Корисно знати Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей
Все частіше обривається зв'язок та під час розмов чую сторонні звуки, шуми. З чим це пов’язано та як це усунути?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 30 August 2018, 12:18

Переглянути оригінал

4018 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lirika, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що при зверненні до оператора була зареєстрована технічна скарга, але ситуація з покриттям не змінилась на краще? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Luda1994, уточніть, будь ласка, що відбувається при спробі скористуватись мобільним Інтернетом? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня.Я вже тричі дзвонила Вашим операторам в надії на Вашу совість та порядність!Я продиваю в с.Михнівка.Полтавська обл.Решетилівський рн.вул.Вишнева 10.У мене вже більше місяця погана мережа.І погана на стільки,що іноді аж плачу.Додзвонитися до мене не може ніхто , протягом години лише смс приходить що намагалися додзвонитися.Сама я подзвонити можу лише в одній точці на дворі,хоч раніше не було такого ніколи!Крім того всього я вже мовчу про якість інтернету яка погіршилася ,Ваші оператори мене ігнорують.Видно вчилися в Бурсі!На якій підставі Ви взагалі міняєте і стягуєте плати за тариф, якщо мережа має якість гіршу ніж будь коли?!Або покращуйте мережу,робіть вже нарешті свою роботу,а не просто просиджуйте штани,або закривайте свою кантору!Вже немає сил терпіти це свавілля!Немає на Вас Бога!Така ситуація в Україні ще й Ви безсовісні смієте ігнорувати прохання людег!!!!Тьху на Вас!

Спробуйте вибрати в налаштуваннях телефону іншу мережу, зараз працює національний роумінг.

Доброго дня.Я вже тричі дзвонила Вашим операторам в надії на Вашу совість та порядність!Я продиваю в с.Михнівка.Полтавська обл.Решетилівський рн.вул.Вишнева 10.У мене вже більше місяця погана мережа.І погана на стільки,що іноді аж плачу.Додзвонитися до мене не може ніхто , протягом години лише смс приходить що намагалися додзвонитися.Сама я подзвонити можу лише в одній точці на дворі,хоч раніше не було такого ніколи!Крім того всього я вже мовчу про якість інтернету яка погіршилася ,Ваші оператори мене ігнорують.Видно вчилися в Бурсі!На якій підставі Ви взагалі міняєте і стягуєте плати за тариф, якщо мережа має якість гіршу ніж будь коли?!Або покращуйте мережу,робіть вже нарешті свою роботу,а не просто просиджуйте штани,або закривайте свою кантору!Вже немає сил терпіти це свавілля!Немає на Вас Бога!Така ситуація в Україні ще й Ви безсовісні смієте ігнорувати прохання людег!!!!Тьху на Вас!

Доброго дня. Не працює мобільний інтернет в селі Маслівка Київська обл. Підкажіть, будь ласка, в чому проблема і коли буде вирішена? Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ТатьянаGlory, @MariSavranska, на поточний момент є складності в роботі мережі. Про ситуацію відомо. Технічний відділ вже займається відновленням працездатності мережі. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, і дякуємо за розуміння. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Arthur Seredin, інформація про масові складності по Апостолово не надходила. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги на перевірку. 

Шановні, де зв'язок? Кам'янське

Рівень користувача 1

Также пропала связь в городе Каменское (Днепропетровская область). 

Доброго дня. У нас зранку повністю пропав зв’язок Київстар. Жодної інформації про пошкодження не надавалось. Покриття відсутнє в різних частинах міста.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@uppershifter, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви звертались до оператора для реєстрації технічної скарги?

Рівень користувача 1
Позначка

Добрый день! Я нахожусь в Запорожской области, Бердянский район, село Преслав (индекс 72145). У нас уже 2 недели нет связи. Не подскажете - когда она появится?

Мой номер +38068ххх7347

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yusserr, в першу чергу приношу вибачення за те, що такий тривалий час не відповідала на ваше звернення. 
Я передала інформацію колегам в технічний відділ. 
Дякуємо за надані дані. 

Сообщите о проблеме оператору у них антена шатается

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anastasia90, інформація про масові  складності не надходила. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги.

Добрый день! Со вчерашнего вечера (06.07.2022) отсутствует сеть КС ,Одесская обл,Березовский р-н.С чем это может быть связано?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svitlana Slonska, судячи з внутрішньої карти “аварій”, зараз в цьому населеному пункті є складності з покриттям 😔

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Endeh, уточніть, будь ласка, мова йде про телефонію, або про мобільний Інтернет? 

Добрий день, підскажіть будь ласка чи є зараз покриття Київстару у місті Бахмут. Немає можливості зв‘язатись з рідними…

Сигнал 4G, 1 линия из 5 линий. Сигнал 3G, полный. При попытке зарегистрироваться в 4G сети, телефон через секунд до 30, переходит назад в сеть 3G. Киев, Тулузы 2/58 https://maps.app.goo.gl/65vn7HzpSViFo82W8

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Will be fine, уточніть, будь ласка, пробували обрати автоматичний вибір мережі 3/4G, або 3G і протестувати роботу мережі?

Позначка

Проблема которая всплывает постоянно и в ненужное время - пропадает напрочь связь, чаще всего дома. Казалось бы: "наверное у вас телефон плохо ловит", "плохое покрытие из-за расположения квартиры/дома", "возможно проблема в настройках телефона". НО НЕТ! У меня нормальный телефон, которого мне на мои потребности и "шустрые" действия хватает и касательно настроек - у меня стоит "only 4G". Касательно дома - не думаю, что живя на пятом этаже у верха фонтана в г. Светловодск и сидя за частую возле окна, у меня будет плохо интернет. Да, скорость передачи хорошая, но например за сегодня уже 2 раза глохнул мобильный интернет и пропадала связь при разговоре.

P.S. да я пользуюсь мобильным интернетом дома, но это потому что из-за слабого роутера wifi не достаёт нормально до моей комнаты и купить новый роутер я не могу себе позволить, но не суть

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton Ber, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для перевірки актуальної інформації з покриттям та реєстрації технічної скарги.

Ні. Куди звертатися треба? Можно посилання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton Ber, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для реєстрації технічної скарги?

Відповісти