Як на сайті знайти онлайн підтримку Київстар?
Найкраща відповідь від Olga
Переглянути оригіналЯк на сайті знайти онлайн підтримку Київстар?
Найкраща відповідь від Olga
Переглянути оригіналДоброго дня.
Виникла проблема. Я знаходжусь за кордоном, мій номер перестав підключатись до мережі. Я ним майже не користувався тільки іноді поповнював рахунок для того щоб він не був відключений. Зараз не можу підключитись до мережі, тобто сімка не реєструється. Звернувся до онлайн чату за допомогою, мене попросили надати інформацію по 3-м останнім дзвінкам з мого номеру більше 20-ти секунд, але в мене немає таких дзвінків, відповідно мені сказали що не можуть мене верифікувати. Мої зобов’язання я виконував поповнюючи рахунок, а мене відключили. Що я можу зробити, щоб відновити номер?
Чи є ще якась можливість зв'язатися з онлайн оператором? Тому що ваш чат працює з перебоями.
Надсилаєш запит, тобі відповідають, та через декілька хвилин чат перестав завантажуватися
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації в індивідуальному порядку.
Доброго дня, за кордоном номер перестав працювати ( нема зв’язку ), рахунок поповнив. Допоможiть розблокувати, будь ласка .
Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю скаргу саме за вашим номером з подальшим інформуванням.
Cупер, жмешь кнопку написать и ничего))))но хотя да, о чем это я, это ж Киевстар, тут ничего не работает
знайти Онлайн-консультанта можна за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/support. В додатку на оператора можна вийти через головну сторінку, розділ “Допомога”-”Чат-бот”.
...Почему нет истории чатов?
На жаль, поки що такий функціонал відсутній. Але ваші побажання та ваші зауваження будуть передані колегам у відповідний відділ.
почему ссылку с онлайн-консултантом 'ныкают' так, что невозможно ее найти. Почему также нки прямой кнопки с сылкой в приложении андроид? Почему нет истории чатов? Когда вы все сделаете по-человечески?
Всі ваші зауваження та побажання будуть передані на розглядання у відповідний відділ
Добрий вечір
Коли намагаєшся зв’язатись з оператором через чат (Зоряна перключає на оператора) дуже часто виникає ситуація “всі оператори зайняті” і чат повертяється Зоряні.
Чи не вважаєте логічним створення живої черги чату техпідтримки, або асинхронної підтримки у вигляді тікетів, як це прийнято у всіх онлайн сервісах?
Вчора внаслідок того що всі оператори були зайняті, прийшлось писати на Фейсбук у повідомлення, але там мені допомогти не змогли.
Телефон в 4g не принимает звонки а в другом месте города нормально.в чём причина ?
В слабом покрытии тройки, в районах где тройка в плохом приеме не рекомендую использовать четверку, т.к. будете с интернетом но без связи. Пока провайдер не сбалансирует равномерное покрытие по всем поколениям, будут такие качели (проверено лично)!
Телефон в 4g не принимает звонки а в другом месте города нормально.в чём причина ?
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.