Перепрошуємо за некоректні SMS-повідомлення!


Рівень користувача 8
Позначка +3

Шановні абоненти!

Ми отримали запити стосовно SMS-повідомлення про блокування номеру або з некоректною інформацією про тарифікацію послуг.

Перепрошуємо! Ці повідомленнярезультат технічної помилки. Сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані.

Будь ласка, при цьому:
✔️ вкажіть номер телефону;
✔️ опишіть вашу проблему в особісті повідомлення @Xomyak

Ми обов’язково повернемося до вас з відповіддю — на вирішення ситуації потрібен певний час. Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!💙


103 Відповідей

Рівень користувача 1

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову
 

Шановний абоненте, з поверненням до домашнього регіону! У Вас знову діють домашні тарифи. Приємного спілкування!
 

Я одержав ось такі дублюючі повідомлення. Навіщо мені їх надсилають? Я нічого не заказував та нікуди не виїхав!!! 

Рівень користувача 1

Спочатку

Пакет Національна HZ - Поза домашнею зоною вже активований, тому його неможливо активувати знову

А потім майже одразу

Шановний абоненте, з поверненням до домашнього регіону! У Вас знову діють домашні тарифи. Приємного спілкування!

І так разів 15.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я одержав ось такі дублюючі повідомлення. Навіщо мені їх надсилають? Я нічого не заказував та нікуди не виїхав!!! 

Щоб ви не сумували, поки немає зв’язку)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mykola555, @ВіталійОлександрович, на поточний момент дійсно спостерігаються складності з інформаційними повідомленнями.
Вам дійсно надійшло помилкове SMS про покидання “домашньої зони”.

Інженери роблять все можливе для усунення неполадок. Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення, щоби по факту закриття “аварії” вас проінформували. 

Рівень користувача 1

Починаючи з 01 квітня 2021 до мене почали надходити SMS-повідомлення про пакет "National HZ - Grace Period Offer" і про те, що він не може бути повторно активований. 

Але я не замовляв цей пакет і навіть не розумію що це за пакет.

Що це за пакет та чому приходять ці SMS?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Починаючи з 01 квітня 2021 до мене почали надходити SMS-повідомлення про пакет "National HZ - Grace Period Offer" і про те, що він не може бути повторно активований. 

Але я не замовляв цей пакет і навіть не розумію що це за пакет.

Що це за пакет та чому приходять ці SMS?

 

На головній сторінці Спільноти є здоровезний банер, перейшовши по якому, ви можете дізнатись більш детально про вашу проблему.

Рівень користувача 1

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову
Шановний абоненте, з поверненням до домашнього регіону! У Вас знову діють домашні тарифи. Приємного спілкування!
 

Я понимаю технические сбои, но 50 смс за день это перебор 

Рівень користувача 1

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову 

Получаю такие смс  целый день, начинает раздражать, как можно это исправить, и почему они приходят ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Получаю такие смс  целый день, начинает раздражать, как можно это исправить,

Вимкнути телефон)

Рівень користувача 1

Дуже смишно) Простише змінити оператора мобільного зв'язку, в цьому київстрарі завжди якись проблеми. Вони почнуть стабільно працювати чи ні ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Дуже смишно) Простише змінити оператора мобільного зв'язку, в цьому київстрарі завжди якись проблеми. Вони почнуть стабільно працювати чи ні ?

Це так на перший погляд, легше змінити оператора. 
Насправді легше перечекати пару днів, поки все виправлять.

Рівень користувача 2

1 апреля оплата снялась. 2 апреля весь день спам смс от киевстар и в этом спаме было предупреждение о том, что скорлсть интернета упадет до 0,8 за превышение лимита. 400 мгб потратил за сутки, что заразводняк!?

 

Рівень користувача 2

Тариф "Все разом екстра". Не нарухавався пакет послуг. Використав за квітень тільки 600 мб і мені прийшло смс, що швидкість буде знижено до 0,8 мбіт/с. І швидкість таки і знизили, через speedtest перевіряв. Виправте, будь ласка.

Рівень користувача 2

Сколько будет это безобразие с пополнением? Сколько будет идти обновление? Что за рукожопые спецы обнову делают? 

Теж постійно приходять СМС "Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову".. Номер написав в приватні повідомлення @Xomyak 

Рівень користувача 2

На головній сторінці Спільноти є здоровезний банер, перейшовши по якому, ви можете дізнатись більш детально про вашу проблему.

 

Не нашла этот “здоровезний банер”. Вообще нет ответа и решения на данную проблему!!!!!!! Та же самая ерунда. Смс уже достали(((( 

Сколько подобных жалоб, а решения или ответа от Киевстар нету

Рівень користувача 1

С 01.04 при пользовании услугами Киевстар (интернет/звонки) постоянно приходят смс типа- 

Пакет Національна HZ - Поза домашнею зоною вже активований, тому його неможливо активувати знову

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову

Это жутко раздражает, я ничего не подключал.

Рівень користувача 1
Позначка

Пакет Национальная HZ - За пределами домашней зоны уже активирован, поэтому его нельзя активировать повторно

 

штук 70 уже удалил..…

 

+ нахимичели с приложением мой киевстар как только заходишь куда нибудь по навигации жмешь и ой ай каштан и играйте в игру космолет, сами играйте в игры свои идиотские...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не нашла этот “здоровезний банер”. Вообще нет ответа и решения на данную проблему!!!!!!! Та же самая ерунда. Смс уже достали(((( 

Погано шукали.
 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сколько будет это безобразие с пополнением? Сколько будет идти обновление? Что за рукожопые спецы обнову делают? 

Приходьте, поможете.
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

1 апреля оплата снялась. 2 апреля весь день спам смс от киевстар и в этом спаме было предупреждение о том, что скорлсть интернета упадет до 0,8 за превышение лимита. 400 мгб потратил за сутки, что заразводняк!?

 

Причому тут кількість мегабайт за сутки? У вас місячний ліміт, а не денний. 
https://kyivstar.ua/uk/about/about/usage_policy

Рівень користувача 2

Що це така за відповідь? Ваша компания одна з найбільших мереж в Україні! Це що спонтанне оновлення? Ви повинні були підготуватися як слід, щоб користувачі не помітили це оновлення! А вийшло що 3-тю добу не можуть користувачі поповнити рахунки! Це схоже на диверсію якусь, або першо квітневий жарт який переріс в тиждень, або місяць! Не можна так відноситись до своїх зобов'язань! 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Що це така за відповідь? Ваша компания одна з найбільших мереж в Україні! Це що спонтанне оновлення? Ви повинні були підготуватися як слід, щоб користувачі не помітили це оновлення! А вийшло що 3-тю добу не можуть користувачі поповнити рахунки! Це схоже на диверсію якусь, або першо квітневий жарт який переріс в тиждень, або місяць! Не можна так відноситись до своїх зобов'язань! 

Суецький канал - також найбільший, але недавні події показали, що не завжди все йде по плану.
Про оновлення заздалегідь повідомляли ще за тиждень, це не “спонтанне оновлення”.

Рівень користувача 1

Повелся на тариф Игровой и прем аккаунт в танках, теперь ни денег ни према нет!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Гавнокомпания, повелся на тариф Игровой и прем аккаунт в танках, теперь ни денег ни према нет!

А ви не читали знизу маленькими буквами в умовах тарифу написано: “Однокнопочним артоводам преміум акаунт не надається” ))

Відповісти