Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв
Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки
За умовами тарифного плану маю 200 хвилин безкоштовних на дзвінки інших операторів. Коли намагаюся зателефонувати, говорить, що на рахунку недостатньо коштів і потрібно рахунок поповнити. Що робити?
Не зняло коштів з рахунку. Немає доступу до до Домашнього Інтернету. А також до мобільниих послуг, тариф київстар: все разом оптимум.
Додано пізніше: Вже все вирішив, все працює. Порад не потрібно
Доброго дня. Що зі з”язком. Не можу дозвонитися на номери Київстар. Каже недостатньо коштів. Така ж ситуація у дружини та дочки.
Відповідь компанії у твіттері щодо проблеми:
“Зараз дійсно можуть виникати складності із вихідними дзвінками. Спеціалісти вже займаються виправленням.”
Доброго дня. Що зі з”язком. Не можу дозвонитися на номери Київстар. Каже недостатньо коштів. Така ж ситуація у дружини та дочки.
Та ж проблема дуже в багатьох, нікому не можна подзвонити, сервіс теж не працює...
Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв
Така ж проблема у всієї родини ... Ще й рахунок перевірити не дає видає помилку...
Такая же проблема. Говорит нет денег на счету, мало того что нельзя не счет проверить не оператору позвонить.. Что со связью?
Уточніть, будь ласка, на сьогодні вдалось вирішити проблему?
Просимо вибачення за тимчасові незручності, технічний відділ докладає всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Будь ласка, у кого спостерігаються складності з телефонією, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Добрий вечор! В мене така проблема - на телефоні показує, що сеть є, але я не можу нікому зателефонувати і до мене теж ніхто не може дозвонитися і СМС-ки не приходять. Ця проблема появилася 2-3 місяця назад.
Здравствуйте! Город Харьков, Салтовка, 606 микрорайон и прилегающие к нему. У меня и др. абонентов киевстара пропало обнаружение симки, иногда она обнаруживается, но совершать звонки невозможно якобы из-за отсутствия сети. Также пропал моб. интернет и прихода СМС надо ждать порядка часа.
Проблема случилась устром 10.03.2022
Она как-то решается оператором?
P.S.: у вас не работает страница https://kyivstar.ua/uk/support с чатом техподдержки
а бот поддержки абсолютно бесполезен
Телефоную із закордону з польського номеру, все завжди було в порядку, від вчорашнього дня не чую співрозмовника який на даний момент в Україні, він користується сім картою Київстар, як це вирішити?
Телефоную із закордону з польського номеру, все завжди було в порядку, від вчорашнього дня не чую співрозмовника який на даний момент в Україні, він користується сім картою Київстар, як це вирішити?
спробуйте зателефонувати через месенджери.
Отримовачу дзвінка рекомендується протестувати сім в іншому телефоні
(меня сестра з Польщи телефонує на Київстар успішно)
Есть еще одна деталь - проблема возникла при отключении света. Но электроснабжение восстановили, а сеть Киевстара не восстановилась. Очевидно, нужно выехать специалисту к вышке и отремонтировать оборудование.
На сьогодні є складності в роботі мережі в цій області. Про ситуацію відомо, робимо все можливе для відновлення роботи мережі
Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Доброго дня! Що з зв'язком, інтернет є , а подзвонити нікуди на київстар не можливо?
Абоненти які з інших операторів перейшли в роумінг до Вас, не можуть дозвониться до мене, у мене номер перенесений з попереднього оператора Vodafone, при дзвінку на мій номер, робот говорить що невірно набраний номер, хоча я їм можу набрати, прошу допомоги
Також додатково напишіть, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті?
Харьков, Салтовка, микрорайон 606 - снова повторилась проблема, о которой я писал тут
Нет ни мобильной связи, ни интернета.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.