Корисно знати

Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки


Рівень користувача 3
  • Новачок
  • 0 відповідей

Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв

Snake 5 років тому

@SkyFall, раді Вас вітати у нашій спільноті!
Описана Вами ситуація можлива тоді, коли Ви користуєтесь регіональним тарифом, але покинули територію, де він діє. Тобто виїхали за межі "домашньої зони".
Якщо найближчим чаом Ви не плануєте повертатися до "домашньої зони", для вдалого здійснення дзвінків Вам потрібно поповнити рахунок.
Переглянути оригінал

1066 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@xGod, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити. 

Рівень користувача 1

Зник звязок по м.Фастів (Київська область). Є реєстрація в мережі, але не можливо здійснити вхідний/вихідний дзвінок. Та ж сама проблема у Водафона. Смартфон перезавантажували. Проблема у всіх сусідів. Місцеві групи теж обговорюють цю проблему.

Зник зв'язок с. Пшеничне, Білоцерківський р-н (Київська область). Є реєстрація в мережі, але не можливо здійснити вхідний/вихідний дзвінок. Проблема у всіх сусідів. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DmytroTDM, на сьогодні дійсно спостерігаються масові технічні складності в роботі мережі по Київській області. Робимо все можливе для відновлення працездатності мережі. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexwl, інформація про масові складності саме по Білоцерківському району не надходила. Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також назву вулиці і номер будинку (для прикладу), де спостерігаються складності. Я зареєструю технічну скаргу і передам на розглядання інженерам. 

Рівень користувача 1

@DmytroTDM, на сьогодні дійсно спостерігаються масові технічні складності в роботі мережі по Київській області. Робимо все можливе для відновлення працездатності мережі. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Вже міська Рада попередила, що в нашому районі будуть деякий час спостерігатися проблеми тимчасові проблеми з усіма операторами мобільного зв’язку у зв’язку із “регламентними роботами” в обладнанні. тому просто чекаємо. дякую за відповідь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DmytroTDM, дякую вам за зворотний зв’язок. 

Чому я не можу нікому телефонувати? Тариф підключений і оплачений але телефоную і йде збій виклику

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kamila1911, уточніть, будь ласка, ви не можете телефонувати на один номер, або на всі/будь-які номери? Як давно спостерігається така ситуація?

Також додатково уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 

Добрий день . Мене цікавить ось що. Моя мама є користувачем київстар, знаходиться вона в м. Біляївка Одеської області і тому є 2 проблеми: 1. Час від часу до неї неможливо додзвонитися, тому що київстар каже "неправильно набраний номер", а на телефон приходить смс "вітаємо в Молдові". 2. Це взагалі шокувало мене сьогодні. Вчора я нормально їй дзвонила, дзвоню сьогодні і мені каже київстар "ви дзвоните агресору" що за чорт, як таке відбувається

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kateryna3686, уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги? 

звоню на номери 466 і 477 робот говорить не вірно набраний номер?вставила картку в другий телефон ,те ж саме,з другоі картки іншого номеру набираю все добре,що відбувається і що робить?

Рівень користувача 5
Позначка +1

@viktoriyabond99-99 пробовали заменить SIMку?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@viktoriyabond99-99, я вірно розумію, що складності спостерігаються лише при наборі коротких номерів? 

До мене не можуть додзвонитися. Каже що я поза зоною досяжності, хоча я можу телефонувати. Також не можу перевірити рахунок. Пише неполадки підключення.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@JuliaVishnia777, уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги? 

Відповісти