравствуйте! Спасибо, что обратили наше внимание на сложности со связью в селе Приветное Запорожской области. Замена оборудования завершена была еще в прошлом году, уже и период отладки прошел. Пока в области ведутся работы по замене оборудования мы можем все поправить. Без связи в современном мире уже совсем никуда. Надеюсь, что в ближайшее время ситуация исправится к лучшему.
Рівень користувача 1

На моїй вулиці дуже погано працює зв'язок Київстар при увімкненому 4g. Якщо переключити на 3g, або 2g, то зв'язок працює нормально, але для нормального функціонування інтернету потрібен саме 4g. Сам 4g інтернет працює нормально.

Ця проблема не тільки в мене одного, а й у багатьох сусідів у кого смартфони.

Вже не раз писав жалоби та дзвонив оператору.

Скали, що зроблять ближче до нового року, але вже майже травень і на даний момент я працюю вдома, а розмовляти по київстару просто неможливо. Або мене співрозмовник не чує, або я його.

Рівень користувача 2
Связи нет нису убытки. Наверно.надо писать иск на оператора в суд пусть возмещаеьвозмещает!
Рівень користувача 1
Г.кривой рог , центрально городской район , полностью пропала связь , пишет нет сети !!Когда буду устранены все неполадки и наладится качество сети ?
Рівень користувача 1
Как дозвониться до оператора?это невозможно!хочу пожаловатся на качество связи,которое достало уже.Киевстар,вы офигели там???мало того что мобильный интернет плохой!так и разговаривать невозможно.почему раньше к Вашим операторам можно было дозвонится,а сейчас нет????
Рівень користувача 1
20 минут назад пропала связь Кременчуг, Полтавская область
Рівень користувача 1
проблеми з мережею, це просто капець якийсь..
в мене така ситуація: переїхав із міста в село жити, і почалось, пропадає сигнал.. спочатку думав що це прошивка телефона, але ж ні, в знайомих на Київстарі таж сама ситуація..
я спочатку думав, мож дійсно щось із телефоном, але коли буваю у місті, то ніби ситуація краща, але вже ж те саме: дзвониш до когось, 3 сек макс, і все, пропала мережа...
вже навіть оновив версію прошивки на телефоні, все одно, нічого не дало...
не розумію реально в чому справа, але процес триває вже 2 місяці без змін, тех підтримка пише: ми стараємось це виправити.. , в найближчому часі.. , все розумію, але коли нас багато, то значить це щось серйозне, можна ж якось це пояснити!!!!
останні пояснення: "у Вашому регіоні слабкий сигнал!". Ок, може бути, але щоб на 1 хв часу, мережа пропада 4-5 разів, в таке повірить хіба л*х. Я вже подумую про зміну оператора, краще заплачу на 20-30 грн дорожче, але буду впевнений що зможу нормально поговорити.. сумно трохи..
Рівень користувача 3
Ну все это было последней каплей вы там по***ли чтоли? Оператору не дозвониться Инет г* с постоянными розрывами, так теперь еще и такая муть как нет сигнала.... Да и в добавок без моего ведома подключили мне платную услугу за 5 грн в сутки.... Вот это блин перешел на 4g за 150 грн либо делайте что-то с этим или это последний месяц пользования киевстаром
Выход один - всем Кременчугом перейти на другого оператора, т.к. ситуация не измениться, компания Киевстар вообще не реагирует на обращения, только и говорят, что мы передали информацию в тех.отдел, а дальше никакого движения.
Рівень користувача 1
Скажите почему ваша связь такая? Почему обслуживание с каждым годом всё хуже и хуже? Какого хрена я должна платить пять грн за то что я пополнила свой счёт и абонплата не снимается? Я вижу вы хитро сделанные, должны снимать по пять грн пока все деньги не снимут отца а только потом ночью вы снимите полное абонплату. Разве это так тяжело исправить? Ну да вам же надо только нажиться на людях, поднять цену непонятно куда , А качество сети нихрена не меняется!!! Всем своим друзьям советую переходить на других операторов сети!!! Я у вас значит золотой клиент? Крадете вы много. За более 7 лет пользования - в последний год просто в шоке с вас! У вас самая худшая сотовая связь! Надеюсь вы потеряете миллионы своих клиентов из-за такого ужасного отношения!!!
Рівень користувача 1
Здравствуйте, Всем. Являюсь контрактным клиентом Киевстар уже 15 лет. Живу в Киеве, район дач Осокорки, вот уже 3-ий день полностью отсутствует связь в локации моего проживания. Каждый день звоню оператору и меня "кормят завтраками". В итоге, сорвалось несколько важных встреч по причине того, что люди не могут мне дозвониться. Я понимаю технические работы имеют место быть, но ув-мая компания Киевстар, вы же наверняка позиционируете себя как серьёзная компания, а не шарашкина контора продающая Pre Paid. Неужели нельзя заранее оповестить абонентов о том, что планируются работы подразумевающие не просто плохую связь, а полное ее отсутствие!!!!!???? Я трачу на связь минимум 500 грн в мес и мне хотелось бы за эти деньги получать соответствующего качества услугу это во-первых. Во-вторых, было бы справедливо компенсировать абонплату за дни, в которые связи не было.И на последок, при всей своей лояльности к компании, всерьёз задумываюсь над тем, что бы спустя 15 лет сменить оператора. Если бы можно было перейти к другому оператору при этом сохранив номер 067.........., я бы это сделал. Стыдно должно быть!!!!
Рівень користувача 1
Доброго дня!Вже протягом місяця жахлива якість зв'язку яка спостерігається в усіх мешканців села Поліське, Березнівського району, Рівненської області.Проблема полягає у постійних обривах голосу під час розмови і дуже низької швидкості інтернету 3G!
Аналогічна ситуація.Голосовий зв'язок просто жахливий,співрозмовника чути з постійними перебоями.А 3G взагалі окрема історія.Знаходжусь від базової станції за 500 метрів, швидкість передачі даних дорівнює не більше ніж 2G.
Київстар, робіть щось із зв'язком,це неможливо терпіти далі.Ситуація у всіх користувачів цього населеного пункту.Раніше все було добре.
Рівень користувача 1
Город Кривой Рог пол ночи нету связи вообще, только экстренные вызова, случай не единичный, подтверждено с разных районов города
Когда будет связь??????
Рівень користувача 2
Киевстар вы думаете хоть как то отреагировать на нашу писанину?
Прокомментировали бы хоть что?
Рівень користувача 1
Запорожье. Нет связи с ночи 2.04. Только экстренные светятся звонки. Вознесеновский район, набережная.
Рівень користувача 1
Чтосо связью???? на 3 телефонах "нет сети"(Полтавская область)
Рівень користувача 1
Скажите вот я живу в городе Кременчуг, что тут произошло со связью, жалуюсь я и все мои родные и близкие, дозвониться часто не выходит, ужасные помехи, прерывистось связи, неразборчивость голоса. И это все уже более месяца. Это безобразие. Телефоны хорошие на них не грешить. Ответ мне дайте когда вы это все наладить. Или мы будем менять этот киевстар. Потому что сил терпеть уже нету.!!!

Відповісти