Немає можливості зареєструватись в мережі / Складності з вихідними дзвінками / Складності в використанні мобільного Інтернету



Показати перший допис

260 Відповідей

Добрий день! Мій номер телефону не приймає дзвінки.

Я може телефонувати, але мені не можна.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lera Didkovska, @Tatyana1109, @Kostyntun, @DENCHIK_holodov, @Max Zapyshniuk, @Dmitro111, @Mashadatschuk, @Liza2020, складності з реєстрацією в мережі були усунені. 
Уточніть, будь ласка, ситуація за вашими номерами не змінилась?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Motomeri, складності з реєстрацією в мережі були усунені. 
Уточніть, будь ласка, ситуація за вашими номерами не змінилась? 

Щодо вхідних дзвінків, на сьогодні проблема і досі актуальна. Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення номер телефону, а також для прикладу, номер телефону, який намагається вам зателефонувати. Та приблизний час. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@JuliN, проблема з вхідними дзвінками на сьогодні і досі актуальна. Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також для прикладу, номер телефону, який намагається вам зателефонувати. Та приблизний час. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lesa Hdhhs, @MaximVK, @Vektor88, @Alexander Myazin, @Werewolf_md, @Tetyana19994, @Roman 84, складності з реєстрацією в мережі були усунені. 
Уточніть, будь ласка, ситуація за вашими номерами не змінилась? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Uliana Kordysh, будь ласка, можете зараз виконати таку рекомендацію: перезавантажити телефон та в ручному режимі обрати мережу Київстар. Допоможе підключення до іншого оператора та повернення в мережу Київстар. 

І напишіть результат. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuliyaSidenko, напишіть мені в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова, а також ПІБ власника контракту. Перевірю ситуацію з мережею. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Skochko14, @Pavlina, @Inna_S, @Andriy Formusyak, @Zlaja, @Toni1986, @Inna Babyukh, @Voblik, @Gora, @shadurik, @kinggov, @Antuon, @Daria Mihailovskaya, @Oleh Demchyna, @Igor 888, @18121986, @RomanGg, @VASIL TITAR, @Denis Salomatin, @Julia Nettle, @Kato Davidova, @Te4ikkk, складності з реєстрацією в мережі були усунені. 
Уточніть, будь ласка, ситуація за вашими номерами не змінилась? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hannalv, будь ласка, можете зараз виконати таку рекомендацію: перезавантажити телефон та в ручному режимі обрати мережу Київстар. Допоможе підключення до іншого оператора та повернення в мережу Київстар. 

І напишіть результат. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tinanic, складності з реєстрацією в мережі були усунені. 
Уточніть, будь ласка, ситуація за вашими номерами не змінилась? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olia5555, будь ласка, можете зараз виконати таку рекомендацію: перезавантажити телефон та в ручному режимі обрати мережу Київстар. Допоможе підключення до іншого оператора та повернення в мережу Київстар. 

І напишіть результат. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Halyna30, написала вам в особисті повідомлення. Очікую на додаткову інформацію. 

Вже 3 дні без зв’язку. Вихідні дзвінки здійснюються, вхідні - ні, смс теж не приходять. Катастрофа! Ні перезавантаження, ні сміка, ні вручну обрати мережу -не працює жодна із порад.

Рівень користувача 1

добрий день! я більш як три дні не можу скористатися жодною послугою, ні мобільного інтернету, ні вхідні-вихідні дзвінки. телефон вже перезавантажую по декілька разів кожного дня, результату ніякого 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вже 3 дні без зв’язку. Вихідні дзвінки здійснюються, вхідні - ні, смс теж не приходять. Катастрофа! Ні перезавантаження, ні сміка, ні вручну обрати мережу -не працює жодна із порад.

який у вас телефон?

Рівень користувача 8
Позначка +1

добрий день! я більш як три дні не можу скористатися жодною послугою, ні мобільного інтернету, ні вхідні-вихідні дзвінки. телефон вже перезавантажую по декілька разів кожного дня, результату ніякого 

Який у вас телефон?

Третій день не можу приймати дзвінки та перевірити стан рахунку. Вихідні дзвінки та Інтернет працюють. Телефон перезавантажую по декілька разів на день. Ходила в сервісний центр вчора - сказали, що це тимчасова технічна проблема. Тут пишуть, шо все вже ок, але з моїм номером чомусь все ще ні. Враховуючи умови, в яких ми зараз всі живемо, залишитися в ситуації, коли рідні не можуть 3 дні(!!!) до мене додзвонитися - це катастрофа!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Третій день не можу приймати дзвінки та перевірити стан рахунку. Вихідні дзвінки та Інтернет працюють. Телефон перезавантажую по декілька разів на день. Ходила в сервісний центр вчора - сказали, що це тимчасова технічна проблема. Тут пишуть, шо все вже ок, але з моїм номером чомусь все ще ні. Враховуючи умови, в яких ми зараз всі живемо, залишитися в ситуації, коли рідні не можуть 3 дні(!!!) до мене додзвонитися - це катастрофа!!!

Телефон який у вас?

@KurwaMatj IPhone 11

Рівень користувача 1

@Lesa Hdhhs@MaximVK@Vektor88@Alexander Myazin@Werewolf_md@Tetyana19994@Roman 84, складності з реєстрацією в мережі були усунені. 
Уточніть, будь ласка, ситуація за вашими номерами не змінилась? 

Дякую, вже все заробило.

Рівень користувача 1

добрий день! я більш як три дні не можу скористатися жодною послугою, ні мобільного інтернету, ні вхідні-вихідні дзвінки. телефон вже перезавантажую по декілька разів кожного дня, результату ніякого 

Який у вас телефон?

galaxy a32

Рівень користувача 1

Доброго дня.

Отримав нову сімку, контракт.

Попрацював один день. Під час збою все зникло. Наступного дня звернувся в центр обслуговування Київстар, видали нову сімку. Тепер пише, що незареєстрований в мережі. В центрі допомогти схоже не можуть.

Можете якось допомогти, або ж повернути гроші?

Рівень користувача 1

придбала пакет послуг і сімку, змогла покористуватися рівно один день, а після того збою я не можу скористатися жодною послугою і досі, ні інтернету, ні дзвінків, нічого, і це вже П'ЯТИЙ день! у сервісному центрі просто змінили сімку, це нічого не дало, і перезавантажую телефон я по декілька разів на день з надією що щось запрацює, але ні. скажіть будь ласка, за що я плачу і коли ситуація якось виправиться?

Рівень користувача 1
Позначка

Контракт. После сбоя 25 числа сим карта перестала регистрироваться в сети. Смена симкарты на новую не изменило ситуацию. В другом телефоне тоже не регистрируется. На 466 только регистрируют заявки и все бестолку уже неделю. Что можно сделать? Мне нужна связь. 

Рівень користувача 1
Позначка

Таже история. Операторы и сервис центр ничем не помогли. Ждите пока починят, говорят.

Відповісти