Немає можливості зареєструватись в мережі / Складності з вихідними дзвінками / Складності в використанні мобільного Інтернету



Показати перший допис

260 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

Ув. сотрудники Киевстар. С 25.04 нет связи. Уже чтото 100 раз можно было сделать или придумать альтернативный выход с ситуации. Действий от инженеров ноль. Ну как же так....

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vika Mazkela, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Volkov, @EvisJerua, немає сенсу писати в приватні повідомлення, так як в мене немає відповіді по термінам. 
Щодо дій з номером: я не можу нічого запропонувати, так як немає реєстрації номеру в білінгу. Без цього неможливо подати заявку на підключення переадресації, також неможливо, наприклад, залишити заявку на міграцію на передплату, і будь-які інші дії не приведуть до результату. 

“Аварія” досить серйозна. Обіцяю, спробую хоч щось дізнатись по термінам. 

P.S.: тимчасовий вихід - новий номер передплаченої форми обслуговування:(

Рівень користувача 1

@Xomyak тоді скажіть, кому писати, щоб надали нормальні терміни? Чи в Київстар не залишилось спеціалістів, які здатні оцінити ситуації і вихід з неї? Хоча з 30-40% можливою похибкою, а не “сьогодні-завтра все буде добре” на протязі тижнів? Якщо проблема досить серйозна, то було б добре, щоб якесь слово надав відповідний спеціаліст, а не віпдравляти під негатив постраждалих модератора, який не може чогось підказати. Якщо я на роботі буду такі терміни давати, то звільнять мене дуже швидко.

Чому Київстар сам не доходить до того, щоб запропонувати щось абонентам в цій ситуації? Тим більше що це більш лояльні клієнти на контрактних тарифах?

Як виводяться з використання і заводяться заново номери, які довгий час не використовувались? Може, для постраждалих номерів можливо провести подібну процедуру? Чи ще щось? Або переведіть на нові номери, запропонуйте компенсацію за необхідність побігати і змінити всі прив’язки - від банків до медичних карток. Але ж зробіть хоч щось, а не годуйте обіцянками два тижні.

Рівень користувача 1
Позначка

Вы понимаете, что сейчас все авторизации и аутентификации завязаны на номер телефона? Сменить его без подтверждения предыдущего или хотябы входа нереально. Проблем преобрести новый номер нет. Проблема с тем, что я должна бегать по инстанциям или писать в службы поддержки и раз за разом обьяснять эту нелепую ситуацию. Мне не все верят, что я не могу восстановить в современных реалиях номер телефона(((((

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Myroslav Nykolayev, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. Перевірю ситуацію з мережею.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Volkov, дякую за те, що ви розумієте, що модератори нічого не вирішують. 

Єдиний варіант, котрий я можу запропонувати - це звернутись до оператора і наполягати на тому, щоби дзвінок перевели на старшого спеціаліста (технічного спеціаліста). Можливо так ви зможете отримати більше інформації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, повірте, я чудово розумію, в якій ситуації ви опинились:( 
І мені дуже прикро, що я не можу зробити більшого….

Три дні немає мережі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olesia222, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також де ви знаходитесь (область/населений пункт). 

Відповісти