Корисно знати Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей
Все частіше обривається зв'язок та під час розмов чую сторонні звуки, шуми. З чим це пов’язано та як це усунути?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 30 August 2018, 12:18

Переглянути оригінал

4020 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OladyskaTatiana, уточніть, будь ласка, ви звертались з цією інформацією до оператора для реєстрації технічного звернення?

Рівень користувача 8
Позначка +1

А Ви ніколи не думали що можливо проблема безпосередньо з прошивкою телефону? Я так розумію у Вас обох iPhone?! Раніше була бага з прошивкою IOS та Київстар, но потім цю багу сам Apple фіксив

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vmart, в першу чергу приношу вибачення за те, що такий тривалий час не відповідала на ваше повідомлення. 

Уточніть, будь ласка, а до оператора з цією проблемою звертались? 

Рівень користувача 5

@vmart, в першу чергу приношу вибачення за те, що такий тривалий час не відповідала на ваше повідомлення. 

Уточніть, будь ласка, а до оператора з цією проблемою звертались? 

Дякую. Звертався, сказали що передадуть в техслужбу і на цьому все. Заявку робив ще в день поста. 

Рівень користувача 1

Час від часу намагаюся доздвонитися,але : 1. мережа постійно "плигає" і мене вибиває з голосового меню,а інколи взагалі зв'язку немає;2. в мене таке голосове меню,що того оператора треба набирати з пів години,що надзвичайно не зручно. Я розумію,що зараз бойові дії в країні,але просто цікаво причини таких збоїв в мережі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vmart, і, наскільки я зрозуміла, ніяких змін? 

Рівень користувача 5

@vmart, і, наскільки я зрозуміла, ніяких змін? 

вірно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OladyskaTatiana, уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vmart, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити стан заявки. 

Рівень користувача 1

Житомирська обл. м. Радомишль

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OladyskaTatiana, інформація про масові складності не надходила. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги.

Рівень користувача 1

Знаходжусь на окупованій території,немає навіть роумінгу,місто Мелітополь,треба зайти в приват 24,але для цього потрібно підтвердження с телефону,намагався увійти через інший спосіб з оператором приват банку,але спрацьовує автовідповідач і не можу змінити спосіб входу

маю тариф на безлімітний мобільний інтернет по 250 грн за місяць. в останній час великі проблеми зі зв'язком та інтернетом. не можу навіть подзвонити та отримувати смс.

щодо інтернету, то він взагалі відсутній. за цей місяць гроші в мене зняли, що скажете?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nikita7777777, мені дуже прикро, але я не зможу запропонувати ніякої альтернативи 😔

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yooeoon, для початку уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 

Вул. Павла Проценка, село Лозуватка, Криворізький район.

Слабкий сигнал спостерігається: в приміщенні 1/5 рисочок, а на подвір'ї 2/5. Це коли увімкнений 4G режим. 

Далі незалежно від розташування не змінюється якість:

коли режим 3G: 2(3)/5. Дуже нестабільно.

коли 2G - сигнал 5/5. Але ж швидкість доступу до мережі...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ipetrenko14, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для перевірки актуальної інформації з покриттям та реєстрації технічної скарги.

Вітання! Вже місяць на проспекті відрадний 6  (Київ), майже на працює телефонний зв’язок. Не можливо розмовляти. Пропадає Інтернет. Хоча покриття сигналу на телефоні на повну. Раніше ніколи таких проблем не спостерігалося. Прошу надати відповідь. 
дякую 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton Ber, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для реєстрації технічної скарги?

Ні. Куди звертатися треба? Можно посилання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton Ber, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для перевірки актуальної інформації з покриттям та реєстрації технічної скарги.

Позначка

Проблема которая всплывает постоянно и в ненужное время - пропадает напрочь связь, чаще всего дома. Казалось бы: "наверное у вас телефон плохо ловит", "плохое покрытие из-за расположения квартиры/дома", "возможно проблема в настройках телефона". НО НЕТ! У меня нормальный телефон, которого мне на мои потребности и "шустрые" действия хватает и касательно настроек - у меня стоит "only 4G". Касательно дома - не думаю, что живя на пятом этаже у верха фонтана в г. Светловодск и сидя за частую возле окна, у меня будет плохо интернет. Да, скорость передачи хорошая, но например за сегодня уже 2 раза глохнул мобильный интернет и пропадала связь при разговоре.

P.S. да я пользуюсь мобильным интернетом дома, но это потому что из-за слабого роутера wifi не достаёт нормально до моей комнаты и купить новый роутер я не могу себе позволить, но не суть

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Will be fine, уточніть, будь ласка, пробували обрати автоматичний вибір мережі 3/4G, або 3G і протестувати роботу мережі?

Сигнал 4G, 1 линия из 5 линий. Сигнал 3G, полный. При попытке зарегистрироваться в 4G сети, телефон через секунд до 30, переходит назад в сеть 3G. Киев, Тулузы 2/58 https://maps.app.goo.gl/65vn7HzpSViFo82W8

Добрий день, підскажіть будь ласка чи є зараз покриття Київстару у місті Бахмут. Немає можливості зв‘язатись з рідними…

Відповісти