Важливо Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей
Все частіше обривається зв'язок та під час розмов чую сторонні звуки, шуми. З чим це пов’язано та як це усунути?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 30 серпень 2018, 12:18

@olololo, по-перше, слід визначити, де саме зникає покриття: тільки в приміщенні чи на вулиці також. Якщо тільки в приміщенні, то причиною її виникнення можуть бути конструкції будівлі, які заважають поширенню радіохвиль. Радіохвилі, відповідно до своєї фізичної природи, мають здатність затухати в місцях, що утруднюють їх проходження, а також внаслідок впливу таких факторів: робота сторонніх радіовипромінювальних пристроїв, атмосферні явища, складність рельєфу, конструктивні особливості будівель і т.д. Якщо на вулиці також, то слід перевірити/поцікавитися, чи у інших користувачів також є складнощі із покриттям. Якщо складність із покриттям (пропадає покриття/не чути співрозмовника/шум/обрив зв'язку при успішному з'єднанні/сторонні звуки в слухавці/приходить смс, що намагалися зателефонувати/абонент поза зоною досяжності та інші схожі) є тільки у вас, треба протестувати роботу сім-карти в іншому телефоні та перевірити, чи немає блокувань дзвінків в налаштуваннях телефону (при цьому, якщо ситуація однакова, слід, можливо, замінити картку на нову). Якщо в іншому телефоні все гаразд - треба ремонтувати мобільний. Якщо погане покриття і у інших користувачів, слід поцікавитися у оператора, можливо, у вашому населеному пункті є короткочасні масові складнощі, тоді їх усунуть і все буде 👌🏻. Якщо складнощі із покриттям у вашому населеному пункті спостерігаються давно, слід звернутися до оператора та залишити заявку для перевірки та усунення такої ситуації нашими інженерами. При цьому треба підготувати таку інформацію: назву населеного пункту, область, вулицю і номер дому, час (як давно проявляється погане покриття). Дані вулиці і номер дому потрібні суто для інженерів, адже вони швидше зможуть зорієнтуватися, яка базова станція могла підвести ❗️Якщо у вас покриття 4G і ви не можете здійснювати/приймати дзвінки, значить у вас обраний режим 4G only в телефоні. Виберіть потрібну опцію мережі в налаштуваннях телефону (в залежності від виробника / моделі): авто 2G / 3G / 4G /LTE.



P.S. Дані не використовуються для слідкування за абонентами 👁️😎😉
Переглянути оригінал

3600 Відповідей

Рівень користувача 5
Позначка +1
@Vladmira, рады приветствовать Вас в нашем сообществе!
К сожалению, Вы правы, некоторое время назад на левом берегу г. Днепр возникли сложности в работе сети. 😞 На текущий момент все базовые станции работают в штатном режиме, примите, пожалуйста, извинения за неудобства.
Относительно отсутствия домашнего интернета в Вашем доме, здесь необходимо вмешательство технического отдела для решения. Составить заявку на восстановление сервиса Вы можете, обратившись по номеру 0800 300 460 бесплатно с номера любого оператора или при обращении к онлайн-помощнику.
Спасибо за ответ. Мобильная связь появилась одновременно с домашним интернетом. Но, скорость интернета 3.19 mb/s. вместо пакетных 100. И кстати, мобильный интернет пропадал не только в моем доме, а по всему району. И также по всему району скорость отсутствует до сих пор. Надо всему району составить заявку на восстановление сервиса?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Natik, дійсно, в цьому районі були складнощі в роботі мережі. Фахівці вже виправили ситуацію. Будь ласка, перезавантажте телефон і попостерігайте за ситуацією.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Vadim_rura, інформацію прийняли. Перевіримо.
Відбулося погіршення звязку вже майже як пів року в с. Вергуни Хорольського району Полтавської обл. де стоїть вишка і також в сусідніх селах звязок став таким який був років 10 тому до того як поставили вишку
Рівень користувача 8
Позначка +2
Потому что 3G работает на 2100, значит проникаемость сигнала низкая.
Нужны более низкие частоты. Скажем, 800 или 900.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Vladmira, сложности со скоростью уже были устранены. 😇
Если Вы заметили, что это не так, пожалуйста, обратитесь для проверки либо по номеру 0800300460, или к онлайн-помощнику на Официальном сайте компании
Рівень користувача 1
Чому під час розмови різко настає тиша,зв'язок при цьому нормальний? м. Чернігів та обл.! А ще різко відключається розмова.
Рівень користувача 4
Позначка +1
@1991, вітаємо в нашій спільноті ☺️
Причинами такої ситуації може бути декілька факторів.
По-перше потрібно переставити сім-карту в інший телефон і перевірити чи буде там така ситуація. Якщо ні, то причина в телефоні. Якщо так, то потрібно уточнити чи є складнощі у інших користувачів "Київстар" поруч з Вами. В випадку, коли в них вони відсутні, то негаразди в роботі сім-карти і потрібно робити її заміну. Якщо на інших номерах також перериваються розмови, то потрібно звернутись до нашої служби підтримки для оформлення заявки на перевірку покриття. Це можна зробити через онлайн-чат з системи "Мій Київстар".
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Vova, вітаємо у нашій спільноті! Дякуємо. Інформація буде передана інженерам для перевірки і усунення😉
Добрий день. Я з Тернополя. У нас приміщення по вул. Коновальця 5, на першому поверсі, покриття в середині майже нема, постійно потрібно підходити до вікон. Можливо якось підсилити звязок?
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Pavlo Volodimirovich, раді Вас вітати у нашій спільноті!
Дякую, що звернули нашу увагу на в. Коновальця, 5. Зі свого боку я передам колегам із технічного відділу вказану Вами адресу для перевірки роботи мережі.
Сподіваюсь, у найближчий час спілкування у цьому районі буде дійсно приємним!😊
Доброго дня.с.Затурці Локачинського р-ну.Нема мережі цілий день!!??
Здравствуйте.Проживаю в частом секторе г.Белицкое Донецкой области (подконтрольная Украине).Уже как два месяца нет связи.Нужно выходить в центр города.Ранее связь хоть какая то но была,а после того,как у нас переделывали связь МТС, Киевстар в частном секторе пропал.Пожалуйста помогите решить данную проблему.Спасибо.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@1 0 0, ласкаво просимо до нашої спільноти!
По нашим даним в цьому районі складності зараз не спостерігаються з обслуговуванням. Перезавантажити телефон пробували? У інших абонентів нашої мережі також немає реєстрації в мережі?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Olena65, добро пожаловать в наше сообщество!
В Донецкой области, действительно, есть сложности даже в тех населенных пунктах, которые не входят в зону АТО. Связаны они с ситуацией в данном регионе. При всем при этом, вашу заявку передали ответственным коллегам для анализа и устранения.
Рівень користувача 1
Позначка
Користуюсь мобільним зв'язком "Київстар" багато років. Обрав його за якісний зв'язок (в Києві і Київській області він поза конкуренцією).
Але вже близько року працюю в районі КПІ. Нажаль тут дуже часто пропадає покриття (а ні я, а ні мені не можуть дозвонитися - "Немає зв'язку з вашим абонентом, зателефонуйте пізніше"), під час розмови дуже часто або я, або мене не чують.
І ще засмучує дуже низька якість або повна відсутність розрекламованого 3-ДЖІ мобільного інтернету "Київстару". Практично на всій території кампусу КПІ (і на вулиці, і в корпусах) замість 3-ДЖІ смартфон приймає тільки 2-ДЖІ. Але навіть при індикації в телефоні 3-ДЖІ такі сервіси, як Скайп, Вайбер або Вотс-Ап не працюють в голосовому режимі.
Хоча в інших районах Києва, зокрема на Відрадному нарікань на якість зв'язку і мобільного інтернету нема.
Рівень користувача 7
Позначка +1
А Ваші друзі теж спостерігають таку проблему на своїх телефонах?
Рівень користувача 1
Позначка
Так. Багато моїх колег-абонентів "Київстар" також нарікають на якість зв'язку (не всюди в районі КПІ є покриття або слабкий сигнал).
Правда ті колеги, які користуються Лайф або Водафон кажуть, що в них якість іще гірша саме на території кампусу КПІ (як в корпусах, так і на вулиці).
Рівень користувача 7
Позначка +1
Якщо у інших операторів ще гірше, то скоріш всього сигнал перебивають ці корпуси або ще якась будівля біля Вас. Краще звернутись з цією проблемою в онлайн чат/Особисті повідомлення FB/Viber або по номеру 466, повинні відправити своїх спеціалістів на перевірку та вирішення цієї проблеми
Рівень користувача 8
Позначка +1
Щоб знайти відповідь на це питання- підкажіть, який саме телефон Ви використовуєте?
Рівень користувача 7
Позначка +1
@Kaliniv D, думаю, що це не якийсь там Prestigio, Nomi або Bravis, бо якщо в його знайомих теж така проблема... а може в усіх теж такі телефони 😆
Рівень користувача 7
Позначка +4
@andrii.n, раді вітати вас у нашій спільноті!
Інформацію щодо якості покриття в цьому районі передали відповідальним фахівцям для аналізу та перевірки.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Раджу придбати простий телефон: iPhone та користуватися нашим ,найкоханішим оператором чудового мобільного зв'язку ! Київстар завжди в наших серцях!
Рівень користувача 1
Позначка
Користуюся Samsung Core Prime Duo (G361H). До речі, у моїх колег, в яких також проблеми із зв'язком Київстар в районі КПІ Samsung G360H та SONY Experia.

Відповісти