Корисно знати

Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки



Показати перший допис

1061 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, дякуємо за оперативну інформацію. Данні передала в технічний відділ. 

Рівень користувача 1

4-й день нет мобильной связи, при том, что перед боевыми действиями я пополнял счет у вас. Как я понял, проблема не решается никак. Я хочу, чтобы вернули деньги на счет, и в будущем я пересмотрю целесообразность оставаться клиентом киевстара.

 

Учитывая нестабильность работы интернет-провайдеров, клиенты кивестара в целых нескольких микрорайонах в критической ситуации рискуют остаться без связи вообще. Без мобильного интернета и звонков. Ярчайшая демонстрация (и не первая) отношения киевстара к своим клиентам.

Рівень користувача 1

Перезагрузил телефон уже который раз и вот связь появилась. Сразу скажу - это не вина телефона, т.к. у всей семьи и живущих недалеко людей та же проблема. Не знаю, решилась неисправность усилиями техотдела или сама по себе, но о таких вещах надо извещать абонентов.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, дякую вам за зворотний зв’язок. 
Додатково ваші зауваження будуть передані колегам технічного відділу. Сподіваюсь, що ситуація не повториться :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Проблема периодически продолжает возникать. Свет уже включен по всему микрорайону. Почему мобильный интернет от Киевстара почти не работает. То вообще затухает, то по 5 минут грузит сайты. То более-менее пашет (хотя и медленно). Я бы списал все на проблемы с мобильником, но не у меня 1 это.

Иногда перезагрузка телефона решает проблему. Иногда нет.  В чем может быть причина?

 

г. Харьков, Салтовка, 606 микрорайон.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, я передала запит колегам, отримала відповідь, що досі тривають технічні роботи. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

Чому Київстар заявляє, що “Не турбуйтеся за стан рахунку. Розказуємо, як працює наш зв’язок під час війни”, але по факту, дзвонити неможна та не працює інтернет, коли на рахунку немає грошей (на припейд), або якщо баланс йде у мінус (на контракті)? Принаймні, я ніде не побачив уточнення про те, що, якщо на балансі 0 або баланс йде у мінус, то у абонента відключається можливість безкоштовно дзвонити та користоуватись інтернетом під час військових дій. Всюди пишуть, що не хвилюйтесь, Ви будете на зв”язку, а по факту така можливість або не працює взагалі або треба зробити якісь додаткові кроки, щоб ця послуга проацювала (наприклад, поповнити баланс телефону відповідно до тарифного плану)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому Київстар заявляє, що “Не турбуйтеся за стан рахунку. Розказуємо, як працює наш зв’язок під час війни”, але по факту, дзвонити неможна та не працює інтернет, коли на рахунку немає грошей (на припейд), або якщо баланс йде у мінус (на контракті)? Принаймні, я ніде не побачив уточнення про те, що, якщо на балансі 0 або баланс йде у мінус, то у абонента відключається можливість безкоштовно дзвонити та користоуватись інтернетом під час військових дій. Всюди пишуть, що не хвилюйтесь, Ви будете на зв”язку, а по факту така можливість або не працює взагалі або треба зробити якісь додаткові кроки, щоб ця послуга проацювала (наприклад, поповнити баланс телефону відповідно до тарифного плану)

Шось ви не додивились напевно, щойно попробував зателефонувати з номеру на якому не сплачена жодна абонплата (препейд) і 0 на рахунку на інший номер Київстар - все працює.

 

Рівень користувача 2
Позначка +1

Чому Київстар заявляє, що “Не турбуйтеся за стан рахунку. Розказуємо, як працює наш зв’язок під час війни”, але по факту, дзвонити неможна та не працює інтернет, коли на рахунку немає грошей (на припейд), або якщо баланс йде у мінус (на контракті)? Принаймні, я ніде не побачив уточнення про те, що, якщо на балансі 0 або баланс йде у мінус, то у абонента відключається можливість безкоштовно дзвонити та користоуватись інтернетом під час військових дій. Всюди пишуть, що не хвилюйтесь, Ви будете на зв”язку, а по факту така можливість або не працює взагалі або треба зробити якісь додаткові кроки, щоб ця послуга проацювала (наприклад, поповнити баланс телефону відповідно до тарифного плану)

Шось ви не додивились напевно, щойно попробував зателефонувати з номеру на якому не сплачена жодна абонплата (препейд) і 0 на рахунку на інший номер Київстар - все працює.

 

Так, вибачаюсь, не уточнив про те, що на припейд-сімці можна дзвонити тільки по Київстару, але інтернет всеодно не працює, при цьому і на інші номери всеодно неможна дзвонити.
З корпоративного номеру, навіть на Київстар не дзвонить, а також на інші мобільні неможливо подзвонити, коли на балансі 0 або на рахунку мінус, а також інтернет не працює з нульовим балансом

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, для контрактних абонентів: 
-дзвінки в мережі – працюють без обмежень;
-дзвінки на інші мобільні та фіксовані напрямки України – працюють стандартно, тобто, якщо не перевищений поріг відключення, якщо ж він перевищений - для здійснення дзвінка потрібно вийти у поріг підключення на рахунку;
-вихідні SMS. Працюють незалежно від наданих обсягів, тарифікація згідно тарифу абонента;
-режим GPRS. Працює незалежно від наданих обсягів, тарифікація згідно тарифу абонента.

На жаль 😥

Рівень користувача 2
Позначка +1

@toxi, для контрактних абонентів: 
-дзвінки в мережі – працюють без обмежень;
-дзвінки на інші мобільні та фіксовані напрямки України – працюють стандартно, тобто, якщо не перевищений поріг відключення, якщо ж він перевищений - для здійснення дзвінка потрібно вийти у поріг підключення на рахунку;
-вихідні SMS. Працюють незалежно від наданих обсягів, тарифікація згідно тарифу абонента;
-режим GPRS. Працює незалежно від наданих обсягів, тарифікація згідно тарифу абонента.

На жаль 😥

Дякую за інформацію.

заблокировали карту банка мне нужно позвонить на горячую линию банка с своего этого номера только а мне говорят не достатьо грошей на рахунку но линия эиа бесплатная!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

заблокировали карту банка мне нужно позвонить на горячую линию банка с своего этого номера только а мне говорят не достатьо грошей на рахунку но линия эиа бесплатная!!!!

В банків є зазвичай зв’язок через месенджери, чати, можна замовити зворотній зв’язок.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Alex Volkov , а на який номер Ви телефонуєте?

Рівень користувача 2
Позначка +1

заблокировали карту банка мне нужно позвонить на горячую линию банка с своего этого номера только а мне говорят не достатьо грошей на рахунку но линия эиа бесплатная!!!!

Так само, не можу дзвонити на 3700 (ПриватБанк), коли не поповнений рахунок та не оплачений тариф

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для перевірки і реєстрації технічної скарги?

Рівень користувача 2
Позначка +1

@toxi, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для перевірки і реєстрації технічної скарги?

Ні, не звертався, тому що не знав, що оператор в будь-якому разі, повинен дозволяти дзвонити на такі номери безкоштовно (про це ні де не вказано). Тому мені було простіше знайти найблжче відділення банку та прийти фізично до нього.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, зрозуміла. Дякую за зворотний зв’язок 👐🏻
Також зі своєї сторони додатково передам колегам питання щодо номеру 3700. 

Рівень користувача 1

Доброе время суток! Несколько дней назад подключили за 15 грн. "день онлайн". В смс было написано чтобы скорость была быстрее нужно перезагрузить телефон. Я перезагрузила телефон и буквально через время  мне никто не мог дозвониться так же как и я. Проверка счёта так же не работала, вместо счета мне высвечивалась надпись о неверном коде MMI. Подскажите пожалуйста как избавиться от данной проблемы. Заранее вам благодарна. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svetlana_Shestakova, уточніть, будь ласка, пробували протестувати, переставити SIM-карту в інший телефон? Ситуація не міняється?

Рівень користувача 1

@Svetlana_Shestakova, уточніть, будь ласка, пробували протестувати, переставити SIM-карту в інший телефон? Ситуація не міняється?

На другом телефоне сим-карта работает исправно. Я немного по гуглила и нашла как решить проблему, в настройке сим-карты нужно поставить 2/3G интернет. А когда ставлю 2/3/4G через 20 минут связь со мной пропадает. Только у меня пакет 4G и пропадает связь если устанавливаю 2/3/4G . Вот такая запутанная ситуация. 

Рівень користувача 1

Проводит ли сейчас Киевстар подключение новых абонентов в г. Харьков, в частности, на Салтовке в 606 мкр.?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svetlana_Shestakova, це пов’язано з тим, що в 4G мережі працює лише мобільний Інтернет. Зв’язок в 4G мережі (VoLTE) працює лише у абонентів контрактної форми обслуговування на певних моделях телефонів. Більше інформації за посиланням https://kyivstar.ua/uk/volte

Тобто вам потрібно обрати в телефоні 2/3G мережу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy97, ви маєте на увазі, чи працюють магазини Київстар в цьому районі?

Рівень користувача 1

Xomyak, я имел ввиду, могут ли нового пользователя подключить к домашнему интернету? Уже узнал - могут.

Відповісти