Важливо Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття



Показати перший допис

3600 Відповідей

@Tosol Не самый умный, но знаю достаточно.
Я Вам просто дал совет, не стоит так бурно реагировать, я ведь Вас не заставляю. Это уже Ваше личное решение, следовать ему или нет.
Я уже где-то год с КС воюю за связь и толку нет
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Tosol значит Вы не правильно формулируете свою претензию\вопрос (чем вводите в заблуждение пользователей сообщества) .
Т.к. судя по Вашей теме, связь у Вас везде плохая, я как пользователь (часто перемещаюсь) вижу что связь отличная. Вы говорите что её нет везде, но у меня то она есть, где бы я не бывал (тут вру, бывало в поезде ехал, на 1-3 минуты связь пропадала в глуши\тоннелях\балках).
ИМХО, связь везде не может быть плохой, т.к. у компании 26+ млн. абонентов, такое количество людей не могут ошибаться. Да, есть проблемные участки, но у кого их нет? Если Вы их заметили, хотите обратить на это внимание, будьте добры предоставить достоверную информацию. А кричать что вы все ******.... я тоже могу, но это же не правда)))
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Hrushakov, @Vovchyk, @kostyakyiv, @Natasha-Lana, @vnickua, @Mariya-Mariya, приветствую вас в нашем сообществе! :)
Все ваши замечания по качеству работы сети переданы в технический отдел для анализа и устранения.
Дуже поганий зв'язок, щоб комусь додзвонитися треба декілька разів набирати. Вже п'ять днів не можу зв'язатися з оператором. Що коїться?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Iryna.k, вітаю в нашій спільноті!
В якій області та в якому населеному пункті знаходитесь?
Вже понад рік (після появи 3G) у м. Монастирище Черкаської області жахливий зв'язок. В приміщеннях (навіть "тоненьких" кіосках) розмовляти просто не можливо, не говорячи про Інтернет.
Рівень користувача 1
Люди писанина на даному сайті та дзвінки до оператора не дає ніякого результату лише ручні клоуни рекомендують змінити телефон сім карту вилізти на смереку ітд.

Допомагають лише скарги на УРЯДОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ короткий номер 1545

Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»
+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Рівень користувача 6
Позначка +1
@oleksandr_1987, вітаю вас у нашій спільноті!
Я передам до відділу радіопланування вашу інформацію для аналізу. Дякую, що сповістили!
Останні тижні дуже погіршилась якість мобільного зв‘язку та Інтернету. Взагалі немає з’єднання, зв’язок часто переривається, чутно пагано через слово. Як і коли плануєте відновлювати якість хоча до старого рівня? Як довго можуть тривати проблеми?
Рівень користувача 1
Позначка
@Iryna.k, вітаю в нашій спільноті!
В якій області та в якому населеному пункті знаходитесь?


Здравствуйте. У селі Переорки Вінницького району. Раніше зв'язок був ідеальній а в останній час неможливо спілкуватися - перешкоди в вигляді шумів та пропадпння звуку. Вже не сила терпіти, чим далі тим гірше, доведеться переходити на водафон якщо не налагодять
Добрый день. Почем такая плохая сеть. Запорожская обл Куйбышевский р-н с Червоноселовка. Хотя в соседних селах стоит 2 вышки в радиусе 10 км?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@kamolga, вітаю вас у нашій спільноті!
В якому місті, області помітили погіршення?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@greenvisa, дякую за уточнення, інформація зареєстрована для відділу планування мережі на перевірку.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Sergey_Abl рады приветствовать в нашем сообществе😀
Информация по покрытию будет передана инженерам для проверки и устранения, в случае ее подтверждения.
Печерск - ул Московская
Подол Контрактовая пл
Чому в місті Ніжин зв'язок гірший ніж у лісі!? Набридло! 14 дзвінків і всі безтолку, під час розмови пропадає зв'язок, і це у всіх користувачів даного міста, шановний Київстар, за що ми платимо вам гроші!!!!????
Рівень користувача 1
Я вже не раз зверталась з цим питанням і до вас,і до операторів,та ситуація не змінилась.Не доходять дзвінки, вихідні обриваються, На тел стабільно значок Е проте не дає здійснити дзвінка,про інтернет взвгалі мовчу .Доводиться йти на вулицю шукати сигнал. с Вільхи Черкаської обл
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Vladimir K, вітаю вас у нашій спільноті!
Інформацію передам для аналізу колегам. З боку компанії будуть вжиті заходи для покращення ситуації. Дякую, що сповістили.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@kamolga, спасибо за уточнение! Передам информацию в технический отдел на проверку.
Доброго вечора. Допоможіть будь ласка вирішити проблему, а саме - відновити якість покриття (сигналу).
За останні два місяці неодноразово звертались до опереатора на короткий номер, повідомляючи, що сигнал або зовсім відсутній, або дуже низький, однак і на сьогодні проблема не вирішена.
Або надайте контакти уповноваженої на вирішення таких питань особи) Дякую. (м. Костопіль, Рівненської області). Від телефонного апарату ситуація незалежна, оскільки у всіх в сімї вони різні, а звязку немає ні у кого...
Дуже Жахливий зв'язок по с. Новосілки-Опарські Львівської обл. Миколаївського р-ну
Не доходять дзвінки, вихідні обриваються, Погана якість зв'язку при розмові. Останній місяць неможливо просто розмовляти по телефону. Однак до сьогодні проблема так і не вирішена. Проблема не в телефоні тому що у всіх різні моделі телефонів. Така ситуація відбувається по цілому селі. Шановний КИЇВСТАР приймайте якісь заходи!!!!!! гроші то ми вам платимо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
В Днепре пользоваться мобильной связью нет возможности. Во время разговора или пропадает звук, или голоса становятся прерывистыми и металлическими. При этом не возможно сразу отменить звонок и сделать перезвон. Иногда, чтобы передать в телефонном режиме информацию, нужно созваниваться с абонентом более 5 раз (потом проще созвонится или в Вайбере или в Вотсапе) . Такая ситуация наблюдается во всех районах города уже несколько месяцев. Компания Киевстар собирается как-то комментировать это??!
вАша связь стала полное ******!!!!! Кривой Рог !!!!!!!!
Рівень користувача 1
Доброго дня, Шановний Київстар!
Хоча день не настільки добрий, бо для того щоб достукатись до Вас, для вирішення нашого питання доводиться стояти на вулиці шукаючи хоча б 1 "поділку" вашого покриття. Підкажіть будь ласка, коли ви зможете поставити базову станцію в селі Воля Старосамбірського району Львівської області для покращення зв"язку, де чисельність Ваших абонентів становить 98%, ми розуміємо що ми є не великим населенним пунктом, але як і усі ми хочемо спілкуватися з рідними і близькими.
Оскільки компанія проводила модернізацію і покращення покриття, ми неодноразово звертались до Вас за допомогою для встановлення вишки у селі.
Численні звернення письмові, усні на 466 до ваших операторів, не дають жодного результату.
Допоможіть нам у вирішенні даного питання, підкажіть чи нам від громади села звертатись до Чернишова П. особисто, можливо він допоможе вирішити дане питання.
Чекаємо на Вашу відповідь з позитивним результатом.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Myhailo раді вітати у нашій спільноті. Щодо покриття у вашому населеному пункті, ми передали інформацію до відділу радіопланування на перевірку ситуації, ними вже відповідно будуть прийматись міри, щодо поліпшення зв'язку. Дякуємо за надану інформацію.

Відповісти