Шановні абоненти, ми перепрошуємо за складнощі у роботі деяких сервісів.
Відбувся короткостроковий збій саме в роботі інформаційних систем Київстар.
Сьогодні вночі була відновлена робота сервісів. Наші технічні спеціалісти доклали максимальних зусиль, щоби відновити їх якнайшвидше, адже ми розуміємо важливість зв’язку у цей непростий час.
Якщо у вас все ще спостерігаються певні складнощі, то ми радимо перезавантажити телефон.
Також ми вже працюємо над нарахуванням бонусних послуг клієнтам, хто зіштовхнувся з проблемою.
Будь ласка, абоненти, котрі не могли/не можуть зареєструватись в мережі напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також дату та час спроби реєстрації.
Абоненти, котрі не могли/ не можуть зателефонувати, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, номер телефону абонента, котрому пробували зателефонувати, а також дату та час спроби дзвінка.
Абоненти, котрі не могли/не можуть скористуватись Інтернетом: в особисті ваш номер телефону, область, населений пункт, де ви знаходитесь, 2/3/4G (якою мережею пробували скористуватись), дата та час.
Ще раз перепрошуємо за тимчасові складнощі та дякуємо вам за розуміння.