Корисно знати

Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки



Показати перший допис

1064 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, 🙄ви написали в розіділ “Мобільний зв’язок”, ще й в такій темі, що не зорієнтувалась одразу, що питання про послугу “Домашній Інтернет”.

Дякую вам за зворотний зв’язок 🖍

Рівень користувача 1

@Svetlana_Shestakova, це пов’язано з тим, що в 4G мережі працює лише мобільний Інтернет. Зв’язок в 4G мережі (VoLTE) працює лише у абонентів контрактної форми обслуговування на певних моделях телефонів. Більше інформації за посиланням https://kyivstar.ua/uk/volte

Тобто вам потрібно обрати в телефоні 2/3G мережу.

Благодарю за отзывчивость! Всего Вам доброго! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svetlana_Shestakova, 😊

Рівень користувача 1

Да, прошлое сообщение не туда. Но теперь по теме. Со вчерашнего дня мобильный инет от Киевстара стал очень медленным. В чем проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, можете написати повну назву вашого тарифного плану? А також, чи є можливість подивиться статистику по використаному Інтернету (скільки МБ використали після останнього оновлення тарифного плану).

P.S.: і ще уточнення, я вірно пам’ятаю, що ви знаходитесь в місті Харків? Район той же? Салтівка?

Рівень користувача 1

Xomyak , да, то же местоположение, Харьков, Салтовка, 606 микрорайон.

Тариф Smart Регіон

Использовано 13132 МБ из 30000 МБ.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, передаю технічне звернення інжеренам. 

Рівень користувача 2

Набираю абонента киъвстар - з’явзяється повідомлення “Включена условная переадресация звонков”, через декілька секунд знову це повідомлення, а далі короткі гудки. При наборі номерів інших операторів каже що недостатньо коштів (що логічно). Перезавантаження телефону, переставляння СІМ-картки в інші телефони результату не мало. 466 - голосове повідомлення “виникла помилка”. Через декілька годин 466 запрацювало і видало повідомлення про якісь неполадки і що можуть спостерігатися труднощі при визовах. Тільки от з іншого номеру труднощів не спостерігається. В чому причина?

Не працює картка з номером 096 , “тільки екстренні дзвінки”, навіть Довідка 466 не працює. 

Рівень користувача 1

Доброго дня. В мене є на телефоні мережа і можу здійснювати дзвінки. А до мене набрати ніхто не може, постійно поза зоною досяжності. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OliaIlchuk096, уточніть, будь ласка, пробували перевірити, чи встановлена за вашим номером переадресація? Спробуйте набрати комбінацію для відключення ##002# та виклик і протестувати вхідні дзвінки. 

Якщо ситуація не зміниться, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sans, уточніть, будь ласка, складності при дзвінках на один конкретний номер?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Werner Moberg, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. 

Доброго дня. В мене є на телефоні мережа і можу здійснювати дзвінки. А до мене набрати ніхто не може, постійно поза зоною досяжності. 

В мене точно така ж проблема. Є мережа. Працює інтернет. Я можу подзвонити, але я весь час поза зоною. Ніякої переадресації в мене немає. Вдень телефонувала в службу підтримки. Сказали, що працюють над вірішенням, але вже йде друга дома як проблему не вирішили. Користуюсь Київстаром більше 15 років і така лажа вперше. Враховуючи обставини, в яких  ми зарах живемо, це майже катастрофа бути без зв’язку. Люди почнуть переходити на інші номери, якщо цю проблему не вирішать найближчим часом :(

@OliaIlchuk096, уточніть, будь ласка, пробували перевірити, чи встановлена за вашим номером переадресація? Спробуйте набрати комбінацію для відключення ##002# та виклик і протестувати вхідні дзвінки. 

Якщо ситуація не зміниться, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Така ж ситуація :(

Чи є розуміння коли можуть вирішити проблему? 

Рівень користувача 1

Xomyak , хорошо, передали техотделу сведения о проблеме. А они что-то делать собираются? Что они уже сделали за несколько дней с последнего извещения и что за несколько месяцев существования проблемы?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Nikolayeva, на сьогодні спостерігаються масові технічні складності в мережі. 

Будь ласка, можете зараз виконати таку рекомендацію: перезавантажити телефон та в ручному режимі обрати мережу Київстар. Допоможе підключення до іншого оператора та повернення в мережу Київстар. 

І напишіть результат. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, на жаль, технічний відділ не надає зворотний зв’язок по зверненням 😔

Доброго дня. Не можу дозвонитися абоненту Київстар 096 ххх 9496, але він на мій номер може

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Irin3007, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, проблема і досі спостерігається?

Намагаюся зателефонувати людині, яка знаходиться на окупованій території. Мені відповідає що треба перед номером додати 819. Коли додаю 819, відповідає що номер не є дійсним або зразу виклик завершено. Чи є якийсь спосіб таки додзвонитися? Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sun Ray, уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь (Україна, або закордоном), і де знаходиться абонент, котрому пробуєте зателефонувати (область, населений пункт)?

Я в Україні (Запорізька обл), абонент у Вовчанську Харківської області.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sun Ray, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону та номер телефону абонента, котрому пробуєте зателефонувати. Перевірю ситуацію безпосередньо за номерами. 

Не можу зателефонувати,і до мене не можливо зателефонувати,але при цьому працює ,що може бути?

Відповісти