Важливо Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей
Все частіше обривається зв'язок та під час розмов чую сторонні звуки, шуми. З чим це пов’язано та як це усунути?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 30 серпень 2018, 12:18

@olololo, по-перше, слід визначити, де саме зникає покриття: тільки в приміщенні чи на вулиці також. Якщо тільки в приміщенні, то причиною її виникнення можуть бути конструкції будівлі, які заважають поширенню радіохвиль. Радіохвилі, відповідно до своєї фізичної природи, мають здатність затухати в місцях, що утруднюють їх проходження, а також внаслідок впливу таких факторів: робота сторонніх радіовипромінювальних пристроїв, атмосферні явища, складність рельєфу, конструктивні особливості будівель і т.д. Якщо на вулиці також, то слід перевірити/поцікавитися, чи у інших користувачів також є складнощі із покриттям. Якщо складність із покриттям (пропадає покриття/не чути співрозмовника/шум/обрив зв'язку при успішному з'єднанні/сторонні звуки в слухавці/приходить смс, що намагалися зателефонувати/абонент поза зоною досяжності та інші схожі) є тільки у вас, треба протестувати роботу сім-карти в іншому телефоні та перевірити, чи немає блокувань дзвінків в налаштуваннях телефону (при цьому, якщо ситуація однакова, слід, можливо, замінити картку на нову). Якщо в іншому телефоні все гаразд - треба ремонтувати мобільний. Якщо погане покриття і у інших користувачів, слід поцікавитися у оператора, можливо, у вашому населеному пункті є короткочасні масові складнощі, тоді їх усунуть і все буде 👌🏻. Якщо складнощі із покриттям у вашому населеному пункті спостерігаються давно, слід звернутися до оператора та залишити заявку для перевірки та усунення такої ситуації нашими інженерами. При цьому треба підготувати таку інформацію: назву населеного пункту, область, вулицю і номер дому, час (як давно проявляється погане покриття). Дані вулиці і номер дому потрібні суто для інженерів, адже вони швидше зможуть зорієнтуватися, яка базова станція могла підвести ❗️Якщо у вас покриття 4G і ви не можете здійснювати/приймати дзвінки, значить у вас обраний режим 4G only в телефоні. Виберіть потрібну опцію мережі в налаштуваннях телефону (в залежності від виробника / моделі): авто 2G / 3G / 4G /LTE.



P.S. Дані не використовуються для слідкування за абонентами 👁️😎😉
Переглянути оригінал

3560 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Screp, інформація про масові складності не надходила. Уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічного звернення? 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Вже на протязі

Всі проблеми від протягу)

Вже на протязі 2 місяців ,постійні проблеми зі зв'язком.Та і раніше зв'язок був не дуже добрий.

Вінницька обл. Мурованокуриловецький район с.Жван

Проблеми у всьому селі, Ні прийняти ,ні подзвонити. Зато гроші знімають за не існуючий зв'язок постійно,Кругом зверталися, ні хто не хоче допомогти. 4G там ніколи не було, а 2G завжди с перебоями. Хай хоть раз би ,приїхали технарі ,та перевірили якість зв'язку.,а то по рекламі та телебаченні у них завжди кругом добре:(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elka777, інформація про масові складності не надходила. Уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічного звернення? 

Дуже жахливий зв’язок. Знаходячись вдома в центрі Києва , ніхто не може мені додзвонитися. На тому кінці повідомляюсь « зараз нажаль немає зв’язку з вашим абонентом». Але раз з третього деякі додзвонюються. На такий зв’язок скаржаться усі мешканці нашого будинку . 
чи можете вирішити це питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad88, інформація про масові складності не надходила. Уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічного звернення? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 Питання за що я сплачую?

За услуги

Рівень користувача 3
Позначка +1

До свого оператора звертались? Що він відповів? 

Доброго дня в нас м. Шаргород щодня з 7 до 14  годин пропадає звязок повністю я сплачую за послуги що місяця 300 грн. Питання за що я сплачую?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, досить неприємна ситуація :worried:
Зі своєї сторони передам дані інженерам. Але, на жаль, нічого не можу обіцяти….

Рівень користувача 7
Позначка +1

@KurwaMatj, а де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті?

Діло не в населеному пункті, це трапляється всюди. Крайній такий випадок зі мною трапився по дорозі в Буковель, десь біля Яремче, під час гострої необхідності в навігації, але Київстар вирішив що мені потрібно зробити паузу в поїздці))
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, а де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MrRC, зі своєї сторони передам дані інженерам для перевірки. Сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще.

Рівень користувача 7
Позначка +1

@KurwaMatj, ви також знаходитесь в Чернігові? 

Не в Чернігові)
Но це діло не в eSIM, таке замічаю і на старенькому 6s. Не допомагає ні “літачок”, ні повне перезавантаження телефону. Просто залипає інтернет, і єдині ліки від цього - це тільки час, попускає приблизно через хвилин 5-30.
Приходиться цих 30 хвилин користуватись послугами конкурента)
 

P.S.: підпис, вогонь :smiley:

:sunglasses:

Рівень користувача 4
Позначка

@MrRC, уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічного звернення? 

Ооо… они меня уже и слышать не хотят ! Хроническое все операторы в окопе (говорите с звездяной) … сегодня на телефоне супруги тоже замечено залипание lte, сеть есть , нета нет ! Волшебный самолёт как всегда помогает . 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, ви також знаходитесь в Чернігові? 

P.S.: підпис, вогонь :smiley:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MrRC, уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічного звернення? 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Вышел из подъезда, нет сети … самолёт на 10 сек , сеть появилась. Конкурент ведёт себя идеально (Чернигов, р-н Рокоссовского, iPhone XR) 

sim карту менял неоднократно.

Ловлю 1-3 раза в неделю, интернет пропадает (залипает) через день !

 

Є таке.
Десь 1 раз в тиждень таке замічаю.
iPhone Xs.

Рівень користувача 4
Позначка

Вышел из подъезда, нет сети … самолёт на 10 сек , сеть появилась. Конкурент ведёт себя идеально (Чернигов, р-н Рокоссовского, iPhone XR) 

sim карту менял неоднократно.

Ловлю 1-3 раза в неделю, интернет пропадает (залипает) через день !

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ihor Huslik Oleksiyovich, інформація про масові складності не надходила. Уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічного звернення? 

Рівень користувача 1

м. Покров, вул. Вокзальна дуже поганий зв'язок  та інтернет з'єднання.

З чим це пов'язане?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@v7000, дякую вам за зворотний зв’язок :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Albina210303:thinking: де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті?

Мне помогло следующее: настройки-сим карты и мобильные сети-моя сим-предпочтительней тип сети-выбрал 3g. Правда страдает интернет, но зато звонки приходят.

Если ставить предпочтительно - 4G , то тогда мне не дозваниваются ,  хотя палочки 3 штуки,

при 3G, стало 4-5 палочек постоянно (полная шкала). Может кому то такое поможет

Здравствуйте, со связью творятся какие-то чудеса. То не слышно ничего, то люди просто не могут дозвониться, а только потом приходит смс что кто-то там пару часов назад звонил, такое длится на протяжении полугода. Пожалуйста, постарайтесь как-то решить проблему. Такое происходит только у тех, кто использует Киевстар 

Відповісти