Важливо Вирішено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття



Показати перший допис

3560 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alexis1111111, на даний момент можуть спостерігатися труднощі з покриттям у вашому населеному пункті. Наші інженери вже працюють над усуненням неполадок.

Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

P.S.: на жаль, інформація щодо компенсації не надходила :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Маряна, @Juliya91:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією інформацією до оператора для реєстрації технічного запиту?

Підскажіть будь ласка, коли вже нарешті буде НОРМАЛЬНИЙ ЗВЯЗОК у Хмельницькій області Старосинявський р-н с.Бабино??? P.S  Ну реально навіть поговорити не можливо🤬😠🤬😠🤬😠

Доброго дня. Спостерігаю після того як змінила картку на 4G  в мене стала пропадати зв’язок. Я постійно находжусь десь но не в зоні покриття. Коли я міняю картку у якій 3 G  все гарно і можу спокійно розмовляти. 
То б то це що якось зв’язного з карткою її треба міняти чи це погіршилось покриття? Як перевірити це? Йти міняти на нову? Ось поміняла на 4 G і такій геморой 😤😤😤я адже не могу зв’язатися з оператором щоб по телефону це перевірити

Я нахожусь в Харьковской области.,Змиевской р-н,пгт. Слобожанское. Проблемы со связью и интернетом постоянно. Вроде бы 4G,но ничего в интернете нельзя посмотреть. Связь тоже пропадает вообще!!!!!

Я нахожусь в Харькове . И мне оператор сказал что мне необходимо менять карточку, мол это все она виновата . Хотя до этого проблем вообще не было. Странно очень. И особенно то , что даже не приходят сообщение когда и кто мне звонил, так как полагаю скачки такие что антена скачет как конь....

Рівень користувача 8
Позначка +1

Підскажіть будь ласка, коли вже нарешті буде НОРМАЛЬНИЙ ЗВЯЗОК у Хмельницькій області Старосинявський р-н с.Бабино??? P.S  Ну реально навіть поговорити не можливо🤬😠🤬😠🤬😠

який у Вас телефон, яка модель?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@lllSheflll:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією інформацією до оператора для реєстрації технічного запиту?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hello_, на жаль, оператор мав рацію, потрібно заново міняти SIM-карту :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pol Symon, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також назву вулиці та номер дому де ви знаходитесь. Я передам запит на перевірку інженерам.

Доброго дня. Останніх пів року спостерігаю проблему із мобільним зв’язком. До мене не можливо додзвонитись із першого разу (інколи навіть з другого та третього). Я теж, не завжди додзвонюсь до абонентів з першого разу. Через деякий час мені надходять смс повідомлення, що абонент намагався до мене додзвонитись. Територіально знаходжусь у місті Заліщики, Тернопільська область. Саме тут виникає проблема. 

Рівень користувача 7
Позначка +1

Доброго дня. Останніх пів року спостерігаю проблему із мобільним зв’язком. До мене не можливо додзвонитись із першого разу (інколи навіть з другого та третього). Я теж, не завжди додзвонюсь до абонентів з першого разу. Через деякий час мені надходять смс повідомлення, що абонент намагався до мене додзвонитись. Територіально знаходжусь у місті Заліщики, Тернопільська область. Саме тут виникає проблема. 

Не тільки тут, це глобальна проблема, яка появляється, і з часом зникає. Напевно, щось зв'язано з роботами по мережі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sputnik:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією інформацією до оператора для реєстрації технічного запиту?

У нас у селі немає ні якого св'язку. Поможіть нам. Немає змоги кудись позвонити, визвати швидку, пожежну тощо. В селі живуть в основному одні пенсіонери. Що робити без св'язку? Хоча зовсім рядом в межах двох кілометрів связь є. Запорізка обл. Оріховський р он. Село Щербаки.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Треба встановити вежу або додати сектор на найближчу.

 

Зберіть підписи з людей та відправте звернення від сільської ради до компанії.

КИЇВСТАР не вирішує індивідуальні проблеми зі зв'язком, лише масові

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олегз9д:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією інформацією до оператора для реєстрації технічного запиту?

Рівень користувача 1

Що робити уже як 5 днів не має покриття, вся родина користуеться Київстар, у всіх відсутне!? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ermio, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті?

Доброго дня. В нас останнім часом проблема зі зв'язком. Рівень сигналу відмінний, вихідні дзвінки без проблем, а от вхідні дозвониться виходить з другого а то й з пятого разу

Рівень користувача 2
Позначка

Вказуйте де це?

Рівень користувача 8
Позначка +2

Це проблема з CSFB - телефон не переходить із LTE в 2G/3G щоб прийняти виклик.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Максим Пелих:thinking: де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті?

Доброго!

Скажіть може хто мав досвід….. хочемо звернутися до оператора щоб встановив базову станцію в селі. І не займатися лишньою волокитою з НКРЗІ.  Яка процедура  існує на сьогодні?

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mycolay, спробуйте надіслати офіційний письмовий запит на електрону адресу Компанії. Всі інструкції знайдете в цій темі

Дзвоню до бабусі, проходить 10 хв розмови, і чую другу розмову між чоловіком та жінкою. Що це таке? Хто знає??? Дякую

Відповісти