Корисно знати Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття



Показати перший допис

4020 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Brov, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, і, для прикладу, вулицю та номер будинку. Я зареєструю технічну скаргу і передам на розглядання інженерам. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dnrmnk0, інформацію про годину, коли була вимкнена мережа вам ніхто не надасть 🙄

можно дізнатися в яку годину вимкнули зв‘язок в Херсонській області. І чи є зв‘язок в Голопристанському районі

Про ситуацію з мережею в Херсонській області відомо. Працюємо над відновленням. 

Рівень користувача 1

До нас не дійшли руські мавпи.

Херсонская обл, Каланчакский р-н пропало покрытие с 30 апреля. Стоит ли ожидать восстановления?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Херсонская обл, Каланчакский р-н пропало покрытие с 30 апреля. Стоит ли ожидать восстановления?

Від Київстар зараз мало що залежить в Херсонській області.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Brov, будь ласка, можете надати мені інформацію, котру запросила вище?

Чому немає мережі на Луганщині?

Постійно відсутній зв'язок село Миронівка Богодухівський район , в Золочеві також не можливо подзвонити

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cherevan, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для реєстрації технічного звернення? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lyubov Bozhok-Krutysvit, 🙄 уточніть, будь ласка, про який саме населений пункт йде мова?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ferid, робимо все можливе для відновлення роботи мережі. 
Все буде, Україно 💙💛

@Cherevan, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для реєстрації технічного звернення? 

Ні

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cherevan, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації звернення. 

На телефоні почала зависати сімкарта через деякий час роботи. Замітив що зависає рівень сигналу дБмВт та asu і ніяк не оновлюється поки не перезавантажиш телефон, при цьому не працюють вихідні вхідні звінки чи інтернет. показує що відправка данних іде а отримання нема. режим політ не допомагає) В моєму телефоні працює також другою сімкою лайф. з ним все ок. ставив сімку в інший телефон, та ж ситуація. Міняв в слоті місцями. та ж ситуація. Після цього пішов поміняв сімку в магазин на нову зі збереженням номеру, це ситуацію не змінило! КИЇВСТАР це жарт такий? Я ставив свою сімку в інший телефон де справно працює київстар з іншим номером. та сімка робить нормально а моя зависає. 

Зараз вже пів години сижу дивлюся а рівень сигналу не міняється. навіть заради жарту спустився в підвал де сигналу взагалі ніколи не має, все одно показує що я в мережі і рівень не міняється. 
НАГАДАЮ. лайф при цьому працює ідеально і без всяких нарікань в тому ж слоті. з телефоном точно все ок. 

Продовжую наблюдати. рівень сигналу все ж таки міняється. швидкість 1-5 КБ/с)) з’єднання є але мінімальне. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DangerWolf, уточніть, будь ласка, ви звертались з цією проблемою до оператора? Які отримали рекомендації?

Зник зв'язок. Київська область сквирський район.

Рівень користувача 5

Доброго дня. З часу переходу на esim, виникла проблема. Постійно пропадає зв’язок. Прибиранння в налаштуваннях автоматичного пошуку мережі і вибір руками нічого не дало. Також постійно реактивується iMessage ( десь раз на тиждень) по номеру телефону і знімає за смс на міжнародні номери. Можливо хтось зтикався? Буду вдячний за допомогу. 

На скрині нижче помилка яка виникає коли пропадає зв’язок. 

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. З часу переходу на esim, виникла проблема. Постійно пропадає зв’язок. Прибиранння в налаштуваннях автоматичного пошуку мережі і вибір руками нічого не дало. Також постійно реактивується iMessage ( десь раз на тиждень) по номеру телефону і знімає за смс на міжнародні номери. Можливо хтось зтикався? Буду вдячний за допомогу. 

На скрині нижче помилка яка виникає коли пропадає зв’язок. 

Реактивація iMessage відбувається тому, що ви вимикаєте/вмикаєте конкретну eSIM. Це рівносильно вийманню фізичної сім-карти з лотка, після якої відбувається повторна активація сервісів Apple. Якщо хочете перепідключитись до мережі - використовуйте краще авіарежим.

Стосовно помилки: я б вам радив “відкотитись” на фізичну сім-карту, після чого скинути всі налаштування мереж в телефоні, і після того перейти знову на eSIM.

Рівень користувача 5

Доброго дня. З часу переходу на esim, виникла проблема. Постійно пропадає зв’язок. Прибиранння в налаштуваннях автоматичного пошуку мережі і вибір руками нічого не дало. Також постійно реактивується iMessage ( десь раз на тиждень) по номеру телефону і знімає за смс на міжнародні номери. Можливо хтось зтикався? Буду вдячний за допомогу. 

На скрині нижче помилка яка виникає коли пропадає зв’язок. 

Реактивація iMessage відбувається тому, що ви вимикаєте/вмикаєте конкретну eSIM. Це рівносильно вийманню фізичної сім-карти з лотка, після якої відбувається повторна активація сервісів Apple. Якщо хочете перепідключитись до мережі - використовуйте краще авіарежим.

Стосовно помилки: я б вам радив “відкотитись” на фізичну сім-карту, після чого скинути всі налаштування мереж в телефоні, і після того перейти знову на eSIM.

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

Можете самостійно через SmartSIM зробити “відкат”, їх можна знайти в будь якому магазині з мобільними телефонами, чи супермакеті.

Рівень користувача 5

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

Можете самостійно через SmartSIM зробити “відкат”, їх можна знайти в будь якому магазині з мобільними телефонами, чи супермакеті.

у мене контракт, нажаль самостійно не вийде. Але дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +1

у мене контракт, нажаль самостійно не вийде. Але дякую.

Ну спробуйте тоді скинути налаштування мереж, авось і допоможе. Обережно, видаляться всі збережені паролі до Wi-Fi.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Я нічого не вимикаю.Помилка виникає сама по собі. Стосовно відкотитись, sim картка давно деактивована, а навідатись в офіс немає можливості.

У мене те ж саме відбувалося декілька разів.
Схоже що якась помилка в конфігурації мережі Київстар призводить до примусового перезавантаження модема пристрою, при цьому відбувається реактивація eSIM

У будь-якому випадку, проблема більше не про реактивацію eSIM а про те що Київстар кожен раз списує 10₴,  по-факту, за одну SMS на сервісний номер котрий взагалі має бути безкоштовним.
Причому можливості придбати SMS за кордон пакетом, скажімо, у 10 штук на місяць немає.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Torins,  уточніть, будь ласка, ви звертались з цією інформацією до оператора для реєстрації технічного звернення?

Рівень користувача 1

Доброго ранку. З вчорашнього вечора відсутня мережа. Зв'язок з'являється на декілька хвилин,потім знову пропадає. Підкажіть у чому причина? Житомирська обл.

Відповісти