Немає можливості зареєструватись в мережі / Складності з вихідними дзвінками / Складності в використанні мобільного Інтернету


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15481 відповідь

Шановні абоненти, ми перепрошуємо за складнощі у роботі деяких сервісів.

Відбувся короткостроковий збій саме в роботі інформаційних систем Київстар. 

Сьогодні вночі була відновлена робота сервісів. Наші технічні спеціалісти доклали максимальних зусиль, щоби відновити їх якнайшвидше, адже ми розуміємо важливість зв’язку у цей непростий час.

Якщо у вас все ще спостерігаються певні складнощі, то ми радимо перезавантажити телефон.

Також ми вже працюємо над нарахуванням бонусних послуг клієнтам, хто зіштовхнувся з проблемою. 
Будь ласка, абоненти, котрі не могли/не можуть зареєструватись в мережі напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також дату та час спроби реєстрації. 
Абоненти, котрі не могли/ не можуть зателефонувати, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, номер телефону абонента, котрому пробували зателефонувати, а також дату та час спроби дзвінка. 
Абоненти, котрі не могли/не можуть скористуватись Інтернетом: в особисті ваш номер телефону, область, населений пункт, де ви знаходитесь, 2/3/4G (якою мережею пробували скористуватись), дата та час.

Ще раз перепрошуємо за тимчасові складнощі та дякуємо вам за розуміння.💙


260 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olesia222, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також де ви знаходитесь (область/населений пункт). 

Три дні немає мережі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, повірте, я чудово розумію, в якій ситуації ви опинились:( 
І мені дуже прикро, що я не можу зробити більшого….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Volkov, дякую за те, що ви розумієте, що модератори нічого не вирішують. 

Єдиний варіант, котрий я можу запропонувати - це звернутись до оператора і наполягати на тому, щоби дзвінок перевели на старшого спеціаліста (технічного спеціаліста). Можливо так ви зможете отримати більше інформації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Myroslav Nykolayev, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Перевірю ситуацію з мережею.

Рівень користувача 1
Позначка

Вы понимаете, что сейчас все авторизации и аутентификации завязаны на номер телефона? Сменить его без подтверждения предыдущего или хотябы входа нереально. Проблем преобрести новый номер нет. Проблема с тем, что я должна бегать по инстанциям или писать в службы поддержки и раз за разом обьяснять эту нелепую ситуацию. Мне не все верят, что я не могу восстановить в современных реалиях номер телефона(((((

Рівень користувача 1

@Xomyak тоді скажіть, кому писати, щоб надали нормальні терміни? Чи в Київстар не залишилось спеціалістів, які здатні оцінити ситуації і вихід з неї? Хоча з 30-40% можливою похибкою, а не “сьогодні-завтра все буде добре” на протязі тижнів? Якщо проблема досить серйозна, то було б добре, щоб якесь слово надав відповідний спеціаліст, а не віпдравляти під негатив постраждалих модератора, який не може чогось підказати. Якщо я на роботі буду такі терміни давати, то звільнять мене дуже швидко.

Чому Київстар сам не доходить до того, щоб запропонувати щось абонентам в цій ситуації? Тим більше що це більш лояльні клієнти на контрактних тарифах?

Як виводяться з використання і заводяться заново номери, які довгий час не використовувались? Може, для постраждалих номерів можливо провести подібну процедуру? Чи ще щось? Або переведіть на нові номери, запропонуйте компенсацію за необхідність побігати і змінити всі прив’язки - від банків до медичних карток. Але ж зробіть хоч щось, а не годуйте обіцянками два тижні.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Volkov, @EvisJerua, немає сенсу писати в приватні повідомлення, так як в мене немає відповіді по термінам. 
Щодо дій з номером: я не можу нічого запропонувати, так як немає реєстрації номеру в білінгу. Без цього неможливо подати заявку на підключення переадресації, також неможливо, наприклад, залишити заявку на міграцію на передплату, і будь-які інші дії не приведуть до результату. 

“Аварія” досить серйозна. Обіцяю, спробую хоч щось дізнатись по термінам. 

P.S.: тимчасовий вихід - новий номер передплаченої форми обслуговування:(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vika Mazkela, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити. 

Рівень користувача 1
Позначка

Ув. сотрудники Киевстар. С 25.04 нет связи. Уже чтото 100 раз можно было сделать или придумать альтернативный выход с ситуации. Действий от инженеров ноль. Ну как же так....

Рівень користувача 1

@Xomyak  і мені напишіть в приватні повідомлення, тільки бажано нарешті щось інше, а не знову “роботи ведуться, кінцевий термін невідомий”. Два тижні без зв’язку, два тижні без працюючої двофакторної авторизації - це вже якось забагато. Здається, вже час хоч щось пропонувати - чи змінити номер, чи примусово налаштувати переадресацію, чи ще щось, щоб мати хоч якийсь зв’язок.

Вже три тижні (від 27 квітня) в моєму iphon “немає зв’язку” Від адміністраторів тільки пояснення та обіцянки чекати. В чому проблема? 

З кінця квітня немає інтернету, ні 4G, ні 3G. Раніше теж траплялось таке  1-2 дні, ну а два тижня то занадто.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@igorshhe, пишу в особисті повідомлення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Arank, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова, та ПІБ власника. Перевірю ситуацію з мережею. 

Така ж сама проблема, контракт і не реєструється у мережі. Ні чого вам не скажуть. У них якась ефемерна глобальна аварія, яку не можуть виправить. Я думаю, що взагалі не зможуть виправить. Все що скажуть, що працюють, чекайте, ми докладаємо супер максимум зусиль. Я вже п’ять разів міняв сімку, залишав купу запитів. Все без результату

Два тижні відсутній зв'язок . На контракті.Що робити ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, зараз зроблю перевірку і напишу в особисті повідомлення. 

Рівень користувача 1
Позначка

Ничего так и не решилось. Симка все никак не регистрируется в сети. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, @AndriyIvanchenko, додатково відповіла в особистих повідомленнях. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sophya, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katia2283837, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Volkov, отримала від вас повідомлення в особисті ✉. Одразу приношу вибачення за те, що тривалий час не відповідала. Дуже багато звернень. 

Зараз зроблю перевірку і напишу відповідь. 

Дякую вам за терпіння. 

Рівень користувача 1

Вже тиждень сім-карта не реєструється в мережі. Всі двофакторні авторизації накрились, в том числі авторизація в банк. На кожен дзвінок в підтримку мені обіцяють новий термін коли “точно проблема буде вирішена”.

Взагалі хоч щось планується з цього приводу?

Не має вхідних дзвінків,не можуть до мене телефонувати ,допоможіть будь ласка

Відповісти