Корисно знати

Немає можливості здійснювати і/або приймати дзвінки



Показати перший допис

1066 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@maisil, описана вами ситуація можлива в тому випадку, якщо на вашому номері встановлена переадресація на номер іншого абонента. Наберіть на своєму телефоні комбінацію ##002# виклик. Це дозволить відключити переадреацію та зможете успішно приймати вхідні виклики.

Немає можливості прийняти / здійснити дзвінок! Вже кілька місяців я не можу нормально працювати на мій телефон не приходять дзвінки і я не можу здійснити дзвінок, постійно йде відбій, або каже, що поза зоною. Картку в інший телефон вставляла -  абсолютно нічого не змінилося! Немає покриття у Київстару в Києві, що говорити про регіони, там взагалі тьма! Я оплачую послуги мобільного звязку, які мені не надає оператор, просто збираєте щомісяця кошти, а послуг не надаєте!

Чому коли я дзвоню людині, каже, що вона "поза зоною" а я ще й "не завершила свої розмови" хоча я не розмовляю ні з ким, що за збої в мережі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nata Shka, спробуйте скористатись послугою “Заміна SIM-карти зі збереженням номеру”. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksa888:thinking: я вірно розумію, що така ситуація спостерігається, коли телефонуєте на один номер? 

Нет возможности совершать исходящие звонки. При попытке позвонить (даже на 466), наличии средств и действующем тарифе слышу: “На вашому рахунку недостатньо коштів для здійснення дзвінка. Швидко та без комісії поповнюйте рахунок картками Виза та Мастеркард за номером 899“. Сим-карта была украдена 14 мая 2021, потом восстановлена. 19 мая совершив звонок оказалось, что есть проблема со звонками. 20 мая обратилась в Центр поддержки Киевстар с данной проблемой. Весь день мне перезванивали специалисты и просили тестировать карту(звонить, перегружать), но ничего не получилось. Проблема не решена на сегодня, 08.06.2021. Получаю смс каждый 2-3 дня со стандартным содержанием: «Шановний абонент! Термін розгляду Вашого звернення подовжено до такого-то числа. З повагою, Київстар». Я неоднократно писала в поддержку с вопросом о решении моего вопроса и сроках. В ответ получаю стандартные фразы: “Фахівці технічного відділу займаються усуненням цієї ситуації, термін вирішення питання уточнюється. Компанія «Київстар» зацікавлена в якнайшвидшому усуненні несправності і робить для цього все можливе. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.” Еще  обращалась непосредственно в Центр обслуживания клиентов, сменили сим-карту физически, что не помогло, и оператор подал очередную жалобу в тех.отдел. Плата за тариф продолжается сниматься, но я не могу пользоваться в полной мере.

Пользуюсь этим номером очень давно, с 2004 года, мне важно решение вопроса.

Вопрос: Когда будет решен вопрос? Куда еще писать/идти/говорить/звонить, что именно писать, жалобу/претензию/обращение/заявление?? Как можно узнать сроки решения проблемы? И возможно ли ее вообще решить?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@galaktika, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити це досить серйозне питання не вийде….
Єдине, що можу запропонувати -  це спробувати звернутись через цей канал https://kyivstar.ua/uk/support/feedback.

Рівень користувача 1

На рахунку гроші є,та передзвонити не можу,бо "недостатньо коштів".Сплатив двома проплатами(75+75 грн),та через тиждень така сітуація...Що це за маячня,та як розплутати цей клубок?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr Chirko:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для перевірки ситуації за номером? Які були надані рекомендації?

Проблема виникає уже третій день, частіше зранку та інколи ввечері. Люди телефонують мені ідуть дуже дивні гудки, потім слова автовідповідача про те, що система не може знайти запитувану скриньку. Потім смс повідомлення не приходять про те, що мені телефонували.

 

У меня тоже часто про эту скрыньку говорится. В чём проблема? Кто-то решил?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ro Man:thinking: пробували відключити послугу “Автовідповідач”? Ситуація не міняється?

P.S.: комбінація для відключення ##002# та виклик.

При наборі будь якого номеру, навіть довідки 466, всі дзвінки зриваються!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Алла Мельничук, пробували переставити SIM-карту в інший телефон? Ситуація не міняється?

Як зняти при наборі коротких номерів додавання коду України? Тобто, набираю 102, а на екрані +380102 і оператор говорить, що невірно набраний номер

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Leonid Lytvyn, на жаль, це потрібно шукати в функціях мобільного телефону :shrug_tone2:

@Leonid Lytvyn, на жаль, це потрібно шукати в функціях мобільного телефону :shrug_tone2:

не знайшов таких налаштувань. Тиждень вже шукаю… Телефон Мі9Т.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Leonid Lytvyn, можна спробувати звернутись до сервісного центру https://www.mi.com/ua/service/repair.

@galaktika, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити це досить серйозне питання не вийде….
Єдине, що можу запропонувати -  це спробувати звернутись через цей канал https://kyivstar.ua/uk/support/feedback.

спасибо. но проблема так и не была решена. Я воспользовалась переходом на другой оператор с сохранением номера. Все работает.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@galaktika, :sweat: дякую за зворотний зв’язок. 

Як забрати обмеження на вхідні дзвінки ?(тобто до мене дзвонять за мій рахунок але послуга каже що встановлено обмеження)

Рівень користувача 8
Позначка +4

@Raya Kobevko  если вы на территории Украины, счет пополните на 3+ грн

Если же вы в роуминге… то гривен на 50-100 ) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Raya Kobevko, скористайтесь, будь ласка, порадою @Stas :pencil2:

Добрый день,

 

2 месяца назад была подана техническая заявка на проблему невозможности звонить на номера Интертелеком (094...). При попытке звонка робот отвечает, что суммы средств на счете недостаточно для осуществления звонка и предлагает сделать вызов за счёт принимающей стороны, после чего сообщает что это невозможно сделать и звонок обрывается.

 

Ранее данных проблем не было, начались только этой весной.

Неоднократно звонил в поддержку, постоянно кормят завтраками, проблема не решается вообще никак.

 

Вопрос: Когда будет решен вопрос? Куда еще писать/идти/говорить/звонить, что именно писать, жалобу/претензию/обращение/заявление?? Как можно узнать сроки решения проблемы?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GogaNaGore, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :worried:
На жаль, не зможу зорієнтувати щодо кінцевого терміну усунення цієї технічної “аварії”. Терміни можуть буди перенесені, так як постраждали велика кількість абонентів і для вирішення питання потрібно залучати спеціалістів інших відділів. 

В цій ситуації залишається лише чекати….

Скажіть будь ласка, чому не працюють вхідні дзвінки на вулиці Пестеля, 156 та 155 м.Кам'янське Дніпропетровської області, а саме говорить, що абонент не може прийняти дзвінок, даний номер не обслуговується або навіть просто зривається. З 02.08.2021  телефонуємо до операторів, заявки залишають, а результату "0". Такий зв'язок та ваше  реагування на заявки підштовхує замислитися про зміну даного оператора. Ви нас дуже розчаровуєте!!!!!!!!

Відповісти