Корисно знати

Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки


Рівень користувача 3
  • Новачок
  • 0 відповідей

Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв

Snake 4 років тому

@SkyFall, раді Вас вітати у нашій спільноті!
Описана Вами ситуація можлива тоді, коли Ви користуєтесь регіональним тарифом, але покинули територію, де він діє. Тобто виїхали за межі "домашньої зони".
Якщо найближчим чаом Ви не плануєте повертатися до "домашньої зони", для вдалого здійснення дзвінків Вам потрібно поповнити рахунок.
Переглянути оригінал

1061 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kateryna3686, уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги? 

Добрий день . Мене цікавить ось що. Моя мама є користувачем київстар, знаходиться вона в м. Біляївка Одеської області і тому є 2 проблеми: 1. Час від часу до неї неможливо додзвонитися, тому що київстар каже "неправильно набраний номер", а на телефон приходить смс "вітаємо в Молдові". 2. Це взагалі шокувало мене сьогодні. Вчора я нормально їй дзвонила, дзвоню сьогодні і мені каже київстар "ви дзвоните агресору" що за чорт, як таке відбувається

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kamila1911, уточніть, будь ласка, ви не можете телефонувати на один номер, або на всі/будь-які номери? Як давно спостерігається така ситуація?

Також додатково уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 

Чому я не можу нікому телефонувати? Тариф підключений і оплачений але телефоную і йде збій виклику

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DmytroTDM, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 1

@DmytroTDM, на сьогодні дійсно спостерігаються масові технічні складності в роботі мережі по Київській області. Робимо все можливе для відновлення працездатності мережі. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Вже міська Рада попередила, що в нашому районі будуть деякий час спостерігатися проблеми тимчасові проблеми з усіма операторами мобільного зв’язку у зв’язку із “регламентними роботами” в обладнанні. тому просто чекаємо. дякую за відповідь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexwl, інформація про масові складності саме по Білоцерківському району не надходила. Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також назву вулиці і номер будинку (для прикладу), де спостерігаються складності. Я зареєструю технічну скаргу і передам на розглядання інженерам. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DmytroTDM, на сьогодні дійсно спостерігаються масові технічні складності в роботі мережі по Київській області. Робимо все можливе для відновлення працездатності мережі. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Зник зв'язок с. Пшеничне, Білоцерківський р-н (Київська область). Є реєстрація в мережі, але не можливо здійснити вхідний/вихідний дзвінок. Проблема у всіх сусідів. 

Рівень користувача 1

Зник звязок по м.Фастів (Київська область). Є реєстрація в мережі, але не можливо здійснити вхідний/вихідний дзвінок. Та ж сама проблема у Водафона. Смартфон перезавантажували. Проблема у всіх сусідів. Місцеві групи теж обговорюють цю проблему.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@xGod, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити. 

Не можу зателефонувати,і до мене не можливо зателефонувати,але при цьому працює ,що може бути?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sun Ray, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону та номер телефону абонента, котрому пробуєте зателефонувати. Перевірю ситуацію безпосередньо за номерами. 

Я в Україні (Запорізька обл), абонент у Вовчанську Харківської області.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sun Ray, уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь (Україна, або закордоном), і де знаходиться абонент, котрому пробуєте зателефонувати (область, населений пункт)?

Намагаюся зателефонувати людині, яка знаходиться на окупованій території. Мені відповідає що треба перед номером додати 819. Коли додаю 819, відповідає що номер не є дійсним або зразу виклик завершено. Чи є якийсь спосіб таки додзвонитися? Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Irin3007, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, проблема і досі спостерігається?

Доброго дня. Не можу дозвонитися абоненту Київстар 096 ххх 9496, але він на мій номер може

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, на жаль, технічний відділ не надає зворотний зв’язок по зверненням 😔

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Nikolayeva, на сьогодні спостерігаються масові технічні складності в мережі. 

Будь ласка, можете зараз виконати таку рекомендацію: перезавантажити телефон та в ручному режимі обрати мережу Київстар. Допоможе підключення до іншого оператора та повернення в мережу Київстар. 

І напишіть результат. 

Рівень користувача 1

Xomyak , хорошо, передали техотделу сведения о проблеме. А они что-то делать собираются? Что они уже сделали за несколько дней с последнего извещения и что за несколько месяцев существования проблемы?

@OliaIlchuk096, уточніть, будь ласка, пробували перевірити, чи встановлена за вашим номером переадресація? Спробуйте набрати комбінацію для відключення ##002# та виклик і протестувати вхідні дзвінки. 

Якщо ситуація не зміниться, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Така ж ситуація :(

Чи є розуміння коли можуть вирішити проблему? 

Доброго дня. В мене є на телефоні мережа і можу здійснювати дзвінки. А до мене набрати ніхто не може, постійно поза зоною досяжності. 

В мене точно така ж проблема. Є мережа. Працює інтернет. Я можу подзвонити, але я весь час поза зоною. Ніякої переадресації в мене немає. Вдень телефонувала в службу підтримки. Сказали, що працюють над вірішенням, але вже йде друга дома як проблему не вирішили. Користуюсь Київстаром більше 15 років і така лажа вперше. Враховуючи обставини, в яких  ми зарах живемо, це майже катастрофа бути без зв’язку. Люди почнуть переходити на інші номери, якщо цю проблему не вирішать найближчим часом :(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Werner Moberg, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sans, уточніть, будь ласка, складності при дзвінках на один конкретний номер?

Відповісти