Корисно знати

Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки


Рівень користувача 3
  • Новачок
  • 0 відповідей

Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв

Snake 5 років тому

@SkyFall, раді Вас вітати у нашій спільноті!
Описана Вами ситуація можлива тоді, коли Ви користуєтесь регіональним тарифом, але покинули територію, де він діє. Тобто виїхали за межі "домашньої зони".
Якщо найближчим чаом Ви не плануєте повертатися до "домашньої зони", для вдалого здійснення дзвінків Вам потрібно поповнити рахунок.
Переглянути оригінал

1066 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Vova Andruschenko, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату  https://kyivstar.ua/uk/support . Консультант перевірить ситуацію за номером, і, якщо це необхідно, передасть запит інженерам. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олег12, уточніть, будь ласка, скористувались порадою @KurwaMatj? Як зараз справи зі зв’язком?

За умовами тарифного плану маю 200 хвилин безкоштовних на дзвінки інших операторів. Коли намагаюся зателефонувати, говорить, що на рахунку недостатньо коштів і потрібно рахунок поповнити. Що робити?

Рівень користувача 1

Не зняло коштів з рахунку. Немає доступу до до Домашнього Інтернету. А також до мобільниих послуг, тариф київстар: все разом оптимум.

 

Додано пізніше: Вже все вирішив, все працює. Порад не потрібно 

Рівень користувача 2

Доброго дня. Що зі з”язком. Не можу дозвонитися на номери Київстар. Каже недостатньо коштів. Така ж ситуація у дружини та дочки.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Відповідь компанії у твіттері щодо проблеми:

“Зараз дійсно можуть виникати складності із вихідними дзвінками. Спеціалісти вже займаються виправленням.”

Доброго дня. Що зі з”язком. Не можу дозвонитися на номери Київстар. Каже недостатньо коштів. Така ж ситуація у дружини та дочки.

Та ж проблема дуже в багатьох, нікому не можна подзвонити, сервіс теж не працює...

Рівень користувача 1

Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв

Така ж проблема у всієї родини ... Ще й рахунок перевірити не дає видає помилку...

Такая же проблема. Говорит нет денег на счету, мало того что нельзя не счет проверить не оператору позвонить.. Что со связью?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LesyaLepeha, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, на сьогодні вдалось вирішити проблему?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Matrix458720, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dock2006, @zum32959, @OlegPV, @Yuliya0508iv, на сьогодні спостерігаються такі складності: при здійсненні вихідного дзвінка на номер абонента Київстар звучить інформація "Недостатньо коштів для здійснення дзвінка".

Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Будь ласка, у кого спостерігаються складності з телефонією, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Позначка

Добрий вечор! В мене така проблема - на телефоні показує, що сеть є, але я не можу нікому зателефонувати і до мене теж ніхто не може дозвонитися і СМС-ки не приходять. Ця проблема появилася 2-3 місяця назад.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ihor dvb, уточніть, будь ласка, ви пробували переставити SIM-карту в інший телефон і протестувати роботу мережі?

Рівень користувача 1

Здравствуйте! Город Харьков, Салтовка, 606 микрорайон и прилегающие к нему. У меня и др. абонентов киевстара пропало обнаружение симки, иногда она обнаруживается, но совершать звонки невозможно якобы из-за отсутствия сети. Также пропал моб. интернет и прихода СМС надо ждать порядка часа.

Проблема случилась устром 10.03.2022

Она как-то решается оператором?

P.S.: у вас не работает страница https://kyivstar.ua/uk/support с чатом техподдержки

а бот поддержки абсолютно бесполезен

Телефоную із закордону з польського номеру, все завжди було в порядку, від вчорашнього дня не чую співрозмовника який на даний момент в Україні, він користується сім картою Київстар, як це вирішити?

Рівень користувача 8
Позначка +4

Телефоную із закордону з польського номеру, все завжди було в порядку, від вчорашнього дня не чую співрозмовника який на даний момент в Україні, він користується сім картою Київстар, як це вирішити?

спробуйте зателефонувати через месенджери.

Отримовачу дзвінка рекомендується протестувати сім в іншому телефоні

(меня сестра з Польщи телефонує на Київстар успішно)

Рівень користувача 1

Есть еще одна деталь - проблема возникла при отключении света. Но электроснабжение восстановили, а сеть Киевстара не восстановилась. Очевидно, нужно выехать специалисту к вышке и отремонтировать оборудование. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, добрий вечір! 

На сьогодні є складності в роботі мережі в цій області. Про ситуацію відомо, робимо все можливе для відновлення роботи мережі :pray_tone2:

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liubomyr Mosoruk, уточніть, будь ласка, а де саме знаходиться співрозмовник? В якій області, в якому населеному пункті?

Доброго дня! Що з зв'язком,  інтернет є , а подзвонити нікуди на київстар не можливо?

Абоненти які з інших операторів перейшли в роумінг до Вас, не можуть дозвониться до мене, у мене номер перенесений з попереднього оператора Vodafone, при дзвінку на мій номер, робот говорить що невірно набраний номер, хоча я їм можу набрати, прошу допомоги

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Galina15, уточніть, будь ласка, що відбувається при спробі здійснити дзвінок? 
Також додатково напишіть, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmitriy Verkoshantcev, в цій  ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або до консультанта https://www.facebook.com/kyivstar із зазначенням номера телефону для отримання рекомендацій.

Рівень користувача 1

Харьков, Салтовка, микрорайон 606 - снова повторилась проблема, о которой я писал тут 

Нет ни мобильной связи, ни интернета.

Відповісти