Немає можливості зареєструватись в мережі / Складності з вихідними дзвінками / Складності в використанні мобільного Інтернету



Показати перший допис

260 Відповідей

Рівень користувача 1

Здравствуйте.Почему я не могу пользоваться своей симкой?Пишет не зарегистрирована в сети,обератору тоже не могу звонить.Симка не была заблокирована и счёт пополнялся

Сім карта не знаходить мережу взагалі вже протягом 5 днів! Номер на контракті, телефон iphone 13 pro, будь ласка зробіть щось. Пробдема дуже критична так як до номеру підвязані всі банки!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sophya, @BovsunovskajaN, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номери телефонів, про котрі йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MaximVK, дякую за зворотний зв’язок 🖍

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy Yurkevych, будь ласка, перевірте особисті повідомлення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OlesiaMahadova, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, номер телефону абонента, котрий намагається вам зателефонувати, а також область/населений пункт, де ви знаходитесь. Додатково: ваш контактний номер (якщо такий є), щоби проінформувати вас, коли складності будуть усунені.

Я зареєструю технічну скаргу. 

Рівень користувача 1

Так само. Вже тричі змінювали сімку. Якусь скаргу написали останнього разу. І нічого не допомогло.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AndriyIvanchenko, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ власника. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, надіслала вам особисте повідомлення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksandra83, якщо складності з реєстрацією і досі спростерігаються, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомення ваш номер телефону. Перевірю. 

Не має вхідних дзвінків,не можуть до мене телефонувати ,допоможіть будь ласка

Рівень користувача 1

Вже тиждень сім-карта не реєструється в мережі. Всі двофакторні авторизації накрились, в том числі авторизація в банк. На кожен дзвінок в підтримку мені обіцяють новий термін коли “точно проблема буде вирішена”.

Взагалі хоч щось планується з цього приводу?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Volkov, отримала від вас повідомлення в особисті ✉. Одразу приношу вибачення за те, що тривалий час не відповідала. Дуже багато звернень. 

Зараз зроблю перевірку і напишу відповідь. 

Дякую вам за терпіння. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katia2283837, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sophya, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, @AndriyIvanchenko, додатково відповіла в особистих повідомленнях. 

Рівень користувача 1
Позначка

Ничего так и не решилось. Симка все никак не регистрируется в сети. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvisJerua, зараз зроблю перевірку і напишу в особисті повідомлення. 

Два тижні відсутній зв'язок . На контракті.Що робити ?

Така ж сама проблема, контракт і не реєструється у мережі. Ні чого вам не скажуть. У них якась ефемерна глобальна аварія, яку не можуть виправить. Я думаю, що взагалі не зможуть виправить. Все що скажуть, що працюють, чекайте, ми докладаємо супер максимум зусиль. Я вже п’ять разів міняв сімку, залишав купу запитів. Все без результату

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Arank, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова, та ПІБ власника. Перевірю ситуацію з мережею. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@igorshhe, пишу в особисті повідомлення. 

З кінця квітня немає інтернету, ні 4G, ні 3G. Раніше теж траплялось таке  1-2 дні, ну а два тижня то занадто.

Вже три тижні (від 27 квітня) в моєму iphon “немає зв’язку” Від адміністраторів тільки пояснення та обіцянки чекати. В чому проблема? 

Рівень користувача 1

@Xomyak  і мені напишіть в приватні повідомлення, тільки бажано нарешті щось інше, а не знову “роботи ведуться, кінцевий термін невідомий”. Два тижні без зв’язку, два тижні без працюючої двофакторної авторизації - це вже якось забагато. Здається, вже час хоч щось пропонувати - чи змінити номер, чи примусово налаштувати переадресацію, чи ще щось, щоб мати хоч якийсь зв’язок.

Відповісти